Przedmiotem Umowy jest świadczenie specjalizowanej usługi wsparcia III linii administratorów systemów Microsoftszczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 od Zapytania ofertowego OPZ.
- W ramach Umowy Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania następujących usług:
- obsługi Awarii Krytycznych i Awarii Niekrytycznych Systemów zgodnie ze zdefiniowanymi parametrami SLA (ang. Service Level Agreement).
- wykonywanie przeglądów technicznych Systemów realizowanych w cyklach kwartalnych,.
- wykonania dodatkowych usług w zakresie modyfikacji, rozwoju oraz utrzymania w łącznym wymiarze jaki zaoferuje w Formularzu Ofertowym
- Wykonanie Przeglądu Zerowego tj. wykonanego przed objęciem usług wsparcia Systemów) i przejęcia serwisowania Systemami w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w Formularzu oferty lecz nie później niż 10 dni roboczych od dnia podpisania Umowy. Raport z przeprowadzonego przeglądu zerowego powinien zawierać informacje o Systemach i infrastrukturze służącej do ich obsługi objętych usługą wsparcia, podsumowanie stanu faktycznego oraz wnioski. Raport z przeglądu zerowego należy przesłać na adres poczty elektronicznej: sekretariat.KI@wody.gov.pl
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zgodnie z niniejszym Zapytaniem Ofertowym
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zgodnie z niniejszym Zapytaniem Ofertowym
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zgodnie z niniejszym Zapytaniem Ofertowym