Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

INTERWENCYJNE WYKONANIE PRAC ZABEZPIECZAJĄCYCH PRAWY WAŁ RZEKI WISŁY DOLINY KĘPA POLSKA – CZERWONKA

Przetarg nieograniczony

Ogłaszający

Zarząd Zlewni we Włocławku

Zarząd Zlewni we Włocławku

Okrzei 74A
87-800 Włocławek
tel.608689434
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    WA.ROZ.2810.140.2020
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Data publikacji
    31.12.2020 14:00
  • Termin składania ofert
    15.01.2021 10:00
  • Termin otwarcia ofert
    15.01.2021 10:15

Opis przedmiotu zamówienia

1.1Przedmiotem zamówienia jest wykonanie doraźnego interwencyjnego ubezpieczenia prawego uszkodzonego brzegu rz. Wisły w km 608 w celu zabezpieczenia wału przeciwpowodziowego Doliny Kępa Polska – Czerwonka w rejonie km 1+600 przed dalszą degradacją i potencjalną katastrofą budowlaną.

Realizacja Zadania obejmuje swym zakresem:

1. Zabezpieczenie 150mb podstawy skarpy wału poprzez wykonanie zabudowy wyboju workami typu „big bag” wypełnionych piaskiem, zatopionych bezpośrednio w dnie wyboju oraz

2. Główne umocnienie brzegu, jakie będzie stanowić pryzma kamienna z kamienia łamanego ciężkiego (min 20kN/m3) średnicy 0,20 ÷ 0,40 m o przekroju trapezowym i zmiennej szerokości w koronie wynoszącej maksimum 8,2 m na poziomie stopy skarpy odwodnej wału przeciwpowodziowego Doliny Kępa Polska - Czerwonka.

Technologia zabezpieczenia skarpy, podłoża i stopy wału przyjęta w zastosowanym rozwiązaniu zgodnym z załączonym projektem, uwzględnia typowe rozwiązania konstrukcyjne stosowane dla budowli ubezpieczeniowych na Wiśle Środkowej. W tym celu na odcinku 150 m brzegu rzeki wzdłuż wału przeciwpowodziowego w rejonie  km 1+600 (km Wisły RZGW 608km Wisły MPHP - km 330,5) zaprojektowano umocnienie aktualnie istniejącej linii brzegu. Linia ta składa się z odcinków prostych oraz bardzo łagodnych krzywizn o łącznej długości 150mb. Pryzma kamienna oparta będzie na zatopionych workach wypełnianych piaskiem typu „big bag”w dnie wyboju.

Drzewa rosnące w skarpie o średnicy pnia powyżej 10 cm (na wys. 1,3 m) należy pozostawić, otaczając je ubezpieczeniem. Zakrzaczenia i drzewa cieńsze należy usunąć ze skarpy. W ramach robót przygotowawczych i rozbiórkowych należy wykonać w zakresie ujętym w projekcie:

- prace karczunkowe (w zakresie zakrzaczeń),

- wydobycie z wody przewróconych pni drzew i gałęzi.

Z uwagi na fakt, że erozja brzegu rzeki postępuje w bardzo szybkim tempie, prace budowlane należy poprzedzić odpowiednimi pomiarami tzw. stanu zerowego przed przystąpieniem do prac, uaktualniającymi faktyczną sytuację w dynamicznym i ciągle zmieniającym się korycie rzeki.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja (Opis przedmiotu zamówienia, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar, rysunki),stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ.

 

Specyficzne warunki wykonania zamówienia:

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymogami ustaw: z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r., poz. 1186, z późn. zm.), 18 lipca 2001r.

Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia będzie przestrzegał przepisów o ochronie środowiska i przyrody, tj. ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2020 r. poz. 55 z późn. zm.), z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2020 r. poz. 1219 z późn. zm.), z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2020 r., poz. 283, z późn. zm.) oraz uwarunkowań zawartych w wydanych decyzjach dla przedmiotowego zadania dotyczących ochrony przyrody (decyzje zostaną przekazane wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy); ponosi pełną odpowiedzialność za ich naruszenie oraz wynikłe z tego tytułu .

Wszelkie uwagi do rozwiązań projektowych i przedmiaru robót wykonawca winien wnieść przed złożeniem oferty.

Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach dotyczących przedmiotu zamówienia.

 

Dla całego zakresu prac Wykonawca zabezpieczy po swojej stronie nadzór przyrodniczy, ichtiologiczny, teriologiczny, ornitologiczny.

            Na cały okres wykonywania robót, w szczególności:

a)           Przed przystąpieniem do wykonywania robót – przeprowadzenie kontroli miejsca planowanych robót wraz z terenem niezbędnym do realizacji robót,

b)           W trakcie wykonywania robót – kontrola prowadzonych robót pod kątem przestrzegania przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. O ochronie przyrody oraz innych ustaw,

c)           Raportowanie Wykonawcy i Zamawiającemu wyników kontroli wykonywanej przed rozpoczęciem robót, natomiast w trakcie prowadzenia robót nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie,

d)           Wykonawca w terminie 7 dni przekaże Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego opracowany raport z wyników kontroli.

Zadaniem nadzoru przyrodniczego będzie ocena i eliminacja potencjalnych zagrożeń dla fauny znajdujcej się w obszarze działań, zwłaszcza gatunków będących przedmiotami ochrony obszarów chronionych, na terenie których prowadzone będą prace.

Przed przystąpieniem do prac przeprowadzona zostanie w ramach nadzoru przyrodniczego zapewnionego przez Wykonawcę inwentaryzacja "stanu zero" mająca za zadanie zidentyfikowanie chronionych gatunków fauny i flory na terenie planowanych prac.

Drzewa nieprzeznaczone do wycinki powinny zostać zabezpieczone, a konieczne prace w ich pobliżu wykonywanie ręcznie. Nie przewiduje się wycinki drzew. W celu eliminacji negatywnego wpływu hałasu prace prowadzone będą w porze dziennej od 6.00 do 22.00. Prace prowadzone być powinny z użyciem nowoczesnego sprzętu, w pełni sprawnego technicznie i spełniającego wymagane normy środowiskowe. Wykluczona będzie praca maszyn i urządzeń na biegu jałowym, a podczas przerw i postojów maszyny i urządzenia będę wyłączane.

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

Zgodnie z warunkami opisanymi w SIWZ.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zgodnie z warunkami opisanymi w SIWZ.

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Zgodnie z warunkami opisanymi w SIWZ.

Warunki realizacji umowy

1.Umowa zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ.

2.  Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.

Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy

3. W przypadku, gdy oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

4. Przed podpisaniem umowy z Zamawiającym Wykonawca, którego ofertę wybrano, po uzyskaniu informacji o miejscu i terminie zawarcia umowy, zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy.

Informacje dodatkowe

  1. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
    z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie , 00-848 Warszawa, ul. Żelazna 59A, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16
  2. kontakt z Inspektorem ochrony danych  w PGW WP możliwy jest pod adresem
    e-mail: iod@wody.gov.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania WA.ROZ.2810.140.2020 prowadzonym na podstawie Pzp;
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz
    art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
    4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
    w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
  8. posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
  1. nie przysługuje Państwu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Branże CPV

  • 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 15.01.2021 15:16:38
  • Anna Muszalska

  • W dniu 15.01.2021 r dodano informację z otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu.
  • 25.01.2021 20:22:41
  • Anna Muszalska

  • W dniu 25.01.2021 r dodano informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu.
  • 20.04.2021 22:26:13
  • Anna Muszalska

  • Zawiadomienie o zakończeniu postępowania

Informacja

Postępowanie zakończone

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry