1. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Projektu współfinansowanego ze środków UE w ramach Programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020,
oś priorytetowa III - rozwój sieci drogowej TEN-T i transportu multimodalnego działanie 3.2 - rozwój transportu morskiego, śródlądowych dróg wodnych i połączeń
multimodalnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, został określony w Załączniku Nr 1 do SWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku Nr 3 do SWZ tj. Wzór umowy
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
4. Zamówienie składa się z następujących części:
CZĘŚĆ nr 1 - Projekt „Modernizacja jazów odrzańskich na odcinku w zarządzie RZGW Gliwice, woj. opolskie - etap II”,
CZĘŚĆ nr 2 - Projekt „Modernizacja śluzy oraz sterowni na stopniu wodnym Januszkowice wraz z przebudową awanportów”
5. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, więcej lub wszystkie części zamówienia.
6. Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia w ramach poszczególnych części.
7. Wymaga się złożenia przez Wykonawcę oferty na każdą część zamówienia oddzielnie na formularzach zgodnych z SIWZ.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat (dla dostaw lub usług) przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na organizacji konferencji/briefingu/eventu dla minimum 30 osób.
Potwierdzeniem spełniania warunku udziału w postępowaniu jest Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane o treści zgodnej z treścią Załącznika nr 8 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, składany wykaz powinien dotyczyć uslug, w ktorych wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciagłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. Treść zawarta w wykazie musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 7.2.4.1 SWZ.
Warunki realizacji umowy
Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ
Informacje dodatkowe
1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, z – komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem: www.przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
6. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
7. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie o którym mowa w pkt. 5, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert.
8. W przypadku, gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w pkt 5 Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużania terminu składania ofert.
9. Przedłużenie terminu składania ofert, o którym mowa w pkt 8 nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
10. Treść wszystkich zapytań wraz wyjaśnieniami, Zamawiający udostępni / bez ujawniania źródła zapytania/ za pośrednictwem Platformy w zakładce z przedmiotowym postępowaniem, na której SWZ jest udostępniona. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SWZ, a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze wyjaśnienia / oświadczenie Zamawiającego.
11. Wszelkie wyjaśnienia, modyfikacje treści SWZ oraz inne informacje związane z niniejszym postępowaniem Zamawiający będzie zamieszczał wyłącznie w formie wskazanej w pkt 1
12. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
13. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
14. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
15. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.