„Wykonanie okresowych przeglądów wraz z wymianą płynów i części oraz napraw samochodów służbowych eksploatowanych przez Zarząd Zlewni w Poznaniu”,
Przedmiotem zamówienia jest:
„Wykonanie okresowych przeglądów wraz z wymianą płynów i części oraz napraw samochodów służbowych eksploatowanych przez Zarząd Zlewni w Poznaniu”,
CPV: - 50112100-4 usługa w zakresie napraw samochodów,
34300000-0 części i akcesoria do pojazdów i silników do nich.
Zamówienie podzielone jest na części. Oferty mogą być składane, na jedną lub więcej części, tj.:
- części zamówienia nr 1 – Nadzór Wodny Kościan (ul. Wielichowska 68a):
- Volkswagen Transporter, rok produkcji 2005, poj. silnika 2,5, olej napędowy, NW Kościan;
- Volkswagen Transporter, rok produkcji 2002, poj. silnika 2,5, olej napędowy, NW Kościan;
- części zamówienia nr 2 – Nadzór Wodny Gostyń (ul. Wrocławska 255a):
- Ford Connect, rok produkcji 2011, poj. silnika 1,8, olej napędowy, NW Gostyń;
- części zamówienia nr 3 – Nadzór Wodny Wągrowiec (ul. Janowiecka 98):
- Citroen Berlingo rok produkcji 2003, poj. silnika 1,9, olej napędowy,
- części zamówienia nr 4 – Nadzór Wodny Szamotuły (ul. Dworcowa 28):
- Citroen Berlingo rok produkcji 2007, poj. silnika 1,4, benzyna;
- Zamawiający zastrzega sobie prawo w uzgodnieniu z Wykonawcą do zmiany w wykazie samochodów, które zostaną poddane przeglądom, naprawom i konserwacjom. Zmodyfikowany wykaz zostanie przedstawiony Wykonawcy w formie pisemnej.
- Wykonawca dysponuje warsztatem samochodowym wyposażonym w co najmniej jedno stanowisko umożliwiające naprawę podwozia samochodu – wyposażone w podnośnik do 3,5 t lub kanał naprawczy ( lub inne urządzenie do naprawy podwozia) oraz urządzenie komputerowe do diagnostyki samochodowej oraz co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie zawodowe w naprawie samochodów.
- Czynności wykonania okresowych przeglądów wraz z wymianą płynów i części oraz napraw samochodów służbowych eksploatowanych przez PGW Wody Polskie - Zarząd Zlewni w Poznaniu – realizowany będzie w oparciu o umowę z wybranym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcą, który składając ofertę zobowiązuje się do świadczenia niżej wymienionych usług w okresie obowiązywania umowy i na warunkach zawartych w umowie.
- Ilość i wartość faktycznie wykonanych przez Wykonawcę usług w okresie obowiązywania umowy z Zamawiającym wynikać będzie tylko z faktycznych potrzeb zgłaszanych na bieżąco przez Zamawiającego.
- Wykonanie usługi przez Wykonawcę odbywać się będzie poprzez złożenie dyspozycji przez Zamawiającego, tj. osobę wymienioną w umowie (lub osobę upoważnioną) – drogą pisemną, ustną, e-mailem lub telefoniczną. W zleceniu zostanie określony zakres prac do wykonania.
- Zakres usług obejmuje w szczególności:
- Okresowe przeglądy i diagnostykę pojazdów w zakresie wynikającym z okresu eksploatacji wraz z wymianą niezbędnych oleju, filtrów, płynów eksploatacyjnych, oraz części, w tym klocków hamulcowych, tarcz, osłon itp.;
- Wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw pojazdów objętych przedmiotem zamówienia;
- Wykonywanie napraw głównych oraz bieżących napraw wynikających z awarii, wypadków, kolizji drogowych;
- Wykonywanie dodatkowych napraw ujawnionych w wyniku przeglądów;
- Usuwanie nagłych awarii powstałych w wyniku użytkowania pojazdów;
- Dostawę niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania pojazdu, części eksploatacyjnych wraz z ich montażem;
- Prace blacharsko-lakiernicze;
- Diagnostykę, konserwację i naprawę układów klimatyzacji.
- Wymagania dotyczące terminów wykonywania usługi:
- Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia realizowany był w terminie do
31 grudnia 2020 r. lub do wyczerpania limitu środków finansowych Zamawiającego.- Limit środków finansowych Zmawiającego przewidzianych do realizacji niniejszej umowy wynosi z VAT (w PLN):
- części zamówienia nr 1 – NW Kościan – w wysokości 10 800,00 zł,
- części zamówienia nr 2 – NW Gostyń – w wysokości 5 400,00 zł,
- części zamówienia nr 3 – NW Wągrowiec – w wysokości 5 400,00 zł,
- części zamówienia nr 4 – NW Szamotuły – w wysokości 5 400,00 zł.
- Limit środków finansowych Zmawiającego przewidzianych do realizacji niniejszej umowy wynosi z VAT (w PLN):
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia limitu, o którym mowa w ust. powyżej, zgodnie z zasadą opisaną w art. 144 ust 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843).
- Przeglądy okresowe z wymianą płynów i filtrów – czas wykonania 1 dzień roboczy,
- Naprawa pojazdu typu: wymiana klocków hamulcowych, tłumika czy regulacja układu zapłonowego, drobne naprawy silnika – czas wykonania do 2 dni roboczych,
- Poważne naprawy lub remonty typu: remont silnika, wymiana rozrządu, naprawy blacharskie, naprawa zawieszenia z wymianą amortyzatorów, wymiana drążków kierowniczych, stabilizatorów, itp. – czas wykonania do 5 dni roboczych.
- Termin wykonania usługi i dostarczenia pojazdu do serwisu, ustalany będzie każdorazowo na bieżąco przez strony z uwzględnieniem czasu koniecznego do sprowadzenia ewentualnych części zamiennych. Termin dostarczenia pojazdu do serwisu nie powinien być późniejszy niż 5 dni od dnia zgłoszenia potrzeby.
- Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie oryginalnych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (bądź zamienników po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym) niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
- Zaoferowana w ofercie ceny jednostkowe nakładu pracy (roboczogodzina), na części zamienne, materiały eksploatacyjne i akcesoria wyszczególnione w formularzu – kosztorysie ofertowym - obowiązują w całym okresie realizacji umowy.
- Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu każdorazowo przed wykonaniem usługi kosztorys z zakresem prac do wykonania, obejmujący ceny części oryginalnych, zamienniki, materiały eksploatacyjne i robociznę (nakład i stawkę).
- Każdorazowo na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do udostępniania mu do wglądu aktualnie obowiązującego Wykonawcy cennika usług oraz części, akcesoriów, materiałów eksploatacyjnych i innych środków niezbędnych do wykonania usługi przeglądów, napraw i konserwacji.
- Przeglądy będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z „Warunków eksploatacji i książki przeglądów okresowych” odpowiednio dla każdego samochodu lub w uzgodnieniu z Zamawiającym.
- W ramach napraw: mechanicznych, elektrycznych, blacharstwa, lakiernictwa i klimatyzacji należy:
- Ustalić podzespoły podlegające wymianie,
- Ustalić koszt napraw w uzgodnieniu z Zamawiającym,
- Usunąć uszkodzenia,
- Uruchomić pojazd i sprawdzić prawidłowość pracy,
- Wykonać ewentualne regulacje.
- Okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji (w pełnych miesiącach):
- na wykonane każdej usługi – deklarowane 3, lub 6 lub 9 miesięcy, zgodnie z deklaracją w ofercie. Zamawiający uznaje tylko wartości 3, 6 lub 9 miesięcy, przy deklaracji innych wartości – okresu gwarancji, zamawiający dopasuje (do oceny) wartość najbliższą niższą, tj. 3, 6 lub 9 miesięcy.
- Brak deklaracji lub deklaracja udzielenia gwarancji na wykonane usługi naprawy krótsza niż 3 miesiące - powoduje odrzucenie oferty.
- Na użyte do wykonania naprawy części – zgodnie z gwarancją udzielaną przez producenta części.
- Wady w realizacji zamówienia winny być nieodpłatnie usunięte w terminie 1 dnia od dnia otrzymania zgłoszenia ujawnienia wady, a w przypadku szczególnym w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, ale nie dłuższym niż 5 dni.
- Rozliczenie napraw, wynikłych ze zdarzenia losowego objętego odrębną umową ubezpieczenia Zamawiającego, nastąpi na podstawie kosztorysu powypadkowego Wykonawcy uzgodnionego z Zamawiającym i ubezpieczycielem. Wykonawca dokona rozliczenia naprawy bezpośrednio z ubezpieczycielem.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga żeby Wykonawca wykazał, że:
- będzie dysponował warsztatem samochodowym wyposażonym w co najmniej jedno stanowisko umożliwiające naprawę podwozia samochodu – wyposażone w podnośnik do 3,5 t lub kanał naprawczy ( lub inne urządzenie do naprawy podwozia) oraz urządzenie komputerowe do diagnostyki samochodowej.
- będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie zawodowe w naprawie samochodów.
Warunki realizacji umowy
Określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ