Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Usługi związane z koszeniem i wykaszaniem brzegów rzek na terenie działania RZGW w Lublinie - ZZ Zamość - NW Krasnystaw - 4 części

Przetarg nieograniczony

Ogłaszający

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Lublinie

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Lublinie

Leszka Czarnego 3
20-610 Lublin
tel.+ 48 81 5310318
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    LU.ROZ.2810.63.2022
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Data publikacji
    30.06.2022 11:00
  • Termin składania ofert
    29.07.2022 08:00
  • Termin otwarcia ofert
    29.07.2022 08:10

Opis przedmiotu zamówienia

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac związanych z realizacją poszczególnych części  zamówienia przedstawiony został w Przedmiarach robót (załączniki nr 8.1-8.4) oraz w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót w zakresie wykonania robót utrzymaniowych (załącznik nr 9), stanowiących załączniki do SWZ.

 Zakres robót na zadaniach obejmuje głównie:

• ręczne wykoszenie porostów ze skarp i dna cieków,

• wygrabienie wykoszonych porostów,

• mechaniczne i ręczne hakowanie roślinności korzeniącej się w dnie cieku,

• ręczne ścinanie krzaków wraz ze zrąbkowaniem materiału pozyskanego z wycinki.

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:

W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:

7.2.1    O udzielenie zamówienia  mogą ubiegać się  Wykonawcy, którzy wykonali w ciągu ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,  co najmniej jedno zamówienie związane z wykonywaniem  prac utrzymaniowych na rzekach, doprowadzalnikach, kanałach, wałach przeciwpowodziowych lub zbiornikach wodnych o wartości brutto minimum:

             - dla części 1 zamówienia 20 000,00 PLN,

             - dla części 2 zamówienia 40 000,00 PLN,

             - dla części 3 zamówienia 100 000,00 PLN,

             - dla części 4 zamówienia 100 000,00 PLN

 

 Uwaga: Nie można łączyć kilku zadań o mniejszej wartości.

 

Warunki realizacji umowy

  1. Umowa zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik Nr 9 do SWZ.
  2. Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 10 do SWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.
  3. Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych
    w § 13 Wzoru umowy.

Informacje dodatkowe

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamówienie składa się z następujących części:

  1. Część 1. Roboty utrzymaniowe koryta rzeki Marianka w km: 0+000- 7+310,
  2. Część 2. Roboty utrzymaniowe koryta rzeki Rejka w km: 0+000 - 8+600, 9+900- 13+525, 13+630-15+038,
  3. Część 3. Konserwacja koryta rzeki Żółkiewka w km: 0+000- 1+355; 1+600-3+435; 3+485-3+520; 3+570-7+470;9+450-11+480; 11+700-13+406;13+900-14+800; 14+850-15+460; 15+560-16+470; 17+875-8+450;28+510-30+240; 32+967-33+510
  4. Część 4. Roboty utrzymaniowe koryta rzeki Dorohucza w km w km 0+000-16+950; 16+995-18+500.

Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia w ramach poszczególnych części. Wykonawca może złożyć ofertę w zakresie max. dwóch części zamówienia. Oferta Wykonawcy obejmująca zakres większy niż dwie części zamówienia zostanie odrzucona.

    1. Zamawiający informuje, iż kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 551 072,79 zł brutto, w tym:

- dla części 1 zamówienia: 45 329,67 zł brutto;

- dla części 2 zamówienia: 83 184,24 zł brutto;

- dla części 3 zamówienia: 211 987,21 zł brutto;

- dla części 4 zamówienia: 210 571,67 zł brutto;

Termin realizacji zamówienia  :

1) część 1 zamówienia : rozpoczęcie: po podpisaniu umowy

                                       zakończenie: 90 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy

2) część 2 zamówienia : rozpoczęcie: po podpisaniu umowy

                                       zakończenie: 90 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy

3) część 3 zamówienia : rozpoczęcie: po podpisaniu umowy

                                       zakończenie: 90 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy

4) część 4 zamówienia: rozpoczęcie: po podpisaniu umowy

                                       zakończenie: 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy

 

Branże CPV

  • 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

Informacja

Postępowanie zakończone

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry