Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Obsługa serwisowa urządzeń teletechnicznych i okablowania strukturalnego w budynku Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Warszawie przy ul. Zarzecze 13 B przez okres 12 miesięcy

Zapytanie ofertowe

Ogłaszający

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie

Zarzecze 13B
03-194 Warszawa
tel.609566632
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    WA.ROZ.2811.464.2020
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Data publikacji
    29.12.2020 23:00
  • Termin złożenia oferty
    07.01.2021 10:00

Opis przedmiotu zamówienia

1. Utrzymanie techniczne pełnej sprawności urządzeń teletechnicznych i łączności w budynku Centrali Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie przy ul. Zarzecze 13B.

2. Zapewnienie 24 godzinnej gotowości do podjęcia czynności usunięcia awarii, czas reakcji na zgłoszona awarie - max 3 godziny  7 dni w tygodniu h ( Czas podjęcia działania od zgłoszenia – Zamawiający ma na myśli czas w jakim Wykonawca rozpocznie naprawy w budynku RZGW                              w Warszawie przy ul. Zarzecze 13 B po zgłoszeniu  awarii, usterki przez Zamawiającego )

3. Konserwacja centrali telefonicznej PLATAN DELTA – przeglądy, naprawy, programowanie.

4. Konserwacja, naprawa i wymiana aparatów telefonicznych w budynku.

5. Konserwacja i naprawa sieci strukturalnej, zmiany konfiguracji zgodnie z wymogami. Przenoszenie     i wymiana uszkodzonych gniazd LAN.

6. Minimum raz w tygodniu osobisty przegląd sprawności centrali telefonicznej bez względu na ilość zgłoszeń.

7. Koszty części i materiałów użytych do naprawy ponosi Zamawiający.

8. Okres obowiązywania umowy – 12 miesięcy od podpisania umowy.

9. Wykonawca musi posiadać certyfikat producenta Centrali  firmy PLATAN w zakresie napraw pogwarancyjnych.

10. Wykonawca musi posiadać  uprawnienia do zajmowania się eksploatacja urządzeń , instalacji  i sieci  energetycznej  do 1kV na stanowisku eksploatacji oraz posiadać odpowiednie zaplecze techniczne             i doświadczenie  w/w zakresie, minimum pięć lat. 

11. Przed złożeniem oferty wymagana jest wizja lokalna w celu zapoznania z budynkiem oraz zakresem prac.

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

  1. Potwierdzenie uprawnień do obsługi urządzeń do 1 kV na stanowisku eksploatacji
  2. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada odpowiednie zaplecze techniczne i minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie usługi
  3. Wykonawca musi posiadać certyfikat producenta Centrali telefonicznej firmy PLATAN w zakresie napraw pogwarancyjnych

Informacje dodatkowe

Oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji na wykonane naprawy przez okres 12 miesięcy
 

Branże CPV

  • 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

Informacja

Postępowanie zakończone

Wybór oferty

TEL-BUD Tomasz Kęder

Sportowa 18 /10
05-400 Otwock

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone z wyłączeniem przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry