Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Przygotowanie koncepcji projektowej dot. regulacji koryta potoku Dzik w km 8+550 - 9+750 oraz w km 11+600-11+930 na terenie miejscowości Dzikowiec, gmina Nowa Ruda

Zapytanie ofertowe

Ogłaszający

Zarząd Zlewni w Nysie

Zarząd Zlewni w Nysie

Ogrodowa 4
48-300 Nysa
tel.(77) 431 51 72
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    WR.ROZ.2811.533.2021
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Data publikacji
    31.08.2021 15:00
  • Termin złożenia oferty
    14.09.2021 12:00

Opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

na wykonanie koncepcji dokumentacji projektowej dla zadania pn. Regulacja koryta potoku Dzik w km 8+550 - 9+750 oraz w km 11+600-11+930 na terenie miejscowości Dzikowiec, gmina Nowa Ruda, przygotowanie koncepcji projektowej

1. Charakterystyka inwestycji.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji dokumentacji projektowej w zakresie remontu istniejącej zabudowy regulacyjnej potoku Dzik w km 8+550 - 9+750 oraz
w km 11+600-11+930 z uwzględnieniem całkowitej przebudowy istniejących małych obiektów mostowych oraz likwidacji odsypisk, wycince drzew i krzewów na w/w odcinkach.

W celu odbudowy zniszczonych parametrów koryta cieku i remontu elementów zabudowy regulacyjnej należy zaprojektować i wykonać:

  • całkowitą przebudowę istniejących małych obiektów mostowych (kładek) prowadzących do posesji prywatnych,
  • usunięcie z koryta potoku odsypisk, wyrównanie spadku podłużnego koryta na odcinkach objętych przedmiotowym zadaniem,
  • wykonanie remontu istniejących zniszczonych umocnień w postaci murów kamienno- betonowych,
  • odcinkowe umocnienie dna gurtami drewnianymi wraz umocnieniem w ich obrębie dna kamieniem łamanym na długości 1,3 m powyżej do 3 m poniżej osi,
  • wycinkę drzew i krzewów,
  • uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.

Powyższe prace pozwolą na powstrzymanie erozji istniejącej zabudowy regulacyjnej, zabezpieczenie zabudowań gospodarczych, zabezpieczenie przed erozją brzegową cieku, zwiększenie przepustowości koryta potoku a co za tym idzie zwiększenie bezpieczeństwa zabudowań zlokalizowanych w sąsiedztwie potoku Dzik w miejscowości Dzikowiec.

2. Lokalizacja przedmiotu zamówienia

Zadanie składające się z dwóch odcinków  zlokalizowane jest na terenie m. Dzikowiec, gmina Nowa Ruda, powiat kłodzki w km 8+550 - 9+750 oraz w km 11+600-11+930.

3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV)

         CPV 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4. Zakres dokumentacji projektowej

Dokumentacja powinna zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno-użytkowe,
konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe oraz wszystkie niezbędne zestawienia,
rysunki szczegółów i detali wraz z dokładnym opisem i podaniem wszystkich
niezbędnych parametrów. Dokumentacja podlega ocenie i zatwierdzeniu przez
Zamawiającego.

Zakres prac objętych zamówieniem:

a/     rozpoznanie terenowe (w tym opis zagospodarowania terenów przyległych),

b/     prace geodezyjno-pomiarowe (mapa zasadnicza, przekroje we wszystkich punktach charakterystycznych),

c/     wskazanie/inwentaryzację istniejącej infrastruktury kolidującej z ciekiem i planowanymi działaniami,

d/    wykonanie mapy sytuacyjno–wysokościowej z naniesionymi rozwiązaniami technicznymi, planu orientacyjnego, wykonanie przekrojów oraz profilu podłużnego dna koryta,

e/     dokumentacja projektowa z rozwiązaniami technicznymi z częścią rysunkową obrazującą proponowane założenia oraz ich poszczególne elementy, wykonana zgodnie
z Rozporządzeniami [1], [2], [3] i [4] w zakresie przywrócenia przekroju właściwego koryta potoku Dzik oraz remontu istniejącej zabudowy regulacyjnej z uwzględnieniem całkowitej przebudowy istniejących małych obiektów mostowych na odcinkach objętych dokumentacją tj.:

 

Odcinek dolny w km 8+860 -  9+730

 

  • wycinka drzew i krzewów,
  • remont murów regulacyjnych w brzegu lewym,
  • remont murów regulacyjnych w brzegu prawym,
  • określenie szerokości regulacyjnej dna koryta potoku,
  • przywrócenie przekroju poprzecznego koryta potoku,
  • odcinkowe umocnienie dna gurtami drewnianymi wraz umocnieniem w ich obrębie dna kamieniem łamanym,
  • całkowita przebudowa istniejących małych obiektów mostowych (kładek) prowadzących do posesji prywatnych – około  8 szt.,

Odcinek Górny w km 11+600 – 11+875

 

  • wycinka drzew i krzewów,
  • remont murów regulacyjnych w brzegu lewym,
  • remont murów regulacyjnych w brzegu prawym,
  • określenie szerokości regulacyjnej dna koryta potoku,
  • przywrócenie właściwego przekroju poprzecznego koryta potoku,
  • odcinkowe umocnienie dna gurtami betonowymi wraz umocnieniem w ich obrębie dna kamieniem łamanym,
  • całkowita przebudowa istniejących małych obiektów mostowych (kładek) prowadzących do posesji prywatnych – około  7 szt.,
  • całkowita przebudowa przepustu pod nieczynnym wiaduktem kolejowym (obiekt Gminy Nowa Ruda),

f/    koncepcja powinna obejmować wykonanie szacunkowego kosztorysu planowanych robót z podziałem kosztów wykonania robót

  • muru od strony drogi,
  • małe obiekty mostowe (kładki),
  • dno i brzeg prawy.
  • informacje nt. charakterystycznych parametrów technicznych, geometrycznych
    i architektonicznych, rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe podstawowych elementów budowli,
  • konieczność uzyskania niezbędnych pozwoleń administracyjnych dla ich realizacji oraz szacowany czas potrzebny na ich zaprojektowanie  oraz realizację robót budowlanych,
  • analizę własnościową gruntów w miejscach wskazanych do realizacji zadań,
  • klasyfikację/nazewnictwo zadań zgodną z obowiązującymi przepisami, w tym prawem wodnym oraz prawem budowlanym,
  • inwentaryzację zadrzewienia terenu w celu wskazania zadrzewienia kolidującego z planowaną inwestycją oraz zadrzewienia, którego zły stan zachowania może powodować zagrożenie
    • Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na etapie opracowywania dokumentacji roboczych konsultacji z Zamawiającym w celu akceptacji proponowanych przez projektantów rozwiązań technicznych i standardów. Dokumentacja podlega ocenie i zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
  1. Elementy dokumentacji projektowej

W skład dokumentacji projektowej wchodzą następujące elementy:

  1. Mapa do celów projektowych w skali 1:1000 z zaznaczeniem rozwiązań technicznych dla remontowanych  odcinków potoku w zakresie:

Potok Dzik km 8+550 - 9+750 oraz km 11+600-11+930 – zakres prac remontowych:

  • Roboty przygotowawcze:
  • wycinka drzew i krzewów,
  • wywożenie dłużyc,
  • oczyszczenie terenu,
  • Roboty ziemne:
  • wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami o poj. łyżki 0,60 m³ z odwozem
    w gruncie kat. IV- wykop pod fundament i formowanie grodzy wraz z robotami towarzyszącymi (przy udrażnianiu i przy budowlach),
  • wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami o poj. łyżki 0,60 m³ z odwozem
    w gruncie kat. IV- wykop formowanie przekroju koryta  i rozebranie grodzy wraz z robotami towarzyszącymi (przy udrażnianiu i przy budowlach),
  • Roboty rozbiórkowe:
  • rozbiórka istniejących małych obiektów mostowych celem ich przebudowy oraz uszkodzonych elementów zabudowy regulacyjnej.
  • Roboty zasadnicze:

Odcinek dolny w km 8+860 -  9+730

  • remont murów regulacyjnych w brzegu lewym o wys. h = 1,6-2,5 m na długości
    L= 620,0 m,
  • remont murów regulacyjnych w brzegu prawym o wys. h = 1,6-2,5 m na długości L= 620,0 m,
  • określenie szerokości regulacyjnej dna koryta potoku (około 3,3 – 4,0 m),
  • przywrócenie przekroju poprzecznego koryta potoku na dł. L = 870 m (1 m3/mb)
  • odcinkowe umocnienie dna gurtami drewnianymi wraz umocnieniem w ich obrębie dna kamieniem łamanym o średnicy min. 0,5 m na długości 1,3 m powyżej do
    3,0 m poniżej osi,
  • całkowita przebudowa istniejących małych obiektów mostowych (kładek) prowadzących do posesji prywatnych – około  8 szt.,
  • na wys.  posesji nr 36
  • na wys.  poniżej posesji nr  36
  • na wys.  posesji nr 25
  • na wys.  posesji nr 24
  • na wys.  posesji nr 22
  • na wys.  posesji nr 19
  • na wys.  posesji nr 14
  • na wys.  posesji nr 10

Odcinek Górny w km 11+600 – 11+875

  • remont murów regulacyjnych w brzegu lewym o wys. h = 1,2-1,6 m na długości
    L = 230 m,
  • remont murów regulacyjnych w brzegu prawym o wys. h = 1,2-1,6 m na długości
     L = 230 m,
  • określenie szerokości regulacyjnej dna koryta potoku (około 1,15 – 1,70 m),
  • przywrócenie właściwego przekroju poprzecznego potoku na długości L = 275 m, (1 m3/mb),
  • odcinkowe umocnienie dna gurtami betonowymi wraz umocnieniem w ich obrębie dna kamieniem łamanym o średnicy min. na długości 1,3 m powyżej do 3,0 m poniżej osi,
  • całkowita przebudowa istniejących małych obiektów mostowych (kładek) prowadzących do posesji prywatnych – około  7 szt.,
  • na wys.  posesji nr 150
  • na wys.  posesji nr 149
  • na wys.  posesji nr 147
  • na wys.  posesji nr 145 x 2
  • na wys.  posesji nr 144 x 2
  • całkowita przebudowa przepustu pod nieczynnym wiaduktem kolejowym (obiekt Gminy N.R) o długości 45m z 1000 mm + 400 mm na skrzynkowy o wymiarach około 1,5 x 1,8 m,
  1. Profil podłużny dla każdego remontowanego odcinka potoku Dzik w skali 1:100/200 wraz z elementami projektowymi ,
  1. Przekroje poprzeczne koryta cieku na remontowanych odcinkach w skali 1:100/100 wraz z elementami projektowymi,
  2. Rysunki szczegółów elementów zabudowy,
  3. Opis  techniczny do projektu,
  4. Przedmiar robót,
  5. Kosztorys Inwestorski,
  6. Specyfikacje  techniczne  wykonania  i  odbioru  robót  budowlanych,
  7. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ zgodnie
    z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia  (Dz.U nr 120 poz.1126),
  8. Inwentaryzacja drzew do wycięcia z podziałem na gatunki drzew, obwody, nr działek
    i właścicieli wraz z oznakowaniem w terenie drzew przeznaczonych do wycinki,
  9. Całość dokumentacji należy wykonać w 4 egzemplarzach.

Ponadto, dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z:

  • Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333).
  • Ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2020 r. poz. 310 z późn. zm.).
  • Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2020 r. poz. 55
    z późn. zm.).
  • Ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku
    i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm.).
  • Ustawą z dnia 8 lipca 2010 r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 933 ze zm.)
  • Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r.

poz. 1219).

  • Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. 2020 poz. 65 ze zm.)
  • Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. 2020 poz. 276 z zm.)
  • Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 07 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu

i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. 2004 r. nr 268, poz. 2663),

  • Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 20 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne

            i ich usytuowanie (Dz. U. z 2007 r. Nr 86, poz. 579).

  • Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839).
  • Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej
    z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2018 r., poz. 1935).
  • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie

szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129).

  • Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. z 2012 r. poz. 1247).
  • Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej
    z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (Dz. U. 2012 r. poz. 463).
  • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r., nr 120 poz. 1126).
  • Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 21 sierpnia 2019 r. w sprawie zakresu instrukcji gospodarowania wodą (Dz. U. z 2019 r., poz. 1725).
  • Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. z 2012 r. poz. 1247). oraz zgodnie z normami:
  1. PN-EN 1997-2:2009; Rozpoznanie i badanie podłoża gruntowego.
  1. PN-B-02481:1998; Geotechnika. Terminologia podstawowa, symbole literowe
    i jednostki miar.

III. PN-B-12095: 1997; Urządzenia wodno-melioracyjne. Nasypy. Wymagania
i badania przy odbiorze.

  1. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia
  1. dokumentacja powinna być opatrzona klauzulą o jej kompletności i sporządzeniu zgodnie z obowiązującymi w tej dziedzinie przepisami i zasadami wiedzy technicznej jak również przydatności z punktu widzenia celów jakim ma służyć,
  2. dokumentacja powinna odnosić się do wymagań ustaw i przepisów wykonawczych aktualnych na dzień przekazania opracowania i podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez obie strony,
  3. Wykonawca zobowiązany będzie do reprezentowania Zamawiającego wobec właściwych organów administracji publicznej, instytucji państwowych oraz osób fizycznych i prawnych w związku z wykonywaniem obowiązków związanych
    z wykonywaniem przedmiotu zamówienia na podstawie udzielonego pełnomocnictwa,
  4. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędów czy braków w sporządzonej dokumentacji, bądź potrzeby dodatkowych wyjaśnień, Wykonawca zobowiązany będzie do jej poprawienia lub uzupełnienia we wskazanym przez Zamawiającego terminie,
  5. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego przedstawiania i uzgadniania
    z Zamawiającym proponowanych rozwiązań projektowych oraz uczestnictwa
    w spotkaniach konsultacyjnych oraz informacyjnych, zwołanych w przypadku zaistnienia takiej konieczności przez Zamawiającego,
  6. Wykonawca będzie raportował postęp realizacji prac, przy czym harmonogram raportów zostanie opracowany po podpisaniu umowy na realizację,
  7. Wszelkie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia materiały Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na własny koszt,
  8. Szczegółowe zasady rozliczenia za wykonaną usługę, wymagania dotyczące ewentualnej gwarancji, zabezpieczenia należytego wykonania umowy czy postanowień dotyczących przeniesienia autorskich praw majątkowych do ww. dokumentacji określa umowa,
  9. Opracowanie należy wykonać w 4 egz. w formie papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej na nośniku cyfrowym. Elektroniczna wersja winna być zapisana w formie uniemożliwiającej jej edytowanie. Dodatkowo Wykonawca winien przekazać jedną wersję modyfikowalną, niezabezpieczoną w formacie:

–  pliki tekstowe  –  *.doc, pdf

–  pliki graficzne  –  *.dwg, pdf

–  wycena robót i wariantów – *.xls, pdf

     Przekazując wersję elektroniczną dokumentacji należy dołączyć oświadczenie, że zawartość wersji elektronicznej jest zgodna z wersją papierową. Osoby opracowujące dokumentację projektową winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania oraz należeć do właściwej izby samorządu zawodowego.

  1. Realizacja dokumentacji powinna odbywać się w następujących etapach
  1. analiza materiałów wyjściowych, zebranie i analiza materiałów archiwalnych oraz wykonanie pomiarów, badań, obliczeń i ekspertyz
  2. opracowanie roboczych wersji rozwiązań projektowych planowanych do ujęcia
    w koncepcji oraz innych opracowań projektowych wraz z uzyskaniem akceptacji proponowanych rozwiązań przez Zamawiającego,
  3. opracowanie stosownych materiałów informacyjnych i przekazanie ich do odbioru oraz wykonanie poprawek i uzupełnień wynikłych w trakcie odbioru,
  4. uzyskanie opinii odpowiednich w tym zakresie instytucji i podmiotów na temat koncepcji
  5. opracowanie i przekazanie do odbioru dokumentacji oraz wykonanie poprawek
    i uzupełnień wynikłych w trakcie uzgodnień określonych w punkcie d) oraz w trakcie odbioru.
  1. Pozostałe ustalenia

W trakcie wykonywania prac w terenie Wykonawca ma obowiązek stosować się do obowiązujących przepisów dotyczących ochrony środowiska oraz BHP i p.poż. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za stan bezpieczeństwa i higieny pracy zatrudnionych pracowników. Uznaje się , że  wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie umownej.

Prace należy prowadzić w sposób nie powodujący szkód na działkach sąsiednich.
W przypadku wystąpienia konieczności wejścia w teren osób trzecich, Wykonawca uzyska we własnym zakresie stosowne zgody od tych osób. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia własności publicznej i prywatnej, Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność.

Jednostką obmiarową dla całości zakresu zamówienia jest sztuka opracowania projektowego (cena ryczałtowa). Cena wykonania koncepcji techniczno–ekonomicznej  obejmuje koszty:

  • zebrania materiałów archiwalnych i warunków, które są w posiadaniu odpowiednich instytucji,
  • wykonania pomiarów i badań, ekspertyz potrzebnych do wykonania koncepcji, a nie ujętych w innych pozycjach opisu przedmiotu zamówienia oraz jego wyceny,
  • wykonania opisów, obliczeń, wycen i rysunków oraz oprawę koncepcji dla potrzeb uzgodnień,
  • wykonania uzgodnień wymaganych dla koncepcji,
  • wykonania prezentacji,
  • wykonania sprawdzeń,
  • wykonania uzupełnień i poprawek wynikłych w procesie wykonywania i odbioru zakresu zamówienia,
  • udziału Wykonawcy w spotkaniach i naradach,
  • wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kompletnego opracowania
    w wymaganym formacie i w wymaganej ilości egzemplarzy,
  • wszelkich innych działań, jakie Wykonawca uzna za konieczne do celów właściwej realizacji zadania wraz z ich kosztami,
  • inne koszty wynikające z przyjętej przez Wykonawcę metodologii wykonania prac.

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

1. posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynierii hydrotechnicznej określonej obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020r. poz. 1333, ze zm.), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (dz. U. z 2019r. poz. 831), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do projektowania, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności wodno-melioracyjnej, hydrotechnicznej lub konstrukcujno-budowlanej, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wraz z potwierdzeniem posiadania przynależności do właściwej izby inżynierów.

2. Posiadanie potencjału technicznego tj. 1 stanowisko komputerowe z oprogramowaniem CAD oraz Office

3. w zakresie posiadania doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia – Wykaz usług wykonywanych w okresie ostatnich 6 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest którzy – w tym, okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, w którym Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji koncepcyjnych lub projektowych (w szczególności projektu budowlanego i wykonawczego) na budowę, rozbudowę, przebudowę obiektów hydrotechnicznych lub zabezpieczenia przeciwpowodziowego związanego z regulacją  lub odbudową koryt rzek/cieków

Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane

Branże CPV

  • 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

Informacja

Postępowanie zakończone

Wybór oferty

PBW INŻYNIERIA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Strzegomska 142A /54-429
54-429 Wrocław

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone z wyłączeniem przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry