Przedmiotem zamówienia jest
1)Wykonanie dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie niniejszego PFU, niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego wykonania wszystkich wymaganych robót budowlanych,
2)Uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń wynikających z zapisów ustawy Prawo wodne, Prawo budowlane, OOŚ i innych, które są niezbędne przed rozpoczęciem robót, oraz przy realizacji robót budowlanych, w tym dotyczące również wycinki drzew, uregulowania spraw własnościowych itd.
3)Wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji, zgodnie z zapisami umowy i wszystkich niezbędnych robót przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania wszelkich czynności wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane [tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 148 ze zm.], w tym prowadzenie nadzoru autorskiego,
4)Wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującym prawem, w tym m.in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
Złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy i jeśli konieczne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera Program Funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ:
Zadanie pn.: „Odbudowa wału przeciwpowodziowego Miroszewo – Brzózki w km 6+500 – 8+160” jest objęte dofinansowaniem z Funduszy Europejskich i realizowane będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
/zgodnie z zapisami punktu 7.2.3 SIWZ
Warunki realizacji umowy
Zgodnie z treścią wzoru umowy- załacznikiem nr 6 do SIWZ
Informacje dodatkowe
- Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.5 SIWZ, oraz oświadczeń lub dokumentów składanych po upływie terminu składania ofert), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
- Szczegółowy sposób komunikacji zawiera SIWZ w punkcie 3 (rozdział)
-
W przypadku rozbieżności pomiędzy informacjami przekazanymi na Platformie a treścią dokumentów stanowiących ofertę decydująca jest treść dokumentów załączonych do oferty.