1.1 Przedmiotem zamówienia są prace w ramach dwukrotnej konserwacji wałów przeciwpowodziowych zlokalizowanych wzdłuż rzek w Zarządzie Zlewni we Włocławku w podziale na 5 zadań.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ (dokumentacja mapowa, przedmiary, formularze cenowe).
1.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
1.2.1 Zamówienie składa się z następujących części:
1) Część 1: Utrzymanie wałów zlokalizowanych po prawej stronie rzeki Wisły - Wał Doliny Chmielewo: km: 0+000 - 1+ 684 i Wał Wychódźc km: 0+000 – 4+400.
gm. Wyszogród pow. płocki, gm. Czerwińsk nad Wisłą pow. Płoński woj. Mazowieckie (NW Wyszogród)
2) Część 2: Utrzymanie wałów zlokalizowanych po lewej stronie rzeki Wisły - Wał Grochale – Przęsławice km: 0+000 – 31+000 i Wał odc. Buraków Sady km: 22+270 – 25+950.
gm. Brochów i Młodzieszyn pow. sochaczewski, gm. Leoncin i Czosnów pow. nowodworski woj. Mazowieckie. (NW Wyszogród)
3) Część 3: Utrzymanie wałów zlokalizowanych po prawej stronie rzeki Wisły - Wały Dolin: Rakowo-Drwały, Zakrzewo - Kepa Polska, Kępa Polska - Czerwonka, Białobrzegi, Przegroda Dolinowa Słupno - Wykowo, Ośnickiej, Zb. Stanowo i Przegroda na rz. Słupianka (NW Płock)
4) Część 4: Utrzymanie wałów zlokalizowanych po lewej stronie rzeki Wisły - Wał Doliny Iłowsko- Dobrzykowskiej, Zb. Troszyn i Wały rz. Jeżówki gm. Gąbin i Słubice pow. płocki oraz gm. Iłów i Młodzieszyn pow. sochaczewski (NW Płock)
5) Część 5: Utrzymanie wału na ul. Cysterska we Włocławku.
gm. M. Włocławek, pow. M. Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie (NW Włocławek:
Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zgodnie z dokumentacją SWZ.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zgodnie z dokumentacją SWZ.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zgodnie z dokumentacją SWZ.
Warunki realizacji umowy
1. Umowa dla danej części zamówienia zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik Nr 6 do SWZ.
2. Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy dla danej części zamówienia na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 6 do SWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.
3. Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych
we wzorze umowy.
4. Zamawiający zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności koszenia, wygrabiania, ścinanie krzaków i poszycia, zrębkowania itp.
5. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywać czynności koszenia, wygrabiania, ścinanie krzaków i poszycia, zrębkowania wraz z informacją, że osoby te zatrudnione są na podstawie stosunku pracy. Nie przedstawienie powyższych oświadczeń i dokumentów jest równoznaczne z odstąpieniem Wykonawcy od zawarcia umowy z jego winy.
Informacje dodatkowe
1.1 Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A,
00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania WA.ROZ.2810.8.2021 prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
h) posiada Pani/Pan:
§ na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
§ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
§ na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
§ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
§ w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
§ prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.