1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów służbowych będących w użytkowaniu Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie PGW Wody Polskie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 4 do SIWZ na które składa się:
- opis przedmiotu zamówienia
- formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 4a do SIWZ
3. Ilość asortymentu przedmiotu umowy ma charakter szacunkowy i może podlegać zmianom w zależności od potrzeb Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania wartości umowy w pełnym zakresie. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, poza roszczeniem o zapłatę za już dostarczony Zamawiającemu towar.
5. We wszystkich zapisach SIWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań
6. Części/materiały nowe, oryginalne – części spełniające normy, zalecenia producenta danego pojazdu i posiadające wymagane atesty, które po zamontowaniu zapewnią sprawność techniczną i eksploatacyjną pojazdu oraz nie spowodują utraty gwarancji producenta
7. Części/materiały równoważne tzw. zamienniki – części o porównywalnej jakości do części oryginalnych, zalecane przez producenta samochodu jako równoważniki części oryginalnych, spełniające normy, zalecenia producenta oraz posiadające wymagane atesty, które po zamontowaniu zapewnią sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu i nie spowodują obniżenia parametrów użytkowych pojazdu
8. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanych części i akcesoriów spoczywa na Wykonawcy (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych części i akcesoriów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty
9. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca w Załączniku nr 4a do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) wg załączników do specyfikacji jest zobowiązany podać szczegółowy opis przedmiotu równoważnego tj. podać nazwę oraz szczegółowo opisać parametry techniczne.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Warunki realizacji umowy
WArunki realizacji umowy zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiący załącznik nr 5 SIWZ.
Informacje dodatkowe
1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem
5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.5 SIWZ, oraz oświadczeń lub dokumentów składanych po upływie terminu składania ofert), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
6. W przypadku rozbieżności pomiędzy informacjami przekazanymi na Platformie a treścią dokumentów stanowiących ofertę decydująca jest treść dokumentów załączonych do oferty.