1.Przedmiotem zamówienia pn. „Remont studni kesonowej zlokalizowanej na terenie pompowni Popłacin wraz z wymianą rurociągów tłocznych i instalacją klap zwrotnych”, jest wykonanie remontu elementów pompowni Popłacin. Remont w swym zakresie obejmuje wykonanie nowej nawierzchni studni kesonowej wraz z wymianą rurociągów tłocznych usytuowanych w budynku pompowni, usunięcia uszkodzeń i nieprawidłowości w stanie elementów żelbetowych, wymiany włazów oraz instalacje klap zwrotnych na wylocie rurociągów do komory zrzutowej.
Obiekt pompowni służy do odwodnienia terenu przylegającego do zbiornika Włocławskiego i przepompowuje do zbiornika Włocławek wody gromadzone w zbiorniku wyrównawczym spływające z drenaży zapory bocznej Radziwie-Brwilno-Soczewka oraz z urządzeń melioracyjnych części obszaru chronionego zaporą, zwanego kompleksem Popłacin – Radziwie.
2.Zakres szczegółowy oraz skala robót zostały określone szczegółowo i opisane w Projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 6 do SWZ) oraz w załączniku nr 1 do SWZ – Dokumentacji na którą składają się:
a/dokumentacja projektowa pn.: „Projekt remontu studni kesonowej zlokalizowanej na terenie pompowni Popłacin wraz z wymianą rurociągów tłocznych i instalacją klap zwrotnych”: Opis techniczny, Część rysunkowa, Przedmiar robót,
b/Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
c/ Opis przedmiotu zamówienia.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zgodnie z treścią SWZ,
Warunki realizacji umowy
1. W przypadku, gdy oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
2. Przed zawarciem umowy z Zamawiającym Wykonawca, którego ofertę wybrano, po uzyskaniu informacji o miejscu i terminie zawarcia umowy, zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
3. Wybrany wykonawca zobowiązany będzie również do dołączenia do umowy:
3.1. wykaz podwykonawców – w przypadku zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcom,
3.2. oświadczenie, dotyczące spełniania wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę wraz z wykazem imiennym osób, które będą wykonywały czynności, o których mowa w pkt 4.10 niniejszej specyfikacji, zatrudnionych na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
4. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, na sumę stanowiącą 5 % całkowitej ceny brutto podanej w ofercie.
5. Termin realizacji robót – do 60 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu robót.
6. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów wyboru oferty. Okres gwarancji liczony jest od dnia dokonania odbioru końcowego robót. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Deklarowany przez wykonawcę okres gwarancji należy wpisać do Formularza ofertowego.