Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: „Roboty utrzymaniowe rzeki Lubomki (Pleśnicy) w km 3+185-7+080
w m. Lubomia gm. Lubomia”
Zakres czynności obejmuje m.in.:
- robotach ziemnych wykonanych koparkami podsiębiernymi;
- rozplantowaniu spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych;
- plantowaniu skarp i dna rowów przy robotach wodno-melioracyjnych;
- obsianiu skarp w ziemi urodzajnej;
- transporcie urobku samochodami samowyładowczymi jako oczyszczenie przekroju poprzecznego koryta betonowego z wywozem;
- wykonaniu robót ziemnych z wywozem gruntu taczkami;
- rozbiórce zniszczonego ubezpieczenia z płyt ażurowych typu „Krata” mała;
- zakupie i dowozie pospółki oraz mieszanki betonowej na potrzeby zabudowy wyrw brzegowych i wykonaniu podbudowy pod remontowane umocnienia płytami ażurowymi betonowymi;
- wykonaniu ubezpieczenia płytami ażurowymi wraz z kotwieniem płyt do podłoża prętami stalowymi;
- ręcznym wykoszeniu porostów gęstych, twardych ze skarp cieku wraz z ich wygrabieniem;
- ręcznym wykoszeniu porostów gęstych, twardych z dna cieku wraz z ich wygrabieniem;
- hakowaniu przy zarośnięciu powierzchni lustra wody ponad 60% łącznie z usunięciem zatorów i przetamowań z koryta;
- ręcznym ścinaniu gęstych krzaków i podszycia;
- załadunku wraz z przewiezieniem gałęzi pozyskanych z wycinki krzaków do miejsca przeróbki i ich mechanicznym rozdrobnieniu.
Minimalny okres gwarancji zamówienia wymagany przez Zamawiającego wynosi: 36 miesięcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Informacje dotyczące zamówienia zawarte są w dokumentach załączonych do postępowania.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Informacje dotyczące zamówienia zawarte są w dokumentach załączonych do postępowania.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Informacje dotyczące zamówienia zawarte są w dokumentach załączonych do postępowania.
Warunki realizacji umowy
Informacje dotyczące zamówienia zawarte są w dokumentach załączonych do postępowania.