1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych, dla potrzeb Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie -Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Rzeszowie” na okres 12 miesięcy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 3 do SWZ.
3. Zamówienie składa się z następujących części:
Część 1 – Dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych dla potrzeb PGW WP RZGW Rzeszów, 35-103 Rzeszów ul. Hanasiewicza 17B
Część 2 – Dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych dla potrzeb Zarządu Zlewni w Krośnie, 38-400 Krosno ul. Bieszczadzka 5
Część 3 – Dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych dla potrzeb Zarządu Zlewni w Jaśle, 38-200 Jasło ul. Modrzejewskiego 12
Część 4 – Dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych dla potrzeb Zarządu Zlewni w Przemyślu, Przemyśl ul. Wybrzeże Ojca Św. Jana Pawła II 6
Część 5 – Dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych dla potrzeb Zarządu Zlewni w Stalowej Woli, 37-464 Stalowa Wola ul. Jagiellońska 17
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej – w zakresie każdej z części zamówienia.
Dotyczy Części nr 1:
Wykonawca musi wykazać co najmniej wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej,
- 1 zamówienia polegającego na dostawie materiałów biurowych o wartości min. 60.000,00 PLN brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane lub
- 2 zamówień polegających na dostawie materiałów biurowych, jeśli suma wartości tych dwóch zamówień wynosi min. 60.000,00 PLN brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane.
Dotyczy Części nr 2:
Wykonawca musi wykazać co najmniej wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej,
- 1 zamówienia polegającego na dostawie materiałów biurowych o wartości min. 35.000,00 PLN brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane lub
- 2 zamówień polegających na dostawie materiałów biurowych, jeśli suma wartości tych dwóch zamówień wynosi min. 35.000,00 PLN brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane.
Dotyczy Części nr 3:
Wykonawca musi wykazać co najmniej wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej,
- 1 zamówienia polegającego na dostawie materiałów biurowych o wartości min. 30.000,00 PLN brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane lub
- 2 zamówień polegających na dostawie materiałów biurowych, jeśli suma wartości tych dwóch zamówień wynosi min. 30.000,00 PLN brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane.
Dotyczy Części nr 4:
Wykonawca musi wykazać co najmniej wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej,
- 1 zamówienia polegającego na dostawie materiałów biurowych o wartości min. 25.000,00 PLN brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane lub
- 2 zamówień polegających na dostawie materiałów biurowych, jeśli suma wartości tych dwóch zamówień wynosi min. 25.000,00 PLN brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane.
Dotyczy Części nr 5:
Wykonawca musi wykazać co najmniej wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej,
- 1 zamówienia polegającego na dostawie materiałów biurowych o wartości min. 30.000,00 PLN brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane lub
- 2 zamówień polegających na dostawie materiałów biurowych, jeśli suma wartości tych dwóch zamówień wynosi min. 30.000,00 PLN brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane.
Dotyczy wszystkich części:
Wykazywane zamówienia winny być poparte dowodami określającymi, czy dostawy zostały wykonane należycie.
W przypadku wykazania dostaw rozliczanych w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający dokona przeliczenia ich wartości wg średniego kursu wymiany waluty ustalonego przez Narodowy Bank Polski na dzień podany jako termin rozpoczęcia wykazanego zamówienia.
Kwalifikacja nastąpi na podstawie załącznika nr 4 i 5 do Formularza oferty.
Warunki realizacji umowy
Zgodnie ze Wzorem umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.