Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu technicznego wraz ze sporządzeniem kosztorysu inwestorskiego i specyfikacji remontu pogłębiarki ssąco - refulującej „Puławy” i kotwiarki „Alga” stacjonujących w porcie Obiektu Hydrotechnicznego we Włocławku, przy ul. Płockiej 171.
Powyższa dokumentacja będzie podstawą przeprowadzenia remontu przedmiotowych jednostek i przywrócenia sprawności technicznej oraz wznowienie świadectw klasy obu jednostek.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu kompletną dokumentację remontową dla każdej przedmiotowej jednostki pływającej w ilości:
- kosztorys inwestorski - w wersji papierowej - 3egz.
- kosztorys ofertowy - w wersji papierowej - 3egz.
- specyfikację remontową - w wersji papierowej - 3egz.
- w/w dokumentację - w wersji elektronicznej – 1 egz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Zapytania.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału Wykonawca musi udokumentować, że poprawnie zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowdzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej jedną usługę polegajacą na remoncie statku o długości całkowitej min. 20 m, na kwotę min. 200 000,00 zł netto.
Warunki realizacji umowy
Zgodnie z warunkami opisanymi w Zapytaniu oraz w załączniku nr 3 - Wzór umowy. Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy oświadczeniem zawartym w treści Formularza ofertowego.
Informacje dodatkowe
Oferta przesłana drogą elektroniczną powinna stanowić skan podpisanych, oryginalnych dokumentów zebranych w jeden plik lub dokument elektroniczny opatrzony podpisem elektronicznym. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie papierowej. Wymaga się, aby oferta i załączone do niej dokumenty były podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy i zaciagania zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty. W przypadku podpisywania oferty i załączonych dokumentów przez osobę(y) niewymienioną(e) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Miejsce składania ofert: złożenie odbywa się za pośrednictwem Platformy Zakupowej - zwanej dalej "Platformą" - pod adresem: http://www.przetargi.wody.gov.pl/ - w zakładce Postępowania przetargowe- opcja Zapytania ofertowe i konkursy. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce : Instrukcja dla Wykonawców. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.