- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac związanych z realizacją poszczególnych części zamówienia przedstawiony został w Przedmiarach robót (załączniki nr 8.1-8.4) oraz w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót w zakresie wykonania robót utrzymaniowych (załącznik nr 9), stanowiących załączniki do SWZ.
Zakres robót na zadaniach obejmuje głównie:
• ręczne wykoszenie porostów ze skarp i dna cieków,
• wygrabienie wykoszonych porostów,
• mechaniczne i ręczne hakowanie roślinności korzeniącej się w dnie cieku,
• ręczne ścinanie krzaków wraz ze zrąbkowaniem materiału pozyskanego z wycinki.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
7.2.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali w ciągu ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie związane z wykonywaniem prac utrzymaniowych na rzekach, doprowadzalnikach, kanałach, wałach przeciwpowodziowych lub zbiornikach wodnych o wartości brutto minimum:
- dla części 1 zamówienia 20 000,00 PLN,
- dla części 2 zamówienia 40 000,00 PLN,
- dla części 3 zamówienia 100 000,00 PLN,
- dla części 4 zamówienia 100 000,00 PLN
Uwaga: Nie można łączyć kilku zadań o mniejszej wartości.
Warunki realizacji umowy
- Umowa zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik Nr 9 do SWZ.
- Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 10 do SWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.
- Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych
w § 13 Wzoru umowy.
Informacje dodatkowe
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamówienie składa się z następujących części:
- Część 1. Roboty utrzymaniowe koryta rzeki Marianka w km: 0+000- 7+310,
- Część 2. Roboty utrzymaniowe koryta rzeki Rejka w km: 0+000 - 8+600, 9+900- 13+525, 13+630-15+038,
- Część 3. Konserwacja koryta rzeki Żółkiewka w km: 0+000- 1+355; 1+600-3+435; 3+485-3+520; 3+570-7+470;9+450-11+480; 11+700-13+406;13+900-14+800; 14+850-15+460; 15+560-16+470; 17+875-8+450;28+510-30+240; 32+967-33+510
- Część 4. Roboty utrzymaniowe koryta rzeki Dorohucza w km w km 0+000-16+950; 16+995-18+500.
Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia w ramach poszczególnych części. Wykonawca może złożyć ofertę w zakresie max. dwóch części zamówienia. Oferta Wykonawcy obejmująca zakres większy niż dwie części zamówienia zostanie odrzucona.
-
- Zamawiający informuje, iż kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 551 072,79 zł brutto, w tym:
- dla części 1 zamówienia: 45 329,67 zł brutto;
- dla części 2 zamówienia: 83 184,24 zł brutto;
- dla części 3 zamówienia: 211 987,21 zł brutto;
- dla części 4 zamówienia: 210 571,67 zł brutto;
Termin realizacji zamówienia :
1) część 1 zamówienia : rozpoczęcie: po podpisaniu umowy
zakończenie: 90 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy
2) część 2 zamówienia : rozpoczęcie: po podpisaniu umowy
zakończenie: 90 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy
3) część 3 zamówienia : rozpoczęcie: po podpisaniu umowy
zakończenie: 90 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy
4) część 4 zamówienia: rozpoczęcie: po podpisaniu umowy
zakończenie: 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy