1.1Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi pn.: „Usługa ochrony mienia i monitorowania sygnałów systemu alarmowego na obiektach zlokalizowanych na terenie działania RZGW w Poznaniu ZZ w Kole”
1.2Zamówienie zostało podzielone na 2 części oznaczone jako:
- Część nr 1: Śluzy Pątnów i Gawrony
- Część nr 2: Zbiornik Stare Miasto
Część 1 Śluzy Pątnów i Gawrony
Przedmiotem zamówienia jest:
A. Prowadzenie ciągłej, całodobowej (przez siedem dni w tygodniu) ochrony obiektów: Śluza Pątnów i Śluza Gawrony na bazie monitoringu sygnałów wizyjnych CCTV z systemu ochrony obiektu i monitorowaniu alarmów systemu SSWiN typu DGG16Z oraz uruchamianie – wg potrzeb, po wykryciu naruszenia stref ochronnych – grupy reagowania interwencyjnego (GRI).
B. Konserwacja i serwisowanie systemu CCTV na Śluzie Pątnów i Śluzie Gawrony.
- Opis ogólny przedmiotu zamówienia - Śluza Gawrony:
Śluza Gawrony znajduje się na Kanale Ślesińskim i w jej skład wchodzą następujące obiekty:
- Jaz Gawrony – Gawrony 33, 62-560 Skulsk, powiat Konin
- Śluza Gawrony – pod tym samym adresem
Jaz oraz Śluza Gawrony są zlokalizowane na jednym ogrodzonym terenie, są one ze sobą powiązane funkcjonalnie i znajdują się w odległości ok. 150 m.
- Ogólna charakterystyka obiektu Śluza Gawrony:
- Na obiekcie istnieje system mobilnej ochrony mienia, mający za zadanie monitoring wizyjny CCTV, składający się z: 13 kamer, w tym 4 obrotowych, wraz z oświetlaczami podczerwieni, rejestratora sygnałów wideo oraz systemu nagłośnieniowego. System mobilnej ochrony mienia monitoruje i realizuje ochronę obiektu, a jego nadzór i sterowanie odbywa się z zewnętrznego, niezależnego CCO (Całodobowego Centrum Ochrony) i CCNW (Całodobowego Centrum Nadzoru Wizyjnego). Zamawiający planuje przeprowadzić w bieżącym roku modernizację i wymianę części elementów składowych systemu.
- Dla przesyłania sygnałów nadzoru wizyjnego Zamawiający posiada internetowe łącze stacjonarne DSL z minimalną przepustowością łącza do Abonenta 10Mb/s, od Abonenta 1Mb/s, z przydzielonym adresem IP.
- Na obiekcie uruchomiono awaryjne zasilanie urządzeń systemu CCTV na wypadek wyłączenia głównego zasilania elektrycznego.
- Obiekt posiada także zainstalowany system sygnalizacji napadu SSWiN typu DGG 16 Z.
- Opis ogólny przedmiotu zamówienia Śluza Pątnów:
Śluza Pątnów znajduje się na Kanale Ślesińskim i w jej skład wchodzą następujące obiekty:
- Śluza Pątnów w Koninie przy ul. Rybackiej 1
- Przepompownia wody – pod tym samym adresem.
- Śluza Pątnów oraz Przepompownia są zlokalizowane na jednym ogrodzonym terenie, posiadającym kształt nieregularnego prostokąta o powierzchni około 2 ha. Są one ze sobą powiązane funkcjonalnie.
- Ogólna charakterystyka obiektu:
- Na obiekcie istnieje system mobilnej ochrony mienia, mający za zadanie monitoring wizyjny CCTV, składający się z 15 kamer, w tym 4 obrotowych wraz z oświetlaczami podczerwieni, rejestratora sygnałów wideo oraz systemu nagłośnieniowego. System mobilnej ochrony mienia zapewnia ochronę obiektu, a jego nadzór i sterowanie odbywa się z zewnętrznego, niezależnego CCO (Całodobowego Centrum Ochrony) i CCNW (Całodobowego Centrum Nadzoru Wizyjnego) .
- Dla przesyłania sygnałów nadzoru wizyjnego, wychodzących z obiektu, Zamawiający posiada internetowe łącze radiowe (4/4 Mbs) z przydzielonym stałym adresem IP.
- Na obiekcie uruchomiono awaryjne zasilanie urządzeń systemu CCTV na wypadek wyłączenia głównego zasilania elektrycznego.
- Obiekt posiada zainstalowany system sygnalizacji włamania i napadu SSWiN.
- Konserwacja i serwisowanie systemu CCTV na Śluzie Pątnów i Śluzie Gawrony
Warunki realizacji umowy:
- Wykonawca przyjmie do konserwacji, celem utrzymania w stałej sprawności eksploatacyjnej, urządzenia i instalacje telewizji użytkowej (CCTV) w obiektach: Śluza i Jaz Gawrony oraz Śluza i Przepompownia Pątnów.
- Wykonawca przeprowadza okresowe – minimum co 3 miesiące – sprawdzenie parametrów, czyszczenie optyki urządzeń systemu i dokonanie wszelkich niezbędnych regulacji, w szczególności: sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania urządzeń, sprawdzenie poprawności działania wszystkich kamer i urządzenia rejestrującego, sprawdzenie wszystkich połączeń giętkich, sprawdzenie, czy zasilacze pracują i są sprawne, sprawdzenie obudów wszystkich urządzeń oraz ich szczelności i odporności na warunki atmosferyczne, sprawdzenie poprawności działania transmisji video przy współpracy z Całodobowym Centrum Ochrony, sprawdzenie poprawności działania każdego akustycznego sygnalizatora systemu.
- Wykonawca uzgadnia każdorazowo z Kierownikiem Nadzoru Wodnego Konin wstęp swoich kwalifikowanych pracowników na ochraniane obiekty, w szczególności demontaż lub wymianę urządzeń systemów. Zamawiający umożliwi Wykonawcy realizację jego obowiązków, w szczególności poprzez zapewnienie dostępu do wszystkich urządzeń i okablowania, oraz stworzenie mu możliwości kontroli jego sprawności.
- Wynagrodzenie Wykonawcy za konserwację i serwisowanie systemu CCTV będzie ustalone ryczałtowo i płatne kwartalnie na podstawie wystawionej przez niego faktury VAT.
- Z przeprowadzonych czynności serwisowych Wykonawca sporządzi protokół z wyszczególnieniem ewentualnych zaleceń co do naprawy urządzeń i instalacji.
- Naprawy urządzeń i instalacji oraz montaż urządzeń dodatkowych dokonywane będą odpłatnie na podstawie odrębnych zleceń.
- Wykonawca zachowa w tajemnicy wszystkie informacje, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa serwisowanych urządzeń i ochranianych obiektów w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu.
- Czynności wskazane w tirecie 1, 2, 5, 6 mogą wykonywać jedynie osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.
- W przypadku zlecania zadań serwisowania systemu podwykonawcy, Wykonawca wskaże osoby go reprezentujące, upoważnione i zobowiązane do stałej współpracy w zakresie konserwacji i serwisowania systemu CCTV. Wykaz upoważnionych pracowników zabezpieczenia technicznego należy przedstawić Kierownikowi Nadzoru Wodnego Konin.
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działalność podwykonawcy w zakresie serwisowania systemu, ewentualnych szkód wynikających z błędów w zakresie serwisowania oraz przestrzegania tajemnicy przedsiębiorstwa.
- Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty przeprowadzenie rekonesansu i oględzin obiektu, systemu monitoringu i technicznych warunków, z uwzględnieniem istniejących warunków funkcjonowania Mobilnego Systemu Ochrony zainstalowanego na obiekcie.
- W ramach realizacji zamówienia należy posiadać Centrum Monitoringu sygnałów wizyjnych, spełniające wymogi „Metodyki uzgadniania planów ochrony obszarów …” (KG Policji listopad 2016 r.) i pełniące rolę Całodobowego Centrum Ochrony (CCO).
- Wykonawca ma potrzeby realizacji niniejszego zamówienia musi dysponować minimum 5 (pięcioma) pracownikami Całodobowego Centrum Ochrony (CCO), posiadającymi przynajmniej 12 miesięczne doświadczenie na stanowisku operatora systemu zdalnego monitoringu wizyjnego.
- Wykonawca na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia musi dysponować Centrum Monitoringu sygnałów wizyjnych, wyposażonym w następujący sprzęt:
- minimum jedno wydzielone stanowisko dla Operatora CCTV, oddzielone od stanowiska Dyspozytora stacji monitorowania alarmów (SMA), dedykowane wyłącznie do obsługi systemu CCTV obiektu zamówienia;
- wydzielony komputer klasy PC do obsługi systemu CCTV, posiadający dysk min. 1 TB pojemności, system operacyjny kompatybilny z systemem zainstalowanym na obiekcie, karta graficzna dobrej jakości obsługująca zainstalowane minimum 3 monitory (dwa do bieżącej obsługi - podgląd i archiwum, trzeci jako zapasowy monitor kontrolny);
- wymagane łącza dedykowane wyłącznie do obsługi systemu CCTV obiektu zamówienia: główne - minimum 8Mbs przychodzące i 6Mbs wychodzące; łącze zapasowe (od innego operatora) - minimum 4Mbs przychodzące i 2Mbs wychodzące;
- awaryjne zasilanie urządzeń na wypadek wyłączenia głównego zasilania elektrycznego.
- W ramach realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać własną lub zabezpieczyć współdziałanie Grupy reagowania interwencyjnego (GRI), działającej wg wymogów „Metodyki uzgadniania planów ochrony obszarów, obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie” (wyd. KG Policji). Grupa musi między innymi spełniać warunki:
- czas dojazdu GRI do obiektu maksymalnie 20 minut od otrzymania polecenia od dyżurnego Całodobowego Centrum Ochrony;
- w razie potrzeby kilkakrotne w ciągu doby – w godzinach nocnych i w dni świąteczne, w nieregularnych odstępach czasu, dojazdy prewencyjne do obiektu;
- agenci ochrony pełniący służbę w GRI (minimum 2 osoby w składzie grupy interwencyjnej) muszą być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej w KW Policji oraz być wyposażeni w służbową broń palną bojową i normatyw amunicji każdy;
- w przypadku awarii systemu – wystawienie ze składu GRI minimum jednoosobowego posterunku lub patrolu doraźnego (PD/PLD) na czas do 3 godzin lub na czas usunięcia awarii, jeżeli będzie krótszy niż 3 godziny. Powyżej tego czasu Wykonawca wystawi ochronę fizyczną na czas do 3 doby na własny koszt.
- Wykonawca w swych miesięcznych kosztach winien uwzględnić taką sytuację.
- Wykonawca przedstawi w ofercie stawkę za 1 godzinę wystawienia posterunku ochrony fizycznej powyżej 3 doby, a ewentualne świadczenie tej usługi będzie się odbywało na podstawie odrębnych zleceń.
- Wykonawca zapewni obsługę systemu SSWiN na obiekcie poprzez:
- prowadzenie monitoringu sygnałów z systemu;
- serwis systemu SSWiN;
- w przypadku wystąpienia sygnału alarmowego - podjęcie odpowiednich działań wyjaśniających, do uruchomienia GRI włącznie.
- Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, prowadzący Mobilny System Ochrony obiektu, odpowiada za straty i szkody materialne powstałe na obiekcie z winy osób których działanie doprowadziło do zniszczeń i szkód z powodu braku interwencji firmy podczas prowadzenia jego nadzoru. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu kopię posiadanego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej firmy.
- Zainstalowanie na obiekcie dodatkowych urządzeń, nie będących własnością Zamawiającego, koniecznych do prawidłowej obsługi systemu możliwe jest po uzyskaniu pisemnej zgody przedstawiciela RZGW.
- Zespół monitorujący Wykonawcy prowadzi całodobowy monitoring obiektu w uzgodnieniu z operatorami obiektu (kontakt telefoniczny) oraz rejestruje w systemie wejścia/wyjścia osób podczas godzin pracy na obiekcie. Każdorazowe pierwsze w danym dniu wejście operatora na obiekt będzie zgłaszane telefonicznie i weryfikowane przez zespół monitoringu Wykonawcy u Kierownika Nadzoru Wodnego Konin. Dopuszcza się zgłoszenia przez Zamawiającego rutynowego wejścia/wyjścia na obiekt na podstawie przesłanego wcześniej do zespołu monitoringu Wykonawcy grafiku godzin pracy operatorów śluzy.
- Podczas określonych w regulaminie godzin pracy za nadzorowanie wejść/wyjść interesantów i pojazdów (samochodów, łódek, itp.) odpowiada przedstawiciel Zamawiającego - operator śluzy pełniący dyżur. Poza określonymi w regulaminie godzinami pracy za ewentualną obecność na obiekcie osób i pojazdów odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
- Zakończenie pracy na obiekcie podlega zgłoszeniu przez pracownika obsługi obiektu/operatora śluzy do zespołu monitoringu Wykonawcy.
- Uzasadnione wejścia/wyjścia na obiekt poza ustalonymi godzinami pracy (odczyt wskazań wodowskazu, dodatkowe śluzowanie, prace obsługowe, itp.) pracownik obsługi obiektu/operator śluzy zgłasza każdorazowo do zespołu monitoringu Wykonawcy.
- Obecność osób spoza obsługi obiektu (poza godzinami pracy obiektu) winna być traktowana jako naruszenie stref ochrony i rejestrowana w systemie. Zespół monitoringu Wykonawcy ma prawo wezwać osobę/osoby naruszające strefy ochrony obiektu wydając polecenia – ostrzeżenia słowne i komendy wzywające do opuszczenia strefy ochrony lub określonego zachowania.
- Szczegółowe granice stref ochrony obiektu Wykonawca uzgodni z przedstawicielem Zamawiającego - Kierownikiem Nadzoru Wodnego Konin w trybie roboczym oraz oznaczy na mapie, po podpisaniu umowy na prowadzenie monitoringu i ochronę obiektu. Pozycje kamer stacjonarnych oraz ustawienia kamer obrotowych zostaną dostosowane do wyznaczonych stref.
- W sytuacji nietypowej lub zagrożenia pracownik obsługi obiektu/operator śluzy używa urządzenia sygnalizacji napadu SSWiN. Zespół monitoringu Wykonawcy po otrzymaniu sygnału dźwiękowego z systemu SSWiN ocenia sytuację podczas zaistniałego alarmu, weryfikuje zagrożenie i uruchamia niezbędne do podjęcia działań procedury.
- W sytuacji wymagającej uruchomienia GRI zespół monitoringu Wykonawcy wzywa grupę reagowania i powiadamia operatora śluzy. W przypadku nie odwołania sygnału zagrożenia informuje jednostkę Policji i zainteresowane osoby ze strony Zamawiającego.
- W przypadku awarii systemu, zaniku napięcia lub innych zdarzeń losowych, uniemożliwiających prowadzenie monitoringu i nadzorowanie obiektu, zespół monitoringu Wykonawcy kontaktuje się z pracownikiem obiektu/operatorem śluzy i wysyła GRI, która winna wystawić posterunek ze swojego składu lub patrol doraźny (PD/PLD) na czas usunięcia awarii w celu utrzymania dotychczasowego poziomu bezpieczeństwa.
- Zamawiającemu przysługuje prawo dwukrotnego przeprowadzenia, w czasie obowiązywania umowy, nieodpłatnej akcji kontrolnej pozwalającej na ocenę właściwego funkcjonowania wszystkich elementów systemu, w tym sprawdzenie grupy GRI.
- W przypadku zaistnienia sytuacji naruszenia stref ochrony obiektu wymaga się dokumentowania zdarzenia przez zespół monitoringu, skopiowania nagranego zdarzenia z serwera na nośnik danych i przechowywania zapisu sygnałów wizyjnych, do wyjaśnienia zaistniałego zdarzenia przez okres min. 45 dni. Wykonawca udostępni Zamawiającemu na żądanie nagrane materiały nieodpłatnie.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za wszelkie szkody powstałe na obiekcie z powodu braku należytego wykonywania obowiązków wynikających z niniejszej umowy przez Wykonawcę, a w tym z powodu obecności na obiekcie nieuprawnionych osób i pojazdów (samochodów, łódek, itp.).
- Wykonawca odpowiada za monitorowanie przez Centrum Operacyjne systemu lokalnego SSWiN poprzez stałe i aktywne prowadzenie obserwacji sygnałów alarmowych odbieranych z obiektów. Wykonawca jest odpowiedzialny za serwis i stałą sprawność techniczną stacji bazowej SSWiN, której zadaniem jest odbiór sygnałów alarmowych z systemu lokalnego Zamawiającego do Centrum Operacyjnego (CO) będącego w dyspozycji Wykonawcy.
- Wspólny Słownik Zamówień CPV: główny przedmiot: 79710000-4 Usługi ochroniarskie, dodatkowy przedmiot: 79711000-1 Usługi nadzoru przy użyciu alarmu.
- Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 31.07.2022 r.
Zamawiający (zgodnie z art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a lit. a-c ustawy) nakłada na wykonawcę lub podwykonawcę wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności operatora systemu CCTV, operatora systemu alarmowego SSWiN oraz pracowników wykonujących patrole (zarówno interwencyjne jak i rutynowe)
CZĘŚĆ nr 2 – ZBIORNIK STARE MIASTO:
Zbiornik Stare Miasto znajduje się na terenie gminy Stare Miasto na rzece Powie – Nadzór Wodny Konin. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego.
- Ogólna charakterystyka obiektu:
Na obiekcie istnieje system dozoru wizyjnego składający się kamer stacjonarnych zlokalizowanych na zaporze i budynku administracyjnym. Podgląd z kamer i rejestracja obrazu realizowane są w budynku na obiekcie. Sygnał wizyjny emitowany z kamer przesyłany jest do nadajników radiowych, stamtąd do odbiorników i dalej do rejestratora.
- Wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia:
W przypadku odebrania sygnału alarmowego należy podjąć interwencję w celu:
- sprawdzenia zasadności sygnału,
- zapobieżenia powstaniu szkody lub zmniejszenia jej rozmiarów,
- zabezpieczenia obiektu w przypadku powstania szkody oraz zawiadomienie właściciela obiektu oraz odpowiednich służb,
- ewentualnego ujęcia sprawców zdarzenia.
Zamawiający wymaga, aby grupa interwencyjna stawiła się na obiekcie najpóźniej w ciągu 1 godziny od odebrania sygnału alarmowego. Zamawiający wymaga także, aby patrol interwencyjny miał przynajmniej dwuosobowy skład.
- Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania systemu alarmowego w stanie sprawności technicznej przez cały okres trwania umowy. Czynności konserwacyjne wykonywane będą przez uprawnionego pracownika zabezpieczenia technicznego.
- Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną w terenie oraz uzyskał, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizję lokalną Wykonawca wykona na swój koszt.
- Zamawiający (zgodnie z art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a lit. a-c ustawy) nakłada na wykonawcę lub podwykonawcę wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności operatora systemu alarmowego oraz pracowników wykonujących patrole interwencyjne
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
W zakresie Części nr 1 - Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługi świadczonej przez okres 12 miesięcy, polegającej na prowadzeniu przez CCO (Całodobowe Centrum Ochrony) zdalnego monitoringu wizyjnego na obiektach o podobnej specyfice.
oraz:
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że na potrzeby realizacji zamówienia będzie dysponował Centrum Monitoringu sygnałów wizyjnych wyposażonym w:
- minimum jedno wydzielone stanowisko dla Operatora CCTV, oddzielone od stanowiska Dyspozytora stacji monitorowania alarmów (SMA), dedykowane wyłącznie do obsługi systemu CCTV obiektu zamówienia;
- wydzielony komputer klasy PC do obsługi systemu CCTV, posiadający dysk min. 1 TB pojemności, system operacyjny kompatybilny z systemem zainstalowanym na obiekcie, karta graficzna dobrej jakości obsługująca zainstalowane minimum 3 monitory (dwa do bieżącej obsługi - podgląd i archiwum, trzeci jako zapasowy monitor kontrolny);
- łącza dedykowane wyłącznie do obsługi systemu CCTV obiektu zamówienia: główne - minimum 8Mbs przychodzące i 6Mbs wychodzące; łącze zapasowe (od innego operatora) - minimum 4Mbs przychodzące i 2Mbs wychodzące;
- awaryjne zasilanie urządzeń na wypadek wyłączenia głównego zasilania elektrycznego.
oraz:
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że na potrzeby realizacji zamówienia będzie dysponował minimum 5 (pięcioma) pracownikami CCO (Całodobowe Centrum Ochrony), posiadającymi przynajmniej 12 miesięczne doświadczenie na stanowisku operatora systemu zdalnego monitoringu wizyjnego.
oraz:
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że na potrzeby realizacji zamówienia będzie dysponował grupą reagowania interwencyjnego (GRI), działającą wg wymogów „Metodyki uzgadniania planów ochrony obszarów, obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie” (wyd. KG Policji).
W zakresie Części nr 2 – Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługi świadczonej przez okres 12 miesięcy, polegającej na ochronie mienia i osób, w szczególności polegającej na całodobowym monitorowaniu sygnałów systemu alarmowego.
oraz:
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że na potrzeby realizacji zamówienia będzie dysponował uzbrojoną grupą reagowania interwencyjnego (warunki SOFO).
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
W odniesieniu do obu Części zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony i mienia, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2016, poz. 1432 j.t.). posiadania koncesji.
Warunki realizacji umowy
Zgodnie z załącznikami do SIWZ - wzór umowy.
Informacje dodatkowe
1.1Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia na zasadach przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych usług, co usługi objęte zamówieniem podstawowym, w wysokości:
a)dla Części nr 1 – w wysokości do kwoty - 83 804,00 zł netto
b)dla Części nr 2 – w wysokości do kwoty - 861,00 zł netto
1.2Udzielenie zamówienia o którym mowa w punkcie 6.1 nastąpi poprzez zawarcie odrębnej umową w trybie z wolnej ręki, zgodnie z zapisami art. 67 ust.1.
2.1 Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.