Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Budowa Centrum Informacji Przyrodniczej - budynku biurowo - technicznego, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, w miejscowości Gryfice, w ramach projektu LIFE+ Rega pn.: „Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż doliny rzeki Regi i jej dopływów” (Akcja F.4.)

Przetarg nieograniczony

Ogłaszający

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie

Tama Pomorzańska 13A
70-030 Szczecin
tel.91 44 11 296
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    SZ.ROZ.2810.26.2020
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Data publikacji
    06.07.2020 18:00
  • Termin składania ofert
    21.07.2020 10:00
  • Termin otwarcia ofert
    21.07.2020 11:00

Opis przedmiotu zamówienia

1.1      Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu biurowo – technicznego - budynku „Centrum Informacji Przyrodniczej”, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, zlokalizowanego w obrębie węzła wodnego w miejscowości Gryfice, powiat gryficki, woj. zachodniopomorskie.

1.2      Zakres przedmiotu zamówienia.

1.2.1     W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotowych prac i robót budowlanych, na podstawie załączonej dokumentacji projektowej, w zakresie:

•           budowa „CIP”,

•           wykonanie przyłącza wod-kan, wraz z instalacją zewnętrzną i wewnętrzną, oraz instalacją centralnego ogrzewania

•           wykonanie zewnętrznej oraz wewnętrznej instalacji elektroenergetycznej, wraz

z instalacją teleinformatyczną, wentylacją mechaniczną, oraz instalacją antywłamaniową,

•           wykończenie zewnętrzne i wewnętrzne,

•           zagospodarowanie terenu,

1.2.2     Zamówienie obejmuje ponadto:

•           geodezyjne wytyczanie i inwentaryzację powykonawczą,

•           wykonanie robót tymczasowych i towarzyszących,

•           wyznaczenie niezbędnych tras dojazdowych, przejazdowych, i dróg technologicznych, prowadzących do terenu budowy lub zaplecza budowy,

•           organizację, odpowiednie (zgodne z przepisami) oznakowanie, zabezpieczenie, oraz utrzymanie terenu budowy i zaplecza budowy, miejsca składowania materiałów, dróg dojazdowych, itp.– w zależności od przyjętej technologii wykonania, wraz z inwentaryzacją stanu istniejącego, co przedstawi Zamawiającemu w formie dokumentacji fotograficznej,

•           uporządkowanie terenu budowy i zaplecza budowy po zakończeniu robót, wraz z przywróceniem do stanu pierwotnego lub uzgodnionego z właścicielem terenu, którego stan został naruszony,

•           wykonanie tablicy informacyjnej obejmującej niezbędne loga, nazwę zadania i źródła finansowania według treści uzgodnionej z Zamawiającym oraz jej zamontowanie na ścianie budynku CIP,

•           dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, umożliwiającej wystąpienie do Starostwa Powiatowego z wnioskiem o pozwoleniu na użytkowanie, w tym mapy geodezyjnej powykonawczej oraz protokołów odbiorów branżowych, a także atestów i certyfikatów dla materiałów użytych w przy realizacji robót objętych przedmiotowym zamówieniem, 

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji określają załączniki 9, 9a-9e, do SIWZ

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Zgodnie z punktem 7.2 SIWZ

Warunki realizacji umowy

1.Umowa zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik Nr 8 do
SIWZ. 


2.Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia,
stanowiący Załącznik Nr 8 do SIWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza
oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez
Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden
z wymogów ważności oferty.


3.Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że
przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach
określonych w § 18 Wzoru umowy.

Informacje dodatkowe

1. Zgodnie  z art. 18a pkt 1 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020 ze zm.) – zwaną dalej „ustawą zmieniającą”, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia – zwanej dalej „SIWZ” – komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl.

2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.

3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.

4. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.5 SIWZ), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.

5. W przypadku rozbieżności pomiędzy informacjami przekazanymi na Platformie a treścią dokumentów stanowiących ofertę decydująca jest treść dokumentów załączonych do oferty

Branże CPV

  • 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
  • 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
  • 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

Informacja

Postępowanie zakończone

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry