Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przez 11 m-cy w zakresie bieżącej obsługi informatycznej dla jednostki organizacyjnej Wód Polskich - Zarządu Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim (RZGW Warszawa).
Realizacja obsługi obejmuje serwis i utrzymanie urządzeń teleinformatycznych, w skład których wchodzą:
- urządzenia pojedynczych stanowisk pracy ( komputery, drukarki, zasilacze
awaryjne)
- elementy infrastruktury sieciowej (przełączniki, routery, serwer Zarządu
Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim, inne)
- łącza internetowe
Osobisty oraz zdalny nadzór nad terenowymi stanowiskami pracy, w następujących jednostkach:
- Zarząd Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Narutowicza 9/13, 97-300
Piotrków Trybunalski ( 34 Stanowiska komputerowe )
- Nadzór Wodny w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Młynarska 2, 97-300
Piotrków Trybunalski( 3 Stanowska komputerowe )
- Nadzór Wodny w Białaczowie, Białaczów 1, 26-307 Białaczów (3 Stanowska komputerowe )
- Nadzór Wodny w Białobrzegach, ul. 11 Listopada 29, 26-800 Białobrzegi (3 Stanowska komputerowe )
- Nadzór Wodny w Koniecpolu, ul. Chrząstowska 6a, 42-230 Koniecpol (3 Stanowska komputerowe )
- Nadzór Wodny w Końskich, ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie (3 Stanowska komputerowe )
- Nadzór Wodny w Nowym Mieście nad Pilicą, pl. OH Koźmińskiego 1/2
26-420 Nowe Miasto nad Pilicą (2 Stanowska komputerowe )
- Nadzór Wodny w Smardzewicach, oś. Przystopniowe 1,
97-213 Smardzewice (3 Stanowska komputerowe )
- Nadzór Wodny we Włoszczowie, ul. Partyzantów 14, 29-100 Włoszczowa
(3 Stanowska komputerowe )
Przez stanowisko komputerowe należy rozumieć : monitor, stację roboczą, klawiaturę, myszkę , drukarkę, switche, listwy zabezpieczające oraz UPS.
W ramach obsługi informatycznej będą wykonywane następujące czynności:
- rozwiązywanie bieżących problemów technicznych
- zdalna pomoc techniczna przy usuwaniu problemów teleinformatycznych
- stałe monitorowanie urządzeń sieciowych
- w przypadku awarii sprzętu, którego usunięcie może trwać dłużej niż
podmiana sprzętu - możliwość zabezpieczenia sprzętu zastępczego
5. usługi doradcze w zakresie utrzymania sprawności i rozwoju
infrastruktury IT
6. bieżące konserwacje urządzeń wymagających cyklicznych działań
(drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, zasilacze awaryjne)
7. nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów archiwizacji danych i
bezpieczeństwem sieci
8. podstawowe działania związane z utrzymaniem sieci kablowej (naprawy
istniejących połączeń kablowych)
- Czas reakcji na wezwanie Zamawiającego :
- Awaria serwera lub sieci - reakcja serwisu w ciągu 4 godzin od momentu zgłoszenia Czas likwidacji usterki: 24 godz.
- Awaria stacji roboczej - reakcja serwisu w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia Czas likwidacji usterki: 2 dni robocze.
- Awaria urządzeń peryferyjnych – reakcja serwisu w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia (drukarki, skanery, zewnętrzne napędy).
Czas likwidacji usterki: 7 dni roboczych.
Przez czas reakcji należy rozumieć czas w jakim Wykonawca musi zjawić się w siedzibie Zamawiającego celem usunięcia awarii sprzętu. Czas będzie liczony od powiadomienia Wykonawcy droga emaliową oraz telefoniczną.
Wykaz sprzętu objętego serwisowaniem w ramach niniejszej umowyzostanie sporządzony po podpisaniu przedmiotowej umowy oraz przed rozpoczęcie realizacji niniejszego zamówienia.
- Czas pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7 - 16 w siedzibie Zarządu Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim na ul. Narutowicza 9/13, 97-300 Piotrków Trybunalskim lub zdalnie w dowolnym innym czasie i miejscu po uzgodnieniu z Zamawiającym.
- Średniomiesięczny pakiet czasu obsługi wynosi min. 26 roboczo-godziny.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykonawca musi wykazać się co najmniej jedną usługą w zakresie przedmiotu zamówienia (tj. obsługi informatycznej), o wartości min. 40 000 zł brutto - zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego.
Warunki realizacji umowy
Zgodnie z projektem umowy - zał. nr 4 do zapytania ofertowego.