Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

„Naprawa ubezpieczeń rzeki Morawy w km 0+000-1+700, m. Kietrz”

Tryb podstawowy

Ogłaszający

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach

Sienkiewicza 2
44-100 Gliwice
tel.32 777 49 94
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    GL.ROZ.2810.51.2021.MJ
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Data publikacji
    25.06.2021 15:00
  • Termin składania ofert
    12.07.2021 10:00
  • Termin otwarcia ofert
    12.07.2021 10:30

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na  zadaniu pn.: „Naprawa ubezpieczeń rzeki Morawy w km 0+000-1+700, m. Kietrz”

Roboty będą polegały na:

  • wykoszeniu porostów gęstych, twardych ze skarp – 10200 m2,
  • hakowaniu dna – 1480 m2
  • umocnieniu brzegów rzeki za pomocą koszy siatkowo kamiennych wg wskazań inwestora – 270 m3
  • umocnieniu skarpy rzeki za pomocą  materaca siatkowo – kamiennego wg wskazań inwestora - 30m3
  • wycinka drzew stanowiących przeszkodę dla swobodnego spływu wód powodziowych – 27szt.
  • uzupełnienie ubytków w budowli regulacyjnej w km 0+500
  • załadunek i wywóz nieczystości oraz pozostałości po hakowaniu – 598 m3
  • pozyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów i zezwoleń niezbędnych do wykonania zadania, o ile są konieczne – kpl

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie
i na własny koszt uzyskać stosowne zezwolenia na transport po przyległych drogach, komunikacji między brzegami po istniejących mostach, przejazdach
w bród, rampach, przepustach na czas realizacji robót. Transport należy dostosować do nośności i klasy dróg. Wszelkie koszty związane z transportem materiałów i sprzętu na teren budowy ponosi Wykonawca. Obowiązkiem wykonawcy jest usuwanie na bieżąco i na własny koszt wszelkich zanieczyszczeń oraz uszkodzeń spowodowanych przez jego pojazdy na drogach publicznych oraz dojazdach do terenu budowy. W przypadku wystąpienia konieczności zajęcia pasa drogowego, Wykonawca uzyska zezwolenie właściciela drogi na zajęcia pasa drogowego i pokryje koszty z tym związane.

Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić do należytego stanu i porządku teren budowy, ww. infrastrukturę oraz sąsiednie nieruchomości, o ile korzystał z nich w trakcie realizacji robót. Prace te należy wykonać w zakresie umożliwiającym ich właścicielom oraz użytkownikom korzystanie z nich na dotychczasowych zasadach

Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty dokonał wizji lokalnej  i wyjaśnił ewentualne wątpliwości poprzez zadanie pytań związanych z realizacją zamówienia.

Minimalny okres gwarancji zamówienia wymagany przez Zamawiającego wynosi: 24 miesiące.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

Informacje dotyczące zamówienia zawarte są w dokumentach załączonych do postępowania.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Informacje dotyczące zamówienia zawarte są w dokumentach załączonych do postępowania.

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Informacje dotyczące zamówienia zawarte są w dokumentach załączonych do postępowania.

Warunki realizacji umowy

Informacje dotyczące zamówienia zawarte są w dokumentach załączonych do postępowania.

Branże CPV

  • 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

Informacja

Postępowanie zakończone

Wybór oferty

PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MAJ ANNA TADEUSZ

Modrzewiowa 14
62-069 Palędzie

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry