1. Utrzymanie techniczne pełnej sprawności urządzeń teletechnicznych i łączności w budynku Centrali Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie przy ul. Zarzecze 13B.
2. Zapewnienie 24 godzinnej gotowości do podjęcia czynności usunięcia awarii, czas reakcji na zgłoszona awarie - max 3 godziny 7 dni w tygodniu h ( Czas podjęcia działania od zgłoszenia – Zamawiający ma na myśli czas w jakim Wykonawca rozpocznie naprawy w budynku RZGW w Warszawie przy ul. Zarzecze 13 B po zgłoszeniu awarii, usterki przez Zamawiającego )
3. Konserwacja centrali telefonicznej PLATAN DELTA – przeglądy, naprawy, programowanie.
4. Konserwacja, naprawa i wymiana aparatów telefonicznych w budynku.
5. Konserwacja i naprawa sieci strukturalnej, zmiany konfiguracji zgodnie z wymogami. Przenoszenie i wymiana uszkodzonych gniazd LAN.
6. Minimum raz w tygodniu osobisty przegląd sprawności centrali telefonicznej bez względu na ilość zgłoszeń.
7. Koszty części i materiałów użytych do naprawy ponosi Zamawiający.
8. Okres obowiązywania umowy – 12 miesięcy od podpisania umowy.
9. Wykonawca musi posiadać certyfikat producenta Centrali firmy PLATAN w zakresie napraw pogwarancyjnych.
10. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do zajmowania się eksploatacja urządzeń , instalacji i sieci energetycznej do 1kV na stanowisku eksploatacji oraz posiadać odpowiednie zaplecze techniczne i doświadczenie w/w zakresie, minimum pięć lat.
11. Przed złożeniem oferty wymagana jest wizja lokalna w celu zapoznania z budynkiem oraz zakresem prac.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
- Potwierdzenie uprawnień do obsługi urządzeń do 1 kV na stanowisku eksploatacji
- Oświadczenie Wykonawcy, że posiada odpowiednie zaplecze techniczne i minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie usługi
- Wykonawca musi posiadać certyfikat producenta Centrali telefonicznej firmy PLATAN w zakresie napraw pogwarancyjnych
Informacje dodatkowe
Oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji na wykonane naprawy przez okres 12 miesięcy