Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Cykliczne dostawy artykułów biurowych

Przetarg nieograniczony

Ogłaszający

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu

Chlebowa 4/8
61-003 Poznań
tel.+48 43 655 41 11
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie unieważnione
  • Numer postępowania
    ROZ.2810.138.2020
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Powyżej progów unijnych
    Tak
  • Data publikacji
    24.12.2020 12:00
  • Termin składania ofert
    19.02.2021 11:15
  • Termin otwarcia ofert
    19.02.2021 12:00

Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są cykliczne dostawy (w zależności od potrzeb Zamawiającego) artykułów biurowych do miejsc wskazanych poniżej:

  1. RZGW w Poznaniu 61-003 Poznań, ul. Chlebowa 4/8,
  2. Zarząd Zlewni w Poznaniu (symbol jednostki DZP) 61-760 Poznań, ul. Szewska 1,
  3. Zarząd Zlewni w Kaliszu (symbol jednostki DZKa) 62-800 Kalisz, ul. Kolegialna 4,
  4. Zarząd Zlewni w Gorzowie Wielkopolskim (symbol jednostki DZG) 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Walczaka 25A,
  5. Zarząd Zlewni w Kole (symbol jednostki DZKo) 62-600 Koło, ul. Prusa 3,
  6. Zarząd Zlewni w Sieradzu (symbol jednostki DZS) 62-730 Dobra, Skęczniew 57.

2. Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych artykułów biurowych wskazanych w formularzu asortymentowo-cenowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.

3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko, łącznie z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy dostawy artykułów biurowych o wartości nie mniejszej niż 80 000 PLN brutto każda (w przypadku kontraktów zawieranych w walucie obcej wartość usług podlega przeliczeniu z zastosowaniem średniego kursu waluty obcej podawanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy).

Warunki realizacji umowy

Zgodnie z zapisami umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ

Branże CPV

  • 22600000-6 - Tusz
  • 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
  • 30191100-5 - Urządzenia do przechowywania akt
  • 30192100-2 - Gumki
  • 30192110-5 - Produkty kreślarskie
  • 30192130-1 - Ołówki
  • 30192131-8 - Ołówki automatyczne
  • 30192133-2 - Temperówki do ołówków
  • 30192160-0 - Korektory
  • 30192800-9 - Etykiety samoprzylepne
  • 30193000-8 - Organizatory i akcesoria
  • 30194000-5 - Przybory kreślarskie
  • 30197220-4 - Spinacze do papieru
  • 30197320-5 - Zszywacze
  • 30197330-8 - Dziurkacze
  • 30197630-1 - Papier do drukowania
  • 30199200-2 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe
  • 30199230-1 - Koperty
  • 30199500-5 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby
  • 42991100-0 - Maszyny introligatorskie

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 22.01.2021 09:10:44
  • Mariola Jeziorska

  • Zamawiający zmienił termin składania i otwarcia ofert
  • 03.02.2021 09:54:21
  • Mariola Jeziorska

  • W dniu 03.02.2021 r. Zamawiający dokonał zmiany terminu składania i otwarcia ofert
  • 19.02.2021 12:43:46
  • Mariola Jeziorska

  • W dniu 19.02.2021 r. Zamawiający zamieścił informację z otwarcia ofert.
  • 05.03.2021 14:07:07
  • Mariola Jeziorska

  • W dniu 05.03.2021 r. Zamawiający zamieścił zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
  • 16.03.2021 14:18:29
  • Mariola Jeziorska

  • W dniu 05.03.2021 r. Zamawiający unieważnił postępowanie

Informacja

Postępowanie unieważnione

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry