Przedmiotem zamówienia jest wymiana oświetlenia ulicznego na zaporze czołowej oraz zapleczu Zbiornika Wodnego Łąka. Zapora czołowa oraz zaplecze znajduje się w rejonie ul. Piotra Skargi 30, 43-241 Łąka.
Informacja
Strona znajduje się w archiwum.
Wymiana oświetlenia ulicznego na zaporze czołowej oraz zapleczu Zbiornika Wodnego Łąka
Zapytanie ofertowe
Ogłaszający

tel.697101259
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
- Etap postępowaniaPostępowanie zakończone
- Numer postępowaniaC.ROZ.2711.233.2024.30E
- Klasyfikacja ofertbrutto PLN
- Data publikacji26.06.2024 12:00
- Termin złożenia oferty09.07.2024 08:00
Opis przedmiotu zamówienia
Branże CPV
- 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
- 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
Pytania i odpowiedzi
- Data
- Opublikowane przez
- Treść
- 27.06.2024 13:06:33
Dariusz Jarkiewicz
- Zamawiający wymaga - Montaż opraw oświetleniowych typu Iskra LED o mocy ok 24W. Barwa światła 4000K. Oprawa
ma być zabudowana bezpośrednio na słupie parkowym – 57 szt
Czy Zamawiający dopuszcza oprawy równoważne o tych samych parametrach dodatkowo posiadające certyfikaty ENEC, ENEC+, ZD4i, które potwierdzają wysoką jakośc produktu na podstawie badań wykonanych przez niezależna organizacją europejską.
Zamawiający pozostaje przy montażu opraw oświetleniowych typu Iskra LED o mocy ok 24W. Barwa światła 4000K.
- 08.07.2024 08:13:06
Dariusz Jarkiewicz
- Witam,
Proszę o odpowiedź na następujące pytanie :
Co należy zrobić ze zdemontowanymi oprawami, słupami i tabliczkami bezpiecznikowymi?
Z poważaniem,
Józef Bal
FPHU „COMPLEXUS” BAL, MAJCHER, POMPA SP. JAWNA
Zgodnie z załączonym wzorem umowy, §5 Obowiązki Wykonawcy, pkt. 3 - 5:
3. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązki wytwórcy odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2023r. poz. 1587) i zagospodaruje na swoją odpowiedzialność i swój koszt odpady powstałe podczas realizacji przedmiotu Umowy, chyba że Zamawiający wskaże w dokumentach przetargowych sposób ich zagospodarowania.
4. W razie potrzeby Wykonawca ma obowiązek zgłaszać informacje o wytwarzanych odpadach do Zamawiającego oraz właściwego organu.
5. Wykonawca oraz Podwykonawcy, którzy w ramach niniejszego zamówienia będą transportować odpady powstałe w wyniku prowadzonych robót, zobowiązani są do posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (zgodnie z obowiązującymi przepisami).
Pliki do pobrania
- Zapytanie ofertowe pdf, 2.86 MB
- Załącznik - SOPZ pdf, 159.28 KB
- Załącznik - Umowa pdf, 8.41 MB
-
Zakres prac objętych zamówieniem
pdf, 114.54 KB Dodano po publikacji w dniu 27.06.2024 08:15:16
-
Załącznik - Formularz Oferty
docx, 37.6 KB Dodano po publikacji w dniu 08.07.2024 08:57:12
-
Załącznik - Oświadczenie wykonawcy
docx, 19.41 KB Dodano po publikacji w dniu 08.07.2024 08:57:12
-
Odpowiedź na pytanie 1
docx, 14.93 KB Dodano po publikacji w dniu 28.06.2024 13:19:29
-
Odpowiedź na pytanie 2
pdf, 115.94 KB Dodano po publikacji w dniu 08.07.2024 08:51:17
-
Protokół czynności oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej
pdf, 1.55 MB Dodano po publikacji w dniu 09.07.2024 13:41:57
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
pdf, 760.87 KB Dodano po publikacji w dniu 09.07.2024 13:56:30
-
Wybór najkorzystniejszej oferty
pdf, 760.87 KB Dodano po publikacji w dniu 26.07.2024 11:40:53
Komunikaty zamawiającego
- Data
- Opublikowane przez
- Treść
- 27.06.2024 08:43:37
Dariusz Jarkiewicz
- Zmiana terminu złożenia oferty.
- 26.07.2024 11:40:53
Dariusz Jarkiewicz
- Wybór najkorzystniejszej oferty
Postępowanie zakończone
Wybór oferty
MIDEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Jana III Sobieskiego 3142-580 Wojkowice
Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.
Posiadam już konto
Postępowanie prowadzone z wyłączeniem przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.