Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Roboty utrzymaniowe na budowlach piętrzących w celu zwiększenia retencji korytowej cieków na terenie ZZ Włocławek z podziałem na 2 części

Tryb podstawowy

Ogłaszający

Zarząd Zlewni we Włocławku

Zarząd Zlewni we Włocławku

Okrzei 74A
87-800 Włocławek
tel.Platforma
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    W.ROZ.2710.28.2024/ZZWŁ
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Data publikacji
    12.06.2024 18:00
  • Termin składania ofert
    27.06.2024 10:00
  • Termin otwarcia ofert
    27.06.2024 10:30

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty utrzymaniowe na budowlach piętrzących w celu zwiększenia retencji korytowej cieków na terenie ZZ Włocławek.

Zakres robót w zależności od części zamówienia obejmuje m.in.:

- Czyszczenie przez szczotkowanie ręczne rurociągów

- Malowanie rurociągów

- Demontaż barierek stalowych zewnętrznych

- Montaż barierek stalowych zewnętrznych z dwoma pochwytami

- Ręczny załadunek, wyładunek i przewóz zdemontowanych barierek stalowych

- Ustawienie rusztowania zewnętrznego jednorzędowego

- Demontaż i późniejszy montaż zasuw blaszakowych

- Czyszczenie ręczne pionowych, skośnych cylindrycznych powierzchni betonowych

- Wbijanie ścianek (z późniejszym demontażem) szczelnych stalowych z grodzic G-62 wibromłotem HVB; głębokość wbicia do 6 m

- Ręczne skucie betonu w miejscach napraw o gr. do 1 cm na powierzchniach poziomych i pionowych 

- Ręczna reprofilacja (wypełnianie ubytków) powierzchni poziomych konstrukcji betonowych zaprawą cementowo-mineralną,

- Wykonanie powłok ochronnych na powierzchniach betonowych - gruntowanie dwukrotne powierzchni betonowych poziomych i pionowych

- Wykonanie powłok ochronnych na powierzchniach betonowych - malowanie dwukrotne powierzchni betonowych poziomych i pionowych

- Uzupełnienie blachy stalowej zasuwy zamykającej - Kanał Dobrzykowski km: 2+656, 11+160;

- Wykoszenie porostów ręcznie ze skarp i poboczy rzeki z wygrabieniem i ułożeniem na poboczu w wałek

- Wykoszenie porostów ręcznie z dna cieku z wydobyciem i ułożeniem na poboczu w wałek

- Wykaszanie porostów ze skarp i dna cieków z wygrabieniem – polega na wykonaniu koszenia kosami ręcznymi, bądź wykaszarkami spalinowymi oraz na wygrabieniu wykoszonych porostów za pomocą grabi lub wideł

- Wydobycie kożucha roślin pływających – polega na usunięciu z lustra wody roślinności pływającej powodującej zatory blokujące przepływ – narzędzia grabie, karpy

- Oczyszczenie budowli z roślinności porastającej, osiadającego namułu na betonowych umocnieniach skarp i dna jazu i z przetamowań gromadzących się na przęsłach budowli za pomocą szpadli i łopat

- Wymiana mechanizmu wyciągowego na jazie w km: 115+380 wraz z remontem zasuwy

- Wykonanie dwóch śrub z dwoma kierownicami z montażem na jazie w km: 107+146

- Opuszczenie i podniesienie zasuw na jazach na okres zimowy w km: 104+209, 105+275, 107+146, 115+380, 119+180.

Nie wszystkie prace wymienione powyżej wchodzą w zakres każdej części zamówienia co oznacza że zakres oraz skala robót dla poszczególnych części nie jest taka sama. Zakresy przedmiotu zamówienia dla każdej części oddzielnie, zostały określone szczegółowo w załączniku nr 1 do SWZ Dokumentacji na którą składają się:

a/ Opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja fotograficzna, Przedmiar robót, 

b/ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).

oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 6 do SWZ).

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

Zgdonie z treścią zawartą w SWZ.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zgdonie z treścią zawartą w SWZ.

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Zgdonie z treścią zawartą w SWZ.

Warunki realizacji umowy

1. W przypadku, gdy oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

2. Wybrany wykonawca zobowiązany będzie również do dołączenia do umowy:

2.1. wykaz podwykonawców – w przypadku zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcom,

2.2. oświadczenie, dotyczące spełniania wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę wraz z wykazem imiennym osób, które będą wykonywały czynności, o których mowa w pkt 4.10 SWZ zatrudnionych na umowę o pracę
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.

3. Niestawienie się przez Wykonawcę  do podpisania umowy w wyznaczonym terminie zostanie uznane za uchylenie się od zawarcia umowy. Za uchylanie się od podpisania umowy, zamawiający uzna również sytuację, w której wykonawca nie dopełni formalności wymaganych, zgodnie z pkt 17.2 SWZ, co spowoduje, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia  publicznego  stanie  się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Informacje dodatkowe

1. Postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – zwanej dalej „ustawą Pzp” – oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie, w szczególności rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy – zwanego dalej „rozporządzeniem MR”.

2. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty po przeprowadzeniu negocjacji.

3. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 310 ustawy Pzp może unieważnić przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A,
    00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
  2. kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
    e-mail: iod@wody.gov.pl;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania W.ROZ.2710.28.2024/ZZWŁ prowadzonym na podstawie przepisów  ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
    art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
    z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia
    11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem
    w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
  7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
    w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
  8. posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
  1. nie przysługuje Państwu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Branże CPV

  • 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
  • 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
  • 45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
  • 45248500-2 - Roboty budowlane w zakresie barier ruchomych
  • 45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu
  • 45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
  • 45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni
  • 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
  • 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 27.06.2024 10:42:25
  • Anna Muszalska

  • Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie, działając na podstawie art. 222 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto w wysokości 280.674,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt tysięcy sześćset siedemdziesiąt cztery złote 00/100), w tym :
    Część 1 Utrzymanie budowli piętrzących na ciekach Kanał Dobrzykowski i Gąbinianka, NW Płock - kwota 217.674,00 zł
    Część 2 Zwiększenie retencji korytowej poprzez konserwację urządzeń wodnych na rzece Skrwa Prawa, NW Sierpc - kwota 63.000,00 zł
  • 27.06.2024 19:28:57
  • Anna Muszalska

  • Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), informuję, o
    1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte;
    2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach,
    oraz dodatkowo o terminie realizacji.

    W postepowaniu wpłynęły następujące oferty:
    W Części 1 pn. Utrzymanie budowli piętrzących na ciekach Kanał Dobrzykowski i Gąbinianka, NW Płock
    Oferta nr 1
    KONSORCJUM:
    VERDE Sp. z o.o. Sp. K.
    Świeradowska 47, 02-662 Warszawa – Lider Konsorcjum
    MELWOOD Sp. z o.o.
    Ul. Młynarska 8
    96-100 Skierniewice
    Cena oferty: 196 492,50 zł
    Termin realizacji robót : 70 dni kalendarzowych

    Część 2 pn. Zwiększenie retencji korytowej poprzez konserwację urządzeń wodnych na rzece Skrwa Prawa, NW Sierpc
    Oferta nr 1
    CZARNECKA EWA
    FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MELPOL
    ul. Księcia Witolda 1, 09-200 Sierpc
    Cena oferty: 54.190,00 zł
    Termin realizacji robót : 45 dni kalendarzowych
  • 25.07.2024 12:39:07
  • Anna Muszalska

  • INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY, OFERTACH NIEPODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU,
    PRZYZNANEJ PUNKTACJI - dotyczy Części 2 pn. Zwiększenie retencji korytowej poprzez konserwację urządzeń wodnych na rzece Skrwa Prawa, NW Sierpc

    I. Zgodnie z dyspozycją art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605, ze zmianami) - zwana dalej „ustawą Pzp”, Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie, zwany dalej Zamawiającym informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na realizację w/w zadania w Części 2 pn. „Zwiększenie retencji korytowej poprzez konserwację urządzeń wodnych na rzece Skrwa Prawa, NW Sierpc” wybrano jako najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:

    Oferta nr 1
    CZARNECKA EWA
    FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MELPOL
    ul. Księcia Witolda 1, 09-200 Sierpc
    Cena oferty: 54.190,00 zł
    Termin realizacji robót : 45 dni kalendarzowych

    Uzasadnienie prawne:
    Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej zgodnie z art. 239 ust. 1 ustawy Pzp, tj. na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.

    Uzasadnienie faktyczne:
    W przedmiotowym postępowaniu oferta Wykonawcy CZARNECKA EWA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MELPOL ul. Księcia Witolda 1, 09-200 Sierpc, była jedyną ofertą w przedmiotowej części postępowania i tym samym uzyskała najkorzystniejszy bilans punktów w oparciu o kryteria oceny ofert, wynikający z dokumentów zamówienia. Ponadto, Wykonawca przedłożył wymagane dokumenty i potwierdził spełnianie wszystkich warunków zamówienia określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
    Mając na uwadze powyższe, oferta tego Wykonawcy wybrana została, jako najkorzystniejsza w przedmiotowej części postępowania.
  • 26.08.2024 14:21:17
  • Anna Muszalska

  • INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU W/W POSTĘPOWANIU

    W Części 1 pn. Utrzymanie budowli piętrzących na ciekach Kanał Dobrzykowski i Gąbinianka, NW Płock
    Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019r Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”, zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację w/w zadania w części nr 1 pn. Utrzymanie budowli piętrzących na ciekach Kanał Dobrzykowski i Gąbinianka, NW Płock, z powodu zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

    UZASADNIENIE FAKTYCZNE I PRAWNE UNIEWAŻNIENIA

    Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;”.
    W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na w/w zadanie w części nr 1 w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego tj. do godz. 10:00 dnia 22 lipca 2024r wpłynęła jedna oferta. W trakcie badania i oceny ofert ziściła się przesłanka odrzucenia oferty, o której mowa w art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c. Wykonawca nie odpowiedział w terminie na wezwanie skierowane w trybie art. 128 ust 1 ustawy Pzp co skutkowało brakiem uzupełnienia podmiotowego środka dowodowego potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
    W konsekwencji powyższego oraz faktu złożenia w przedmiotowej części tylko jednej oferty, ziściła się przesłanka unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

Informacja

Postępowanie zakończone

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry