Przedmiotem zamówienia zadania pn. „Udrożnienie rzeki Wisły na terenie działania Zarządu Zlewni we Włocławku „ w dwóch lokalizacjach : Lokalizacja nr 1: Udrożnienie rzeki Wisły w km 633+280 – 633+780, Lokalizacja nr 2: Udrożnienie rzeki Wisły w km 636+200 – 637+200, są prace utrzymaniowe - udrożnieniowe na obszarze rz. Wisły, polegające na usunięciu materiału dennego i odłożeniu go zgodnie ze współrzędnymi miejsca odkładu. Miejsca poboru o szerokościach ok. 60 m i długości 500 m i ok. 250 m i długości 1000 m (w zależności od miejsca). Głębokość udrożnienia średnio 0,6 m (rzędna projektowa dna do 54.00 m n.p.m.). Do prac użyte zostanie urządzenie ssąco – refulujące. Zassana przez rurę ssawną urządzenia mieszanina piaskowo-wodna zostanie przetransportowana z obszarów udrażnianych w rejon odkładu metodą hydrauliczną za pośrednictwem rurociągu tłocznego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia oraz dokumentacja ( mapy , uzgodnienia) stanowiące Załącznik Nr 1 do SWZ.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
1. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem w terminie nie wcześniejszym niż w okresie ostatnich 5 lat, liczonym wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej 1 zamówienie:
obejmujące swym zakresem, w ramach jednego kontraktu, udrożnienie rzeki poprzez wydobycie urobku pogłębiarką/pogłębiarkami ssąco – refulującymi w ilości co najmniej 30.000,00 m3,
2. Wykonawca musi wykazać iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym:
- posiada dostęp do niezbędnych narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych w celu wykonania zamówienia, tj.:
- min 1 urządzenie ssąco – refulujące o wydajności min. 500 m3/ h
Warunki realizacji umowy
1. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, na sumę stanowiącą 5 % całkowitej ceny brutto podanej w ofercie.
2. W przypadku, gdy oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
3. Przed zawarciem umowy z Zamawiającym Wykonawca, którego ofertę wybrano, po uzyskaniu informacji o miejscu i terminie zawarcia umowy, zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
4. Umowa zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik Nr 6 do SWZ.
5. Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 2 do SWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.
6. Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych
we Wzorze umowy.
Informacje dodatkowe
1.Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.
2.Postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – zwanej dalej „ustawą Pzp” – oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie, w szczególności rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy – zwanego dalej „rozporządzeniem MR”.
3.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty po przeprowadzeniu negocjacji.
4.Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A,
00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b)kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
e-mail: iod@wody.gov.pl;
c)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania WA.ROZ.2810.56.2021/ZZWŁ prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
h)posiada Pani/Pan:
§na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
§na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
§na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
§prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i)nie przysługuje Państwu:
§w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
§prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
§na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.