Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

„Obsługa prawna Jednostki Realizującej Projekty w RZGW Gliwice”

Tryb podstawowy

Ogłaszający

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach

Sienkiewicza 2
44-100 Gliwice
tel.32 / 231 64 31 wew. 11
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    GL.ROZ.2810.47.2021.EWK
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Data publikacji
    22.06.2021 22:00
  • Termin składania ofert
    05.07.2021 11:00
  • Termin otwarcia ofert
    05.07.2021 11:30

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na Obsłudze prawnej Jednostki Realizującej Projekty w RZGW Gliwice w ramach:

W CZĘSCI nr 1 – Projektu „Modernizacja jazów odrzańskich na odcinku w zarządzie RZGW Gliwice, woj. opolskie - etap II”

Projekt obejmuje przebudowę jazów sektorowych na jazy klapowe wraz z przebudową obiektów towarzyszących w Dobrzeniu, Groszowicach i Krepie. Wykonawca będzie doradzał JRP w bieżącym zarządzaniu, administrowaniu i monitorowaniu wszelkich działań i zadań związanych z realizacją Projektu, wspierając JRP w obszarze prawnym, celem spełnienia wymogów i warunków zawartych w umowach z wykonawcami robót, dostaw i usług, umowie o dofinansowanie oraz obowiązujących aktach prawnych i wytycznych POIiŚ.

         Rezultatem do osiągnięcia przez Wykonawcę w ramach umowy jest stworzenie materiałów i przekazanie Zamawiającemu fachowej wiedzy w sposób umożliwiający doprowadzenie do terminowego i zgodnego z zakresem rzeczowym zakończenia zadań objętych Projektem.

W CZĘSCI nr 2 – Projektu „Modernizacja śluzy oraz sterowni na stopniu wodnym Januszkowice wraz z przebudową awanportów”

           Projekt obejmuje przebudowę istniejącej komory pociągowej oraz przebudowę istniejącej komory małej poprzez jej częściową rozbiórkę i budowę w jej miejscu komory o parametrach 190m długości użytkowej i 12m szerokości użytkowej, wraz z infrastrukturą i obiektami towarzyszącymi, w tym awanportu górnego i dolnego, relokacją i budową nowej sterowni, placu do składowania zamknięć remontowych, postojowiska  dla dużych jednostek pływających oczekujących na  śluzowanie, kładką technologiczną, budynkiem socjalno-magazynowym, zbiornikiem bezodpływowym, drogą dojazdową, siecią uzbrojenia technicznego, a także regulacją prawego brzegu rzeki Odry poniżej jazu i wylotu z MEW wraz z wykonaniem opaski brzegowej i przebudową tamy rozdzielczej od wody dolnej.

         Wykonawca będzie doradzał JRP w bieżącym zarządzaniu, administrowaniu i monitorowaniu wszelkich działań i zadań związanych z realizacją Projektu, wspierając JRP w obszarze prawnym, celem spełnienia wymogów i warunków zawartych w umowach z wykonawcami robót, dostaw i usług, umowie o dofinansowanie oraz obowiązujących aktach prawnych i wytycznych POIiŚ.

         Rezultatem do osiągnięcia przez Wykonawcę w ramach umowy jest stworzenie materiałów i przekazanie Zamawiającemu fachowej wiedzy w sposób umożliwiający doprowadzenie do terminowego i zgodnego z zakresem rzeczowym zakończenia zadań objętych Projektem.

W CZĘSCI nr 3 – Projektu „Modernizacja śluzy oraz sterowni na stopniu wodnym Krapkowice wraz z przebudową awanportów”

Projekt obejmuje budowę nowej komory o parametrach użytkowych 190 m długości i 12 m szerokości wraz z wyposażeniem technicznym, mechanicznym i hydraulicznym (wrota wsporne, zamknięcia kanałów obiegowych, zamknięcia remontowe) oraz przebudowa istniejącej komory pociągowej, co zapewni dwukomorowy standardowy układ i zagwarantuje ciągłość żeglugi, a także modernizacja infrastruktury i obiektów towarzyszących. Wykonawca będzie doradzał JRP w bieżącym zarządzaniu, administrowaniu i monitorowaniu wszelkich działań i zadań związanych z realizacją Projektu, wspierając JRP w obszarze prawnym, celem spełnienia wymogów i warunków zawartych w umowach z wykonawcami robót, dostaw i usług, umowie o dofinansowanie oraz obowiązujących aktach prawnych i wytycznych POIiŚ.

Rezultatem do osiągnięcia przez Wykonawcę w ramach umowy jest stworzenie materiałów i przekazanie Zamawiającemu fachowej wiedzy w sposób umożliwiający doprowadzenie do terminowego i zgodnego z zakresem rzeczowym zakończenia zadań objętych Projektem.

        Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres oraz wymagania formalne i techniczne zostały określone w  Załączniku Nr 1 do SWZ - Opis          przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku Nr 3 do SWZ - Specyfikacji Zasad Działania Obsługi Prawnej.

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

1.  posiadanie wiedzy i doświadczenia

Określenie warunku, dla każdej z części zamówienia:

Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się posiadaniem doświadczenia umożliwiającego realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał:

co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu obsługi prawnej co najmniej 1 podmiotu sektora finansów publicznych przez okres nie krótszy niż 36 miesięcy, z zastrzeżeniem, że obsługa tego podmiotu uwzględniała zagadnienia dotyczące m.in. obsługi prawnej w zakresie projektów (inwestycji) infrastrukturalnych.

UWAGA!

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający dopuszcza łączne spełnianie warunku na poniższych zasadach:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w ramach konsorcjum) Zamawiający dopuszcza łączne spełnianie warunku udziału w postepowaniu, z zastrzeżeniem, że jeden z konsorcjantów musi spełniać warunek w zakresie nie mniejszym niż 2/3 okresu przewidzianego w warunku (tj. wykazać się obsługą prawną co najmniej 1 podmiotu sektora finansów publicznych przez okres nie krótszy niż 24 miesiące, która uwzględnia(ła) zagadnienia prawne związane z realizacją Projektów (inwestycji) infrastrukturalnych), a pozostali konsorcjanci, każdy z osobna, muszą spełniać warunek w zakresie nie mniejszym niż 1/3 okresu przewidzianego w w/w warunku (tj. wykazać się obsługą prawną co najmniej 1 podmiotu sektora finansów publicznych przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy, która uwzględnia(ła) zagadnienia prawne związane z realizacją Projektów (inwestycji) infrastrukturalnych), natomiast łącznie wszyscy konsorcjanci muszą spełniać warunek w całości.

Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której jeden z członków konsorcjum spełnia warunek udziału w postępowaniu w całości, natomiast pozostali konsorcjanci nie spełniają go wcale - łącznie zaś spełniają go w całości.

Uwaga: Wykonawca wskaże wykonane usługi wraz z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały one wykonane, z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty 

2. Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Określenie warunku, dla każdej z części zamówienia:

Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem osobą zdolną do realizacji przedmiotowego zamówienia (osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia), posiadającymi odpowiednie doświadczenie oraz kwalifikacje zawodowe umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. W tym:

 1 osobę, która będzie pełniła funkcję Prawnika, posiadającą:

  1. uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej w rozumieniu ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 75 ze zm.) albo ustawy z dnia 26 maja 1982 r. – Prawo o adwokaturze (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1513, ze zm.), w postaci tytułu zawodowego: radcy prawnego albo adwokata, lub jako prawnik zagraniczny w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 823, ze zm.) oraz
  2. minimum 5 – letnie doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi prawnej jednostek sektora finansów publicznych, w tym:
  • przez okres nie krótszy niż 3 lata uwzględniający zagadnienia prawne związane z realizacją projektów (inwestycji) infrastrukturalnych, w tym doświadczenie w obszarze obsługi prawnej umowy na roboty budowlane, która została zawarta w wyniku przeprowadzenia postępowania o wartości równej lub większej niż kwoty określone w odpowiednich przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp z 29.01.2004 r./ art. 3 ust. 2 ustawy Pzp z 11.09.2019 r., a usługa ta trwała przez cały okres umowy na roboty budowlane lub trwa(ła) przez okres min. 2 lat (w przypadku niezakończonej umowy na roboty budowlane lub terminowo dłuższej niż 2 lata).

 

 UWAGA:

Jeśli osoba w tym samym okresie czasu pełniła funkcję (świadczyła usługi lub wykonywała swoje obowiązki, etc.) na rzecz różnych podmiotów lub w ramach różnych zadań/umów, okres w którym w tym samym czasie pełniła funkcje na rzecz różnych podmiotów lub w ramach różnych zadań/umów, nie będzie sumowany.

Osoba ta w okresie wykazywanego doświadczenia zawodowego musi posiadać uprawnienia, o których mowa powyżej.

 

Warunki realizacji umowy

Warunki realizacji umowy zostały określone we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 do SWZ.

Informacje dodatkowe

Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 310 pkt 1) Pzp, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Branże CPV

  • 79100000-5 - Usługi prawnicze

Pliki do pobrania

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 23.06.2021 09:23:23
  • Elżbieta Witkowska-Kwitek

  • Modyfikacja daty i godziny otwarcia ofert
  • 02.08.2021 21:21:54
  • Elżbieta Witkowska-Kwitek

  • Przedłużenie terminu związania ofertą do 02.09.2021r.
  • 20.10.2021 10:32:28
  • Elżbieta Witkowska-Kwitek

  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Informacja

Postępowanie zakończone

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry