Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Zakup bezzałogowych statków powietrznych (dronów) wraz z akcesoriami

Przetarg nieograniczony
Postępowanie podzielone na części

Ogłaszający

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie

Marszałka J. Piłsudskiego 22
31-109 Kraków
tel.+48 12 62-84-373
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    2453/RPI/2020
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Powyżej progów unijnych
    Tak
  • Data publikacji
    21.10.2020 16:00
  • Termin składania ofert
    02.03.2021 10:00
  • Termin otwarcia ofert
    02.03.2021 10:30

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 12  bezzałogowych  statków powietrznych (zwanej dalej w skrócie „BSP” lub „dronami”) wraz z wyposażeniem  dodatkowym oraz dostawa 112 zestawów precyzyjnego odbiornika GNSS.

Zamówienie zostało podzielone na  2 części:

   a) część nr 1 – „Dostawa bezzałogowych statków powietrznych”

Przedmiot zamówienia  części nr 1  obejmuje zamówienie podstawowe oraz zamówienia w ramach opcji.

1. Zamówienie podstawowe:

  1. dostawa 12  bezzałogowych  statków powietrznych (zwanej dalej w skrócie „BSP” lub „dronami”) wraz z wyposażeniem  dodatkowym
  2. dostawa 12  kamer  wizyjnych,
  3. dostawa 12kamer termowizyjnych
  4. dostawa 12 symulatorów lotów,
  5. przeprowadzenie szkolenia wstępnego
  6. świadczenie usługi wsparcia technicznego i asysty technicznej

Powyższy zakres zamówienia stanowi zamówienie podstawowe (gwarantowane).

2. Zamówienie w ramach opcji:

Zamówienie w ramach opcji  (zamówienie fakultatywne/niegwarantowane) może zostać udzielenie dla 3 odrębnych przedmiotów (są 3 opcje). Przedmioty zamówienia w ramach opcji są względem siebie niezależne i zamawiający ma prawo realizacji zamówienia we wszystkich lub jedynie w wybranych przez siebie zakresach lub nieskorzystania z opcji w ogóle.

Zamawiający określił następujące opcje:

1) Opcja 1 -  Dostawa   kamer laserowych  LIDAR

2) Opcja 2 - Przeprowadzenie szkoleń dla  operatorów

3)  Opcja 3 - Udzielnie gwarancji rozszerzonej dla  urządzeń BSP.

 

b) cześć nr 2  „Dostawa  zestawów  precyzyjnego odbiornika GNSS”

Przedmiotem zamówienia w ramach części nr 2 zamówienia jest dostawa 112 kompletnych zestawów odbiornika GNSS wraz z przeszkoleniem oraz zapewnieniem wsparcia technicznego.  

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

1.  dla części nr 1 zamówienia zamawiający ustanawia następujące warunki udziału w postępowaniu:

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że   posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż  1 000 000,00  zł  (słownie: jeden  milion złotych)

2.  dla części nr 2 zamówienia Zamawiający ustanawia następujące warunki udziału w postępowaniu:

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że   posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż  500  000,00  zł  (słownie: pięćset tysięcy  złotych)

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

1.  dla części nr 1 zamówienia zamawiający ustanawia następujące warunki udziału w postępowaniu:

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wykonał co najmniej:

  • jedną dostawę bezzałogowych statków powietrznych (dronów) o  wartości co najmniej 1 000 000,00  zł  brutto  ( słownie:  jeden milion zł)

 lub

  • dwie dostawy bezzałogowych statków powietrznych (dronów) o  wartości co najmniej 700 000,00  zł brutto  ( słownie:  siedemset tysięcy zł) każda

lub

  • trzy  dostawy bezzałogowych statków powietrznych (dronów) o  wartości co najmniej 500 000,00  zł  brutto  ( słownie: pięćset  tysięcy zł) każda

2.  dla części nr 2 zamówienia Zamawiający ustanawia następujące warunki udziału w postępowaniu:

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wykonał co najmniej:

  • jedną dostawę odbiorników GNSS lub ich zestawów (za zestaw odbiornika uznaje się odbiornik wraz z kontrolerem i/lub  tyczką i/lub  oprogramowaniem i/lub  skrzynią transportową i/lub innymi akcesoriami niezbędnymi dla działania lub obsługi odbiornika)  lub jedną dostawę w skład której wchodziły odbiorniki GNSS (lub ich zestawy) oraz tachimetr i/lub  niwelatory kodowe i/lub  skanery 3D,  o  wartości dostawy co najmniej 500 000  zł  brutto  ( słownie:  pięćset tysięcy  zł)

             lub

  • dwie dostawy odbiorników GNSS lub ich zestawów (za zestaw odbiornika uznaje się odbiornik wraz z kontrolerem i/lub  tyczką i/lub  oprogramowaniem i/lub  skrzynią transportową i/lub innymi akcesoriami niezbędnymi dla działania lub obsługi odbiornika) lub dwie dostawy w skład których wchodziły odbiorniki GNSS (lub ich zestawy) oraz tachimetr i/lub  niwelatory kodowe i/lub  skanery 3D,   o  wartości co najmniej 300 000,00  zł  brutto  (słownie:  trzysta tysięcy zł) każda 

 

Warunki realizacji umowy

warunki realizacji umowy określają wzory umowy stanowiące załączniki nr 1a i 1b do SIWZ.

Informacje dodatkowe

Zamawiający zastrzega sobie prawo do  unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1a pzp, jeśli środki, jakie zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, nie zostaną mu przyznane lub gdy zostaną przyznane, ale bez możliwości wykorzystania w 2021 r., co jest równoznaczne z  brakiem przyznania środków na realizację zamówienia w kształcie określonym w niniejszej siwz.   Zamawiający uprawniony jest do unieważnienia części zamówienia, jeśli przyznane środki nie pozwolą mu na realizację zamówienia w całości. Zamawiający uprawniony jest do unieważnienia postępowania z ww. przesłanki na każdym jego etapie. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z ww. przesłani unieważnienia postępowania Wykonawcom nie przysługuje zwrot kosztów udziału w postępowaniu.  Informacja o możliwości unieważnienia postępowania została zawarta w ogłoszeniu o zamówieniu

Branże CPV

  • 32333200-8 - Kamery wideo
  • 32531000-4 - Urządzenia łączności satelitarnej
  • 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
  • 34741400-7 - Symulatory lotu
  • 38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)
  • 38651600-9 - Kamery cyfrowe
  • 48328000-3 - Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów
  • 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
  • 79632000-3 - Szkolenie pracowników

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 29.10.2020 15:39:02
  • Marzena Pomorska

  • W związku ze zmianą treści siwz dokonano zmiany dat postępowania na Platformie zakupowej
  • 03.11.2020 13:46:39
  • Marzena Pomorska

  • W związku ze zmianą treści siwz dokonano zmiany dat składania i otwarcia ofert na Platformie zakupowej
  • 03.11.2020 13:48:16
  • Marzena Pomorska

  • W związku ze zmianą treści siwz w zakresie waunków udziału w postepowaniu dokonano edycji opisu postepownaia na Platformie
  • 18.11.2020 15:18:44
  • Marzena Pomorska

  • W związku ze zmianą treści siwz dokonano zmiany dat składania i otwarcia ofert na Platformie zakupowej
  • 18.11.2020 15:21:16
  • Marzena Pomorska

  • W związku ze zmianą treści siwz dokonano zmiany opisu postępowania na Platformie zakupowej
  • 08.12.2020 16:00:43
  • Marzena Pomorska

  • W związku ze zmianą treści siwz dokonano zmiany dat składania i otwarcia ofert na Platformie zakupowej
  • 18.12.2020 14:30:13
  • Marzena Pomorska

  • W związku ze zmianą treści siwz dokonano zmiany terminu składania i otwarcia ofert na Platformie Zakupowej
  • 12.01.2021 14:29:51
  • Marzena Pomorska

  • W związku ze zmianą treści siwz dokonano zmiany terminu składania i otwarcia ofert na Platformie Zakupowej
  • 21.01.2021 19:20:30
  • Marzena Pomorska

  • W związku ze zmianą treści siwz dokonano na Platformie zakupowej zmiany terminu składania i otwarcia ofert
  • 21.01.2021 19:30:15
  • Marzena Pomorska

  • zamawiający dokonał edycji pól opisu przedmiotu zamówienia
  • 08.02.2021 09:25:56
  • Marzena Pomorska

  • Zamawiający zamieścił wzór formularza oferty, który uwzględnia dokonane uprzednio zmiany treści siwz.
  • 09.02.2021 14:57:28
  • Marzena Pomorska

  • W związku ze zmianą treści siwz dokonano zmiany terminu składania i otwarcia ofert na Platformie Zakupowej
  • 12.02.2021 15:45:58
  • Marzena Pomorska

  • W związku ze zmianą treści siwz dokonano zmiany terminu składania i otwarcia ofert na Platformie Zakupowej
  • 01.03.2021 14:58:00
  • Marzena Pomorska

  • Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia zostanie podana przed otwarciem ofert podczas jawnej sesji otwarcia ofert.

Części postępowania

  • Numer
  • Przedmiot
  • Kategoria
  • Status
  • Twój status
  • Akcja
  • 2453/RPI/2020
  • Dostawa bezzałogowych statków powietrznych

  • Dostawa
  • Postępowanie zakończone
  • Nie złożyłeś oferty
  • 2453/RPI/2020
  • Dostawa zestawów precyzyjnego odbiornika GNSS

  • Dostawa
  • Postępowanie zakończone
  • Nie złożyłeś oferty

Informacja

Postępowanie zakończone

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry