Przedmiotem zamówienia pn. Modernizacja systemu alarmowania i ostrzegania na wypadek awarii Stopnia Wodnego Włocławek, RZGW Warszawa, jest modernizacja aktualnego systemu mająca na celu unowocześnienie elementów sterowania, zarządzania i sterowania systemu oraz zmiana transmisji radiowej z analogowej na cyfrową.
Szczegółowy opis i zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SWZ – Dokumentacja (Opis przedmiotu zamówienia, Dokumentacja techniczna – „Modernizacja systemu alarmowania i ostrzegania na wypadek awarii Stopnia Wodnego Włocławek”, Przedmiar robót, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Pozwolenie radiowe nr RRL/A/F/0728/2023 z dnia 07.02.2024 r.) oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 6 do SWZ).
Zakres modernizacji obejmuje:
Zakres robót obejmuje:
- Wymianę centrali sterujących i nasłuchowych,
- Modernizację sterowania lokalnych punktów alarmowania i ostrzegania,
- Modernizację pętli kablowej,
- Wymianę elementów sygnalizacji świetlnej na słupach ze światłami drogowymi,
- Zmianę oprogramowania i poszerzenie funkcjonalności systemu.
Projektowane centrale poprzez oprogramowanie będą umożliwiały również sterowanie systemem świateł drogowych, LEDową tablica informacyjną, terminalem , czujnikiem pętli kablowej przerwania stopnia wodnego.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zgodnie z ztreścią SWZ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zgodnie z ztreścią SWZ
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zgodnie z ztreścią SWZ
Warunki realizacji umowy
1. W przypadku, gdy oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
2. Przed zawarciem umowy z Zamawiającym Wykonawca, którego ofertę wybrano, po uzyskaniu informacji o miejscu i terminie zawarcia umowy, zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
3. Wybrany wykonawca zobowiązany będzie również do dołączenia do umowy:
3.1. wykaz podwykonawców – w przypadku zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcom,
3.2. oświadczenie, dotyczące spełniania wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę wraz z wykazem imiennym osób, które będą wykonywały czynności,
o których mowa w pkt 4.10 niniejszej specyfikacji, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
3.3. kopi uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, w myśl przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane, w specjalności instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (wraz z zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub równoważne uprawnienia budowlane właściwe dla przedmiotu zamówienia.
3.4. kopia polisy ubezpieczeniowej z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi w zakresie powodzi, ulewnych deszczy, huraganu i ognia oraz innych zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto zawieranej umowy.
4. Niestawienie się przez Wykonawcę do podpisania umowy w wyznaczonym terminie zostanie uznane za uchylenie się od zawarcia umowy. Za uchylanie się od podpisania umowy, zamawiający uzna również sytuację, w której wykonawca nie dopełni formalności wymaganych, zgodnie z pkt 17.2 - 17.3 SWZ (tk. pkt 2 i 3 powyżej), co spowoduje, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Informacje dodatkowe
-
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A,
00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16; - kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
e-mail: iod@wody.gov.pl; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania W.ROZ.2710.2.2024/ZZWŁ prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO - posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
- nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO