- Przedmiotem zamówienia są prace w ramach dwukrotnej konserwacji wałów przeciwpowodziowych zlokalizowanych wzdłuż rzek w Zarządzie Zlewni we Włocławku w podziale na 4 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie składa się z następujących części:
- Część 1 - Utrzymanie wałów zlokalizowanych po prawej stronie rz. Wisły – wały Dolin: Rakowo- Drwały, Zakrzewo – Kępa Polska, Kępa Polska – Czerwonka, Białobrzegi, Ośnicka, oraz Przegroda Dolinowa Słupno – Wykowo, Zb. Stanowo, Przegroda i grobla przy rz. Słupianka gm. Wyszogród, Mała Wieś, Bodzanów i Słupno, pow. płocki
- Część 2 - Utrzymanie wałów zlokalizowanych po lewej stronie rz. Wisły – Wały: Jordanów – Dobrzyków, Doliny Iłowsko-Dobrzykowskiej, rz. Jeżówki i Zb. Troszyn, gm. Gąbin i Słubice, pow. płocki oraz gm. Iłów i Młodzieszyn, pow. sochaczewski
- Część 3 - Utrzymanie wału zlokalizowanego po prawej stronie rzeki Wisły - Wał Doliny Chmielewo, gm. Wyszogród, pow. płocki
- Część 4 - Utrzymanie wałów zlokalizowanych po lewej stronie rzeki Wisły - Wał Grochale – Przęsławice i Wał odc. Buraków Sady, gm. Brochów i Młodzieszyn pow. sochaczewski, gm. Leoncin i Czosnów pow. nowodworski.
W ramach dwukrotnej konserwacji wałów przeciwpowodziowych zlokalizowanych wzdłuż rzek
w Zarządzie Zlewni we Włocławku należy wykonać m.in.:
- mechaniczne i ręczne wykoszenie porostów,
- wygrabianie wykoszonych porostów,
- ręczne ścinanie gęstych krzaków,
- przycięcie gałęzi i pocięcie powalonych drzew,
- zrębkowanie ściętych krzaków oraz utylizacja gałęzi.
Wykonawca – przed rozpoczęciem robót konserwacyjnych na wałach - zobowiązany jest do zabezpieczenia Nadzoru przyrodniczego, polegającego na jednokrotnej kontroli skarp i korony wału pod kątem obecności gniazd zwierząt, objętych ochroną gatunkową oraz pod kątem występowania stanowisk chronionych gatunków roślin.
Zakres oraz skala prac zostały określone indywidualnie dla poszczególnych części i szczegółowo opisane w Załączniku nr 2 do SWZ – Dokumentacja, w tym Opis przedmiotu zamówienia oraz
w Projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 6 do SWZ).
Warunki realizacji umowy
Warunki realizacji umowy zgodne z Załącznikiem nr 6 do SWZ.
Informacje dodatkowe
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
2. kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania W.ROZ.2710.14.2024/ZZWŁ, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.