Przedmiotem zamówienia jest: usuwanie padłych zwierząt i ich części własnym transportem z terenu działalności ZZ Zlewni we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu umowy stanowi Opis Przedmiotu Zamówienia, zwany dalej OPZ, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia poprzez:
- całodobowe usuwanie padłej zwierzyny (w tym w soboty, niedziele oraz święta) między innymi z wałów przeciwpowodziowych, międzywali, cieków wodnych oraz trudno dostępnych miejsc (skarp cieków, kanałów, jazów, śluz itp.)
- zebranie padłej zwierzyny lub ich części zgodnie z przepisami weterynaryjnymi i sanitarno – epidemiologicznymi w terminie określonym poniżej:
- na terenie zabudowanym (zgodnie z granicami administracyjnymi miejscowości)
w ciągu max 8 godzin po przyjęciu zgłoszenia w tym na terenie miast max 6 godzin od przyjęcia zgłoszenia,
- poza terenem zabudowanym w ciągu max 12 godzin od przyjęcia zgłoszenia,
W szczególnych przypadkach Zamawiający może zwiększyć ilość godzin określonych powyżej do wykonania poszczególnych zleceń.
- transport padłych zwierząt lub ich części do zakładu utylizacji odpadów,
- utylizację powyższych odpadów w zakładzie posiadającym zezwolenie na odbiór i unieszkodliwienie odpadów,
- uprzątnięcie i dezynfekcje miejsca zdarzenia,
- odczytywanie nr chipów w przypadku zwierzyny domowej,
- przetrzymywanie padłej zwierzyny w punkcie pośrednim w celu pobrania materiału do badań weterynaryjnych,
- zgłoszenie padliny do właściwego miejscowo Powiatowego Lekarza Weterynarii.
W przypadku potrzeby wykonania jakichkolwiek badań padłych zwierząt wynikających z przepisów prawa w trakcie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązuje się powiadomić odpowiednie do tego służby oraz zapewnić warunki przechowywania padłych zwierząt umożliwiające pobranie materiału do badań.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia:
- zgodnie z przepisami prawa w tym obowiązującymi przepisami weterynaryjnymi i sanitarno – epidemiologicznymi,
- przy użyciu odpowiedniego personelu, w warunkach organizacyjnych umożliwiających realizację zadania,
oraz zapewnić:
- transport samochodem przeznaczonym do przewozu padłych zwierząt, którego skrzynia ładunkowa jest zakryta i zabezpieczona przed wyciekami z pojazdu. Pojazd winien być utrzymany w czystości
i dezynfekowany po każdym użyciu tj. przewozie padłych zwierząt. Środek transportu winien posiadać potwierdzenie wymogów w postaci „Decyzji powiatowego lekarza weterynarii zatwierdzającej prowadzoną działalność w zakresie zbierania, transportu i usuwania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. 1”
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności tj.:
- aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii dopuszczającą środki transportowe, będące w posiadaniu Wykonawcy usługi do przewożenia padłych zwierząt;
- aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii nadającą weterynaryjny numer identyfikujący podmiotowi świadczącemu usługi w rzeczowym zakresie.
Oraz posiada
aktualna umowę pomiędzy Wykonawca, a legalnym punktem odbioru martwych zwierząt na odbiór i utylizację padłych zwierząt
- aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o posiadaniu zakładu pośredniego,
Dotyczy zamówienia w części 1, 2 i 3.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
nie dotyczy
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
nie dotyczy
Warunki realizacji umowy
zgodnie z projektem umowy