Przedmiotem zamówienia jest wykonanie IV (ostatniego) etapu prac remontowych, polegających na remoncie utwardzonych nawierzchni placu manewrowo-parkingowego, dojazdu oraz ciągów pieszych na terenie siedziby Nadzoru Wodnego w Górze Kalwarii przy ul. Wyszyńskiego 28 (woj. mazowieckie).
Zakres prac obejmuje m.in.:
- Rozbiórkę istniejących nawierzchni placów, dojazdu i ciągów pieszych.
- Wykonanie podbudowy oraz nowej nawierzchni placów i dojazdu z częściowym wykorzystaniem elementów betonowych istniejących nawierzchni.
- Wykonanie podbudowy i nowych nawierzchni ciągów pieszych.
- Karczowanie starego i nasadzenie nowego żywopłotu
- Wywóz z terenu posesji elementów starych nawierzchni oraz innych materiałów odpadowych powstałych w trakcie realizacji prac.
Roboty powinny być wykonane zgodnie z przedmiarem robót (Załącznik nr 7 do SWZ), dokumentacją projektową (w części dotyczącej zakresu prac objętych niniejszym postępowaniem, zaznaczonej kolorem żółtym), tj. Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, rysunkami (Załączniki nr 8 ÷ 10 do SWZ).
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wszystkie informacje dotyczące zamówienia zawarte są w dokumentach załączonych do postępowania, w szczególności w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu.
Warunki realizacji umowy
Umowa zostanie zawarta, zgodnie ze Wzorem umowy, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ.
Informacje dodatkowe
Wszelkie informacje dotyczące zamówienia zostały zawarte w dokumentach zamówienia: Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwanej dalej: SWZ) i załącznikach do SWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu.
- Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
- Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej.
- Celem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, Wykonawca korzysta z opcji „Zgłoś udział w postępowaniu”, a następnie wypełnia wszystkie wymagane pola, zaznacza właściwe opcje oraz załącza pliki, w szczególności pliki Formularza oferty, formularza wyceny ofertowej, oświadczeń, dokumentów.
Załączane pliki (każdy osobno) muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym, z zastrzeżeniem pkt 9.20 SWZ. - Zamawiający zaleca, aby poszczególne pliki były opatrywane nazwą umożliwiającą ich identyfikację, np.: „Oferta”, "Kosztorys ofertowy” „Oświadczenie” itd.
- W przypadku zastrzegania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca jest zobowiązany przekazać je w wydzielonym pliku i oznaczyć je podczas składania oferty w Platformie opcją „Tajemnica przedsiębiorstwa”.
- Celem złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest pobrać plik zawierający wszystkie pliki składające się na ofertę, zapisać go na dysku. Następnie uruchomić program do podpisu elektronicznego, podpisać zapisany plik generując plik z rozszerzeniem .xades. Plik ten następnie należy wysłać na Platformę. Złożenie podpisanej oferty odbywa się po użyciu opcji „Podpisz ofertę”.
- Szczegółowy sposób złożenia i podpisania oferty zawiera Instrukcja obsługi dla Wykonawców, dostępna na Platformie: https://przetargi.wody.gov.pl/wp/instrukcja-dla-wykonawc/4147,Instrukcja-dla-Wykonawcow-dla-Platformy-Zakupowej.html (aktualizacja 10.06.2021 r.) oraz SWZ.
- Sposób komunikacji między uczestnikami postępowania o udzielenie zamówienia zawiera pkt 3 SWZ „SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ STRON”, sposób składania ofert zawiera pkt 9 SWZ „PRZYGOTOWANIE OFERTY ORAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW – WYMOGI FORMALNE” i pkt 14 SWZ „MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT”.
- Klauzula informacyjna z art. 13 RODO, dotycząca przetwarzania danych osobowych, jest zawarta w pkt 1.4 SWZ oraz w pkt 3.15 Ogłoszenia o zamówieniu.