Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: „Naprawa ubezpieczeń rzeki Morawy w km 0+000-1+700, m. Kietrz”
Roboty będą polegały na:
- wykoszeniu porostów gęstych, twardych ze skarp – 10200 m2,
- hakowaniu dna – 1480 m2
- umocnieniu brzegów rzeki za pomocą koszy siatkowo kamiennych wg wskazań inwestora – 270 m3
- umocnieniu skarpy rzeki za pomocą materaca siatkowo – kamiennego wg wskazań inwestora - 30m3
- wycinka drzew stanowiących przeszkodę dla swobodnego spływu wód powodziowych – 27szt.
- uzupełnienie ubytków w budowli regulacyjnej w km 0+500
- załadunek i wywóz nieczystości oraz pozostałości po hakowaniu – 598 m3
- pozyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów i zezwoleń niezbędnych do wykonania zadania, o ile są konieczne – kpl
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie
i na własny koszt uzyskać stosowne zezwolenia na transport po przyległych drogach, komunikacji między brzegami po istniejących mostach, przejazdach
w bród, rampach, przepustach na czas realizacji robót. Transport należy dostosować do nośności i klasy dróg. Wszelkie koszty związane z transportem materiałów i sprzętu na teren budowy ponosi Wykonawca. Obowiązkiem wykonawcy jest usuwanie na bieżąco i na własny koszt wszelkich zanieczyszczeń oraz uszkodzeń spowodowanych przez jego pojazdy na drogach publicznych oraz dojazdach do terenu budowy. W przypadku wystąpienia konieczności zajęcia pasa drogowego, Wykonawca uzyska zezwolenie właściciela drogi na zajęcia pasa drogowego i pokryje koszty z tym związane.
Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić do należytego stanu i porządku teren budowy, ww. infrastrukturę oraz sąsiednie nieruchomości, o ile korzystał z nich w trakcie realizacji robót. Prace te należy wykonać w zakresie umożliwiającym ich właścicielom oraz użytkownikom korzystanie z nich na dotychczasowych zasadach
Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty dokonał wizji lokalnej i wyjaśnił ewentualne wątpliwości poprzez zadanie pytań związanych z realizacją zamówienia.
Minimalny okres gwarancji zamówienia wymagany przez Zamawiającego wynosi: 24 miesiące.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Informacje dotyczące zamówienia zawarte są w dokumentach załączonych do postępowania.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Informacje dotyczące zamówienia zawarte są w dokumentach załączonych do postępowania.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Informacje dotyczące zamówienia zawarte są w dokumentach załączonych do postępowania.
Warunki realizacji umowy
Informacje dotyczące zamówienia zawarte są w dokumentach załączonych do postępowania.