Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

„Wycinka drzew na terenie administrowanym przez Zarząd Zlewni w Gliwicach”

Przetarg nieograniczony
Postępowanie podzielone na części

Ogłaszający

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach

Sienkiewicza 2
44-100 Gliwice
tel.32 / 231 64 31 wew. 11
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie unieważnione
  • Numer postępowania
    GL.ROZ.2810.33.2021.EWK
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Powyżej progów unijnych
    Tak
  • Data publikacji
    23.07.2021 17:00
  • Termin składania ofert
    25.08.2021 10:00
  • Termin otwarcia ofert
    25.08.2021 11:00

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wycince drzew wraz z pracami towarzyszącymi na terenie Nadzoru Wodnego w Gliwicach i Zbiornika Wodnego Pławniowice będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach. Prace obejmują: wycinkę, oczyszczenie terenu po wycince, przewiezienie drewna w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego oraz ułożenie w stosy.

 

Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części.

 

  Zakres zamówienia:

Część nr 1 - Wycinka drzew na terenie administrowanym przez NW Gliwice z pocięciem

drewna w wałki i transportem na odległość do 50 km. 

Prace (stawka VAT 8% i 23%) będą polegały na: ścięciu drzew, transporcie dłużyc i gałęzi, ułożeniu w stosy pociętych dłużyc i gałęzi, uporządkowanie terenu po wycince z wywiezieniem drobnych gałęzi i zrębków z terenu wycinki.

Zakres czynności obejmuje m.in.:

• Wycinkę 5 szt. drzewa (1, 2, 4-pniowe) rosnących na prawej i lewej skarpie rzeki

Kłodnicy w Rudzie Śląskiej;

• Wycinkę 27 szt. drzew (w tym 1,3, 4, 5-pniowe) rosnących na prawej i lewej skarpie

rzeki Kłodnicy w Gliwicach;

• Wycinkę 16 szt. drzew (w tym 1, 2, 4. 5-pniowe) rosnących na lewej skarpie rzeki

Bytomki w Zabrzu;

• Wycinkę 8 szt. drzew (w tym 1, 2, 3, 5. 9-pniowe) rosnących na prawej i lewej

skarpie rzeki Kłodnicy w Katowicach;

• Wycinkę 23 szt. drzew (w tym 1,2,3,4-pniowe) rosnących na prawej i lewej skarpie

cieku Ślepiotka w Katowicach;

• Wycinkę 1 szt. drzewa rosnącego na prawej skarpie cieku Drama w Pyskowicach;

• Wycinkę 1 szt. drzewa (2-pniowe) rosnącego na lewej skarpie cieku Kozłówka

w Kozłowie;

• Wycinkę 2 szt. drzew rosnących na lewej skarpie cieku Drama w Kamieńcu;

• Uporządkowanie terenu po wycince drzew;

• Transport wyciętych drzew.

Zakres prac należy wykonać z należytą starannością zgodnie z przedmiarami robót,

specyfikacją techniczną, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami

oraz sztuką budowlaną.

W części nr 1 wycinkę drzew należy prowadzić pod nadzorem ornitologicznym. Koszty wynikające z tego tytułu Wykonawca winien wliczyć w cenę Oferty. Dokumentację z pełnienia nadzoru ornitologicznego, Wykonawca przekaże Zleceniodawcy w dniu odbioru robót związanych z wycinką drzew.

 

Część nr 2 - Wycinka drzew na Alei spacerowej przy zbiorniku wodnym Pławniowice

w miejscowości Pławniowice, gm. Rudziniec.

Prace (stawka VAT 8% i 23%) będą polegały na: ścięciu drzew, transporcie pozyskanego drewna na wyznaczone miejsce składowania wraz z ułożeniem w stosy, uporządkowaniu terenu po wycince, zrąbkowaniu gałęzi.

Zakres czynności obejmuje m.in.:

• Ścinanie drzew piłą mechaniczną;

• Zapewnienie utrzymania ruchu na drodze przy alei;

• Cięcie pozyskanego drewna na odpowiednie długości;

• Transport pozyskanego drewna na wyznaczone miejsce składowania wraz z ułożeniem w stosy;

• Uporządkowanie terenu po wycince, zrąbkowanie gałęzi.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i warunki wykonania prac dla poszczególnych części zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia ZAŁĄCZNIK NR 9 do  SWZ – Przedmiary i mapy poglądowe oraz ZAŁĄCZNIK NR 12 do  SWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.

Zakres prac należy wykonać z należytą starannością zgodnie z przedmiarami robót, specyfikacją techniczną, zaleceniami nadzoru inwestorskiego oraz obowiązującymi normami i przepisami. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z opisami w przedmiarze.

Teren wokół ścinanych drzew powinien być zabezpieczony (obowiązek Wykonawcy). Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie szkody spowodowane przez jego działania na rzecz osób trzecich.

Wykonawca dostarczy na teren prowadzenia prac i będzie utrzymywał wszelkie wyposażenie konieczne dla zapewnienia bezpieczeństwa zatrudnionych pracowników, a personel wyposaży w odpowiednie narzędzia i odzież ochronną. Koszty z tym związane należy wliczyć w cenę składanej Oferty.

Wykonawca we własnym zakresie zapewnia wszelki sprzęt i materiały potrzebne do wykonania przedmiotowego zadania. Wykonawca po zakończeniu prac związanych z wycinką, zobowiązany jest do uporządkowania terenu.

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

1. Posiadanie wiedzy i doświadczenia

Określenie warunku:

Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się posiadaniem doświadczenia umożliwiającego realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.

W części nr 1:

Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu)
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi, polegającej na wykonaniu wycinki drzew o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy i 00/100 złotych) brutto.

W części nr 2:

Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu)
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi, polegającej na wykonaniu wycinki drzew o wartości min. 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset i 00/100 złotych) brutto.

Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu posłużył się w każdej części tym samym doświadczeniem.

Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Jako wykonanie należy rozumieć wykonanie i odebranie potwierdzone świadectwem przejęcia lub protokołem odbioru końcowego.

Uwaga: Wykonawca wskaże wykonane usługi wraz z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały one wykonane, z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

Uwaga: W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i/lub korzystających z zasobów innych podmiotów, wymagany warunek musi być spełniony przez jednego Wykonawcę.

 

2.  Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Określenie warunku:

Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem osobami zdolnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia (osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia), posiadającymi odpowiednie doświadczenie oraz kwalifikacje zawodowe umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. W tym:

W części nr 1

Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej 2 (dwiema) osobami pełniącymi funkcje operatorów pilarek posiadającymi ukończony kurs obsługi pilarek oraz 2-letnie doświadczenie pracy na tym stanowisku.

W części nr 2

Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje pilarza, z co najmniej rocznym doświadczeniem zawodowym.

Dopuszcza się przedstawienie tej samej osoby na spełnienie warunku kompetencji i uprawnień przy realizacji wszystkich części zamówienia.

Wskazane w pkt 7.2.4.2 SWZ osoby powinny biegle posługiwać się językiem polskim. W przypadku, gdy wskazane osoby nie wykazują się biegłą znajomością języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić na własny koszt tłumacza, na cały okres realizacji przedmiotu umowy.

Wymóg dysponowania osobami wskazanymi w pkt 7.2.4.2 SWZ powinien być traktowany przez Wykonawcę jako minimalne wymaganie Zamawiającego dla wykazania spełniania przez niego warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej.

Warunki realizacji umowy

Warunki realizacji umowy zostały określone we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 7.1do SWZ w części nr 1 oraz Załącznik Nr 7.2 do SWZ w części nr 2.  

 

Umowa zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego:

W części nr 1  -  Załącznik Nr 7.1 do SWZ 

W części nr 2  -  Załącznik Nr 7.2 do SWZ

Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 7.1 do SWZ w przypadku części nr 1 oraz Załącznik Nr 7.2 do SWZ w przypadku części nr 2, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.

Informacje dodatkowe

Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej na następujących zasadach:                                                                 

a. udział w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy i jej odbycie nie stanowi warunku złożenia oferty, każdy z wykonawców chcący wziąć udział w wizji lokalnej zobowiązany jest do uprzedniego poinformowania Zamawiającego o chęci uczestniczenia w wizji lokalnej telefonicznie do przedstawiciela Zamawiającego:

w przypadku części nr 1 z Panią Karoliną Hubert, nr tel. (32) 230-40-23;

w przypadku części nr 2 z Panem Łukaszem Obrusznik, nr tel. 603 857 483,

ustalając datę i godzinę przybycia w terminie od 02.08.2021r. do 13.08.2021r.

b. Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień dotyczących zamówienia podczas wizji lokalnej. Wszelkie pojawiające się w trakcie wizji lokalnej pytania i wnioski wykonawców winny zostać przesłane w formie elektronicznej do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: http://www.przetargi.wody.gov.pl/ w trybie określonym w ustawie Pzp.

c. Wykonawcy uczestniczą w wizji lokalnej na swój koszt,

d. Zamawiający nie zapewnia ubezpieczenia przedstawicieli Wykonawców od jakichkolwiek wypadków czy szkód poniesionych przez Wykonawcę w związku z prowadzoną wizją lokalną,

e. przedstawiciele Wykonawcy nie mają prawa bez uzgodnienia z Zamawiającym do podejmowania w trakcie wizji lokalnej jakichkolwiek działań i czynności na terenie objętym wizją lokalną.

f. W trakcie wizji lokalnej zostanie spisana notatka służbowa przez przedstawiciela Zamawiającego, w której zostaną odnotowane: dane uczestników oraz data przeprowadzenia wizji lokalnej.

Branże CPV

  • 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
  • 77211100-3 - Usługi cięcia drewna
  • 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

Pliki do pobrania

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 03.09.2021 16:09:53
  • Elżbieta Witkowska-Kwitek

  • Informacja o unieważnieniu postępowania
  • 03.09.2021 16:10:39
  • Elżbieta Witkowska-Kwitek

  • Informacja o unieważnieniu postępowania
  • 03.09.2021 16:11:26
  • Elżbieta Witkowska-Kwitek

  • Informacja o unieważnieniu postępowania

Części postępowania

  • Numer
  • Przedmiot
  • Kategoria
  • Status
  • Twój status
  • Akcja
  • Część nr 1
  • Wycinka drzew na terenie administrowanym przez NW Gliwice z pocięciem drewna w wałki i transportem na odległość do 50 km.

  • Usługi
  • Postępowanie unieważnione
  • Nie złożyłeś oferty
  • Część nr 2
  • Wycinka drzew na Alei spacerowej przy zbiorniku wodnym Pławniowice w miejscowości Pławniowice, gm. Rudziniec.

  • Usługi
  • Postępowanie unieważnione
  • Nie złożyłeś oferty

Informacja

Postępowanie unieważnione

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry