Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

„Modernizacja systemu alarmowania i ostrzegania na wypadek awarii Stopnia Wodnego Włocławek.”

Tryb podstawowy

Ogłaszający

Zarząd Zlewni we Włocławku

Zarząd Zlewni we Włocławku

Okrzei 74A
87-800 Włocławek
tel.Platforma
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie unieważnione
  • Numer postępowania
    W.ROZ.2710.2.2024/ZZWŁ
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Data publikacji
    11.06.2024 17:00
  • Termin składania ofert
    26.06.2024 10:00
  • Termin otwarcia ofert
    26.06.2024 10:30

Opis przedmiotu zamówienia

 Przedmiotem zamówienia pn. Modernizacja systemu alarmowania i ostrzegania na wypadek awarii Stopnia Wodnego Włocławek, RZGW Warszawa,  jest modernizacja aktualnego systemu mająca na celu unowocześnienie elementów sterowania, zarządzania i sterowania systemu oraz zmiana transmisji radiowej z analogowej na cyfrową.

Szczegółowy opis i zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia określony został w  załączniku nr 1 do SWZ – Dokumentacja (Opis przedmiotu zamówienia, Dokumentacja techniczna – „Modernizacja systemu alarmowania i ostrzegania na wypadek awarii Stopnia Wodnego Włocławek”, Przedmiar robót, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Pozwolenie radiowe nr RRL/A/F/0728/2023 z dnia 07.02.2024 r.)  oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 6 do SWZ).

Zakres modernizacji obejmuje:

Zakres robót obejmuje:

  • Wymianę centrali sterujących i nasłuchowych,
  • Modernizację sterowania lokalnych punktów alarmowania i ostrzegania,
  • Modernizację pętli kablowej,
  • Wymianę elementów sygnalizacji świetlnej na słupach ze światłami drogowymi,
  • Zmianę oprogramowania i poszerzenie funkcjonalności systemu.

Projektowane centrale poprzez oprogramowanie  będą umożliwiały również sterowanie systemem świateł drogowych, LEDową tablica informacyjną, terminalem , czujnikiem pętli kablowej przerwania stopnia wodnego.

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

Zgodnie z ztreścią SWZ

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zgodnie z ztreścią SWZ

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Zgodnie z ztreścią SWZ

Warunki realizacji umowy

1. W przypadku, gdy oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

2. Przed zawarciem umowy z Zamawiającym Wykonawca, którego ofertę wybrano, po uzyskaniu informacji o miejscu i terminie zawarcia umowy, zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy.

3. Wybrany wykonawca zobowiązany będzie również do dołączenia do umowy:

3.1. wykaz podwykonawców – w przypadku zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcom,

3.2. oświadczenie, dotyczące spełniania wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę wraz z wykazem imiennym osób, które będą wykonywały czynności,
o których mowa w pkt 4.10 niniejszej specyfikacji, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.

3.3. kopi uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, w myśl przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane, w specjalności             instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (wraz z zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub równoważne uprawnienia budowlane właściwe dla przedmiotu zamówienia.

3.4. kopia polisy ubezpieczeniowej z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi w zakresie powodzi, ulewnych deszczy, huraganu i ognia oraz innych zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto zawieranej umowy.

4.   Niestawienie się przez Wykonawcę  do podpisania umowy w wyznaczonym terminie zostanie uznane za uchylenie się od zawarcia umowy. Za uchylanie się od podpisania umowy, zamawiający uzna również sytuację, w której wykonawca nie dopełni formalności wymaganych, zgodnie z pkt 17.2 - 17.3 SWZ (tk. pkt 2 i 3 powyżej), co spowoduje, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia  publicznego  stanie  się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Informacje dodatkowe

    1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A,
    00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
  2. kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
    e-mail: iod@wody.gov.pl;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania W.ROZ.2710.2.2024/ZZWŁ prowadzonym na podstawie przepisów  ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
    art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
    z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia
    11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem
    w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
  7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
    w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
  8. posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
  1. nie przysługuje Państwu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Branże CPV

  • 35121700-5 - Systemy alarmowe
  • 35240000-8 - Syreny
  • 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
  • 45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 26.06.2024 10:24:49
  • Anna Muszalska

  • Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie, działając na podstawie art. 222 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto w wysokości 1 373 337, 64 zł (słownie: jeden milion trzysta siedemdziesiąt trzy tysiące trzysta trzydzieści siedem złotych 64/100).
  • 27.06.2024 09:13:58
  • Anna Muszalska

  • W postępowaniu nie została złożona żadna oferta.
  • 03.07.2024 14:54:38
  • Anna Muszalska

  • informacja o zakończeniu postępowania

Informacja

Postępowanie unieważnione: informacja o zakończeniu postępowania.

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry