1.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu biurowo – technicznego - budynku „Centrum Informacji Przyrodniczej”, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, zlokalizowanego w obrębie węzła wodnego w miejscowości Gryfice, powiat gryficki, woj. zachodniopomorskie.
1.2 Zakres przedmiotu zamówienia.
1.2.1 W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotowych prac i robót budowlanych, na podstawie załączonej dokumentacji projektowej, w zakresie:
• budowa „CIP”,
• wykonanie przyłącza wod-kan, wraz z instalacją zewnętrzną i wewnętrzną, oraz instalacją centralnego ogrzewania
• wykonanie zewnętrznej oraz wewnętrznej instalacji elektroenergetycznej, wraz
z instalacją teleinformatyczną, wentylacją mechaniczną, oraz instalacją antywłamaniową,
• wykończenie zewnętrzne i wewnętrzne,
• zagospodarowanie terenu,
1.2.2 Zamówienie obejmuje ponadto:
• geodezyjne wytyczanie i inwentaryzację powykonawczą,
• wykonanie robót tymczasowych i towarzyszących,
• wyznaczenie niezbędnych tras dojazdowych, przejazdowych, i dróg technologicznych, prowadzących do terenu budowy lub zaplecza budowy,
• organizację, odpowiednie (zgodne z przepisami) oznakowanie, zabezpieczenie, oraz utrzymanie terenu budowy i zaplecza budowy, miejsca składowania materiałów, dróg dojazdowych, itp.– w zależności od przyjętej technologii wykonania, wraz z inwentaryzacją stanu istniejącego, co przedstawi Zamawiającemu w formie dokumentacji fotograficznej,
• uporządkowanie terenu budowy i zaplecza budowy po zakończeniu robót, wraz z przywróceniem do stanu pierwotnego lub uzgodnionego z właścicielem terenu, którego stan został naruszony,
• wykonanie tablicy informacyjnej obejmującej niezbędne loga, nazwę zadania i źródła finansowania według treści uzgodnionej z Zamawiającym oraz jej zamontowanie na ścianie budynku CIP,
• dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, umożliwiającej wystąpienie do Starostwa Powiatowego z wnioskiem o pozwoleniu na użytkowanie, w tym mapy geodezyjnej powykonawczej oraz protokołów odbiorów branżowych, a także atestów i certyfikatów dla materiałów użytych w przy realizacji robót objętych przedmiotowym zamówieniem,
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji określają załączniki 9, 9a-9e, do SIWZ
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zgodnie z punktem 7.2 SIWZ
Warunki realizacji umowy
1.Umowa zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik Nr 8 do
SIWZ.
2.Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia,
stanowiący Załącznik Nr 8 do SIWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza
oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez
Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden
z wymogów ważności oferty.
3.Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że
przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach
określonych w § 18 Wzoru umowy.
Informacje dodatkowe
1. Zgodnie z art. 18a pkt 1 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020 ze zm.) – zwaną dalej „ustawą zmieniającą”, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia – zwanej dalej „SIWZ” – komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.5 SIWZ), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy informacjami przekazanymi na Platformie a treścią dokumentów stanowiących ofertę decydująca jest treść dokumentów załączonych do oferty