Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy w pełnej sprawności technicznej automatycznego systemu technicznej kontroli zapór Stopnia Wodnego we Włocławku poprzez konserwację i nadzór nad systemem komputerowym, urządzeniami przekazującymi i gromadzącymi dane oraz czujnikami zbierającymi informację o stanie technicznym obiektu wraz z modułem wizualizacji położenia zasuw jazu. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w czterech 3 - miesięcznych okresach rozliczeniowych.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, zakresu, wymagań i warunków wykonania zamówienia są zawarte w Załączniku nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 10 do SWZ.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zgodnie z treścią SWZ.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zgodnie z treścią SWZ.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zgodnie z treścią SWZ.
Warunki realizacji umowy
-
- Umowa zostanie zawarta według Wzoru Projektowanych postanowień umowy, stanowiącego Załącznik Nr 10 do SWZ.
- Wykonawca akceptuje treść Projektowanych postanowień umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 10 do SWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza ofertowego. Przyjęcie przez Wykonawcę treści projektowanych postanowień umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.
- Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych we Wzorze umowy.
- Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza jest zobowiązany do podpisania umowy - zgodnej ze wzorem załączonym do SWZ - w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
- Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem wyżej wskazanego terminu na zasadach określonych w art. 308 ust. 3 pkt 1 lit. a ustawy Pzp
- W przypadku, gdy oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
- Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do dołączenia do umowy:1/kopię świadectwa kwalifikacyjnego potwierdzającego uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 1 kV E osób wymienionych w pkt 7.2. lit. b SWZ, w zakresie Eksploatacji oraz Dozoru. 2/wykaz podwykonawców – jeśli będzie dotyczyć. 3/Wykaz pracowników o których mowa w pkt 4.10 SWZ.
- Niestawienie się przez Wykonawcę do podpisania umowy w wyznaczonym terminie zostanie uznane za uchylenie się od zawarcia umowy. Za uchylanie się od podpisania umowy, zamawiający uzna również sytuację, w której wykonawca nie dopełni formalności wymaganych, zgodnie z pkt 17.3 - 17.4 SWZ (pkt 6 i 7 powyżej), co spowoduje, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Informacje dodatkowe
-
- Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
- kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
e-mail: iod@wody.gov.pl; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania W.ROZ.2710.27.2024/ZZWł, prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO - posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
- nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.