Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie ochrony przeciwpowodziowej w obiekcie hydrotechnicznym Pompowni Pławy - polegającej na zmianie nastaw załączania pomp nr 2, 3 i 4 oraz przeprowadzeniu konserwacji pomp nr 2, 3 i 4.
- Wprowadzenie możliwości ręcznego załączenia i wyłączenia (pracy) pompy nr 2, nr 3 i nr 4, niezależnie od pracy pozostałych pomp (1-4), przy zachowaniu aktywnego zabezpieczenia przed tzw. suchobiegiem pompy.
- Konserwacja pomp nr 2, 3 i 4 zgodnie z zaleceniami producenta i DTR, w zakresie doprowadzenia stanu pompy do sprawności umożliwiającej ich pracę po zmianach zgodnie z pkt. 1 niniejszego zakresu. Przede wszystkim ręczna weryfikacja możliwości obrotów wirnika oraz stanu uszczelnień.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Dokument potwierdzający uprawnienia do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy
Warunki realizacji umowy
Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń
(np. posiadanie koncesji, zezwolenia):
- Wykonawca składając ofertę poświadcza, że posiada odpowiednią wiedzę, doświadczenie, ważne świadectwa kwalifikacyjne gr. I (SEP gr. I) w zakresie wymaganym realizacją na obiekcie, umiejętności i zasoby do bezusterkowej realizacji zadania zgodnie z wymogami SOPZ i umowy.
- w przypadku składania oferty przez konsorcjum, oferent dołącza umowę konsorcjum między Wykonawcami.
Zamawiający informuje, że w toku badania ofert ma prawo wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, uzupełnień lub poprawy omyłek pisarskich lub rachunkowych.
Informacje dodatkowe
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn. W takiej sytuacji Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności, w tym odszkodowawczej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wzywania Oferenta do złożenia wyjaśnień, uzupełnień lub korekt złożonej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru wykonawcy bez podania przyczyn.