Przedmiotem zamówienia są roboty utrzymaniowe na budowlach piętrzących w celu zwiększenia retencji korytowej cieków na terenie ZZ Włocławek.
Zakres robót w zależności od części zamówienia obejmuje m.in.:
- Czyszczenie przez szczotkowanie ręczne rurociągów
- Malowanie rurociągów
- Demontaż barierek stalowych zewnętrznych
- Montaż barierek stalowych zewnętrznych z dwoma pochwytami
- Ręczny załadunek, wyładunek i przewóz zdemontowanych barierek stalowych
- Ustawienie rusztowania zewnętrznego jednorzędowego
- Demontaż i późniejszy montaż zasuw blaszakowych
- Czyszczenie ręczne pionowych, skośnych cylindrycznych powierzchni betonowych
- Wbijanie ścianek (z późniejszym demontażem) szczelnych stalowych z grodzic G-62 wibromłotem HVB; głębokość wbicia do 6 m
- Ręczne skucie betonu w miejscach napraw o gr. do 1 cm na powierzchniach poziomych i pionowych
- Ręczna reprofilacja (wypełnianie ubytków) powierzchni poziomych konstrukcji betonowych zaprawą cementowo-mineralną,
- Wykonanie powłok ochronnych na powierzchniach betonowych - gruntowanie dwukrotne powierzchni betonowych poziomych i pionowych
- Wykonanie powłok ochronnych na powierzchniach betonowych - malowanie dwukrotne powierzchni betonowych poziomych i pionowych
- Uzupełnienie blachy stalowej zasuwy zamykającej - Kanał Dobrzykowski km: 2+656, 11+160;
- Wykoszenie porostów ręcznie ze skarp i poboczy rzeki z wygrabieniem i ułożeniem na poboczu w wałek
- Wykoszenie porostów ręcznie z dna cieku z wydobyciem i ułożeniem na poboczu w wałek
- Wykaszanie porostów ze skarp i dna cieków z wygrabieniem – polega na wykonaniu koszenia kosami ręcznymi, bądź wykaszarkami spalinowymi oraz na wygrabieniu wykoszonych porostów za pomocą grabi lub wideł
- Wydobycie kożucha roślin pływających – polega na usunięciu z lustra wody roślinności pływającej powodującej zatory blokujące przepływ – narzędzia grabie, karpy
- Oczyszczenie budowli z roślinności porastającej, osiadającego namułu na betonowych umocnieniach skarp i dna jazu i z przetamowań gromadzących się na przęsłach budowli za pomocą szpadli i łopat
- Wymiana mechanizmu wyciągowego na jazie w km: 115+380 wraz z remontem zasuwy
- Wykonanie dwóch śrub z dwoma kierownicami z montażem na jazie w km: 107+146
- Opuszczenie i podniesienie zasuw na jazach na okres zimowy w km: 104+209, 105+275, 107+146, 115+380, 119+180.
Nie wszystkie prace wymienione powyżej wchodzą w zakres każdej części zamówienia co oznacza że zakres oraz skala robót dla poszczególnych części nie jest taka sama. Zakresy przedmiotu zamówienia dla każdej części oddzielnie, zostały określone szczegółowo w załączniku nr 1 do SWZ – Dokumentacji na którą składają się:
a/ Opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja fotograficzna, Przedmiar robót,
b/ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 6 do SWZ).
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zgdonie z treścią zawartą w SWZ.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zgdonie z treścią zawartą w SWZ.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zgdonie z treścią zawartą w SWZ.
Warunki realizacji umowy
1. W przypadku, gdy oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
2. Wybrany wykonawca zobowiązany będzie również do dołączenia do umowy:
2.1. wykaz podwykonawców – w przypadku zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcom,
2.2. oświadczenie, dotyczące spełniania wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę wraz z wykazem imiennym osób, które będą wykonywały czynności, o których mowa w pkt 4.10 SWZ zatrudnionych na umowę o pracę
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
3. Niestawienie się przez Wykonawcę do podpisania umowy w wyznaczonym terminie zostanie uznane za uchylenie się od zawarcia umowy. Za uchylanie się od podpisania umowy, zamawiający uzna również sytuację, w której wykonawca nie dopełni formalności wymaganych, zgodnie z pkt 17.2 SWZ, co spowoduje, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Informacje dodatkowe
1. Postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – zwanej dalej „ustawą Pzp” – oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie, w szczególności rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy – zwanego dalej „rozporządzeniem MR”.
2. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty po przeprowadzeniu negocjacji.
3. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 310 ustawy Pzp może unieważnić przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A,
00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16; - kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
e-mail: iod@wody.gov.pl; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania W.ROZ.2710.28.2024/ZZWŁ prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO - posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
- nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.