Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Przebudowa koryta cieku Drama w km 0+000÷4+230, gm. Pyskowice, pow. Gliwicki – Etap I w km 0+000÷2+670 Etap III w km 3+353÷4+283 (w zakresie Etapu I w km 0+000÷2+670)

Tryb podstawowy

Ogłaszający

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach

Sienkiewicza 2
44-100 Gliwice
tel.32 777 49 94
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    GL.ROZ.2810.52.2021.MJ
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Data publikacji
    16.07.2021 15:00
  • Termin składania ofert
    06.08.2021 11:00
  • Termin otwarcia ofert
    06.08.2021 11:30

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na  zadaniu pn.: Przebudowa koryta cieku Drama w km 0+000 - 4+230, gm. Pyskowice, pow. gliwicki - Etap I w km 0+000÷2+670 oraz Etap III w km 3+353÷4+283 (w zakresie Etapu I w km 0+000÷2+670).

Zakres rzeczowy przedmiotowej inwestycji obejmuje m.in.:

  1. Przebudowę istniejącego stopnia B17 na bystrotok w km 0+866 do km 0+900 cieku Drama o konstrukcji kamiennej i nachyleniu wysokości do długości bystrza w stosunku 1:25,
  2. Przebudowę istniejącego stopnia B18 na bystrotok w km 0+698 do km 0+736 cieku Drama o konstrukcji kamiennej i nachyleniu wysokości do długości bystrza w stosunku 1:25,
  3. Wykonanie tarliska w km 0+736 – 0+866 z wyodrębnieniem tarliska nr 1 o długości 36 m, odcinka przejściowego o długości 58 m i tarliska nr 2 o długości 36 m.
  4. Wykonanie tymczasowej drogi technologicznej z płyt żelbetowych o szerokości 3,0 m,
  5. Budowę tymczasowego kanału obiegowego oraz grodź ziemnychZakres robót należy wykonać z należytą starannością zgodnie z przedmiarem robót, dokumentacją techniczną, opisem przedmiotu zamówienia, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami  oraz  sztuką  budowlaną.

Zakres robót należy wykonać z należytą starannością zgodnie z przedmiarem robót, dokumentacją techniczną, opisem przedmiotu zamówienia, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami  oraz  sztuką  budowlaną.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

Informacje dotyczące zamówienia zawarte są w dokumentach załączonych do postępowania.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Informacje dotyczące zamówienia zawarte są w dokumentach załączonych do postępowania.

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Informacje dotyczące zamówienia zawarte są w dokumentach załączonych do postępowania.

Warunki realizacji umowy

Informacje dotyczące zamówienia zawarte są w dokumentach załączonych do postępowania.

Informacje dodatkowe

  1. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, spełniając wszystkie wymagania określone w dokonanych uzgodnieniach, uzyskanych opiniach i decyzjach administracyjnych, zgodnie
    z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia.
  2. Wykonawca odpowiedzialny będzie za prawidłową organizację zaplecza budowy, placu budowy i terenu budowy. Koszty z tego tytułu obciążają Wykonawcę robót.
  3. Wykonawca zapewni prawidłowe utrzymanie i naprawę dróg dojazdowych oraz uzyska zezwolenie właścicieli dróg na transport i zajęcie pasa drogowego zgodnie z ustawą o drogach publicznych /Dz. U. z 2020 r. poz. 470 tekst jednolity z póź. zm./ lub od właścicieli prywatnych. Koszty z tego tytułu Wykonawca uwzględni w wycenie ofertowej. Koszty szkód wyrządzonych na osobach i rzeczach w związku z transportem materiałów, obciążać będą Wykonawcę robót.
  4. Wykonawca zapewni wykonanie robót geodezyjnych związanych z wyniesieniem osi cieku i budowli wraz z opracowaniem powykonawczej dokumentacji geodezyjnej przedmiotu zamówienia, odkrytych kolidujących sieci uzbrojenia terenu oraz zgłoszenia i wniesienia zmian do zasobów geodezyjnych. Bieżącą obsługę geodezyjną budowy, dokumentującą zakres i wykonawstwo poszczególnych robót i etapów należy prowadzić przez uprawnionego geodetę – zgodnie z projektem budowlanym (przekroje poprzeczne, profil podłużny, rysunki budowli). W przypadku napotkania w trakcie realizacji robót na istniejące kamienie graniczne lub punkty poligonowe należy je zabezpieczyć przed zniszczeniem, a w przypadku uszkodzenia odtworzyć na własny koszt.
  5. Do realizacji zadania należy zastosować materiały spełniające normy i parametry dopuszczone do stosowania w budownictwie. Deklaracje zgodności lub aprobaty techniczne na zastosowane materiały budowlane, Wykonawca na bieżąco będzie przedstawiał Inspektorowi nadzoru w miarę postępu robót budowlanych.
  6. Roboty należy prowadzić tylko w pasie zaznaczonym w projekcie budowlanym do stałego lub czasowego zajęcia. Za uszkodzenia lub zniszczenia poza wyznaczonym zakresem robót wszelką odpowiedzialność będzie ponosić Wykonawca robót.
  7. Wykonawca w ofercie przetargowej uwzględni wypłatę odszkodowań właścicielom lub użytkownikom działek za wszelkie szkody i straty powstałe           w trakcie wykonywania robót, za straty w składnikach roślinnych i urządzeniach zagospodarowania działek oraz niemożność użytkowania zajętych terenów w okresie prowadzenia robót. Wykonawca potwierdzi zarówno wypłatę ww. odszkodowań jak też doprowadzenie terenu poszczególnych działek objętych inwestycją do należytego stanu właściwymi oświadczeniami właścicieli lub władających terenem i przedstawi Inwestorowi do 7 dni przed datą odbioru końcowego.
  8. W przypadku natrafienia na niezinwentaryzowane sieci uzbrojenia terenu w postaci np. rurociągów, linii energetycznych, sieci telekomunikacyjnych stanowiących przeszkody we właściwej realizacji zadania, koszty związane z przebudową lub usunięciem ww. przeszkód będą obciążały Wykonawcę robót i nie będzie przysługiwało za nie dodatkowe wynagrodzenie.
  9. Wykonawca zapewni nadzór specjalistyczny ze strony administratorów przy wykonawstwie robót związanych z wystąpieniem przejść kolizyjnych
    oraz przebudowy lub zabezpieczenia sieci (wodociągi, gazociągi, linie energetyczne, sieci telekomunikacyjne, kanalizacje) oraz spełni warunki wszystkich uzgodnień zawartych w projekcie budowlanym i wykonawczym z poszczególnymi administratorami sieci. Koszty w/w należy uwzględnić w ofercie przetargowej.
  10. Wykonawca pokryje ze środków własnych wszelkie koszty usunięcia szkód powstałych w wyniku deszczy nawalnych, zalania, powodzi i osunięć w zakresie realizowanych robót w całym okresie wykonywania robót budowlanych, tj. od przekazania placu budowy do odbioru końcowego robót budowlanych oraz w okresie  gwarancji.
  11. W wycenie ofertowej Wykonawca uwzględni koszty składowania na składowisku odpadów oraz wywozu gruzu i innych odpadów powstałych w trakcie realizacji zadania. Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia na siebie obowiązków wytwórcy i posiadacza odpadów powstających w wyniku prac będących przedmiotem niniejszej umowy (zgodnie z art. 3 ustawy o odpadach /Dz. U. 2021 r. poz. 779 tekst jednolity/).
  12. W wycenie ofertowej Wykonawca uwzględni koszty utrzymania cieku, na odcinku objętym zamierzeniem inwestycyjnym, w okresie gwarancyjnym polegającym na 2-krotnym w ciągu roku koszeniu skarp i dna cieku.
  13. Wykonawca będzie współpracował w trakcie realizacji robót z właścicielami działek objętych inwestycją, aby możliwe było wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych.
  14. Wykonawca poinformuje z 7-dniowym wyprzedzeniem Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Gliwicach o terminie rozpoczęcia i zakończenia prac na nieruchomości oznaczonej nr ewidencyjnym 836/27.
  15. Wykonawca poinformuje z 7-dniowym wyprzedzeniem Urząd Miejski w Pyskowicach o terminie rozpoczęcia i zakończenia prac na nieruchomości oznaczonej nr ewidencyjnym 981/166 oraz zawiadomi ww. Urząd po jakich działkach odbywać się będzie komunikacja przedmiotowej nieruchomości z drogą publiczną (zgodnie z uzgodnieniem wydanym przez Burmistrza Miasta Pyskowice z dnia 29.01.2015 r.
  16. Wykonawca powiadomi o terminie rozpoczęcia i zakończenia robót Okręg Polskiego Związku Wędkarskiego w Katowicach z 14 – dniowym wyprzedzeniem w celu dokonania odłowu ryb,
  17. Wykonawca poinformuję z 7-dniowym wyprzedzeniem Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowy Instytut Badawczy w Katowicach o przystąpieniu do realizacji robot związanych z przebudową stanowisk wodowskazowych.
  18. Wykonawca zapewni nadzór specjalistyczny ze strony IMGW-PIB Biuro w Krakowie, siedziba Katowice przy wykonawstwie robót związanych                   z przeniesieniem stanowisk wodowskazowych. Koszty z tego tytułu należy uwzględnić w ofercie przetargowej.
  19. Prace w pobliżu (w odległości mniejszej niż 10,0 m) słupa linii napowietrznej 20 kV należy prowadzić wyłącznie po wyłączeniu w/w linii spod napięcia pod nadzorem upoważnionych służb PWiK Sp. z o.o. i Tauron Dystrybucja S.A. Celem wyłączenia linii SN spod napięcia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu pracy linii napowietrznej, stanowiącej zasilenie pompowni ścieków, który to harmonogram winien być przedłożony do uzgodnienia w PWiK Sp. z o.o. Gliwice jak i Tauron Dystrybucja S.A. Gliwice z 14-dniowym wyprzedzeniem. Koszty wynikające z tego tytułu należy uwzględnić w ofercie przetargowej.
  20. Na czas wyłączenia linii SN spod napięcia Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia zasilania w energię elektryczną obiektu pompowni ścieków. Koszty wynikające z tego tytułu należy uwzględnić w ofercie przetargowej.
  21. Zobowiązuje się Wykonawcę do realizacji robót, zgodnie z uzgodnionym harmonogramem. W przypadku opóźnień wynikłych z winy Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy z winy Wykonawcy,
    a Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu otrzymanych zaliczek lub ich rozliczenia. W przypadku zaistnienia konieczności zmiany harmonogramu, Wykonawca winien przygotować nowy, uzgodniony z Inspektorem nadzoru harmonogram robót, który przedstawi do akceptacji Zamawiającemu. Akceptacja przez Zamawiającego przedłożonego przez Wykonawcę harmonogramu będzie uzależniona od uznania bądź nie powodów zmiany harmonogramu oraz możliwości finansowych Inwestora/Zamawiającego.
  22. Zobowiązuje się Wykonawcę do przekazania Inspektorowi nadzoru kompletnej dokumentacji powykonawczej (w 2-óch egzemplarzach) na 10 dni przez odbiorem końcowym robót budowlanych, sporządzonej zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień zakończenia robót. Wykonawca nie jest zobowiązany do przedstawienia przed odbiorem zadania dokumentacji powykonawczej geodezyjnej zatwierdzonej przez właściwy ośrodek geodezyjny, jest natomiast zobowiązany do przedstawienia inwentaryzacji geodezyjnej sporządzonej przez uprawnionego geodetę oraz potwierdzenie zgłoszenia jej do zatwierdzenia we właściwym ośrodku geodezyjnym. Dokumentację powykonawczą geodezyjną zatwierdzoną przez właściwy ośrodek geodezyjny Wykonawca jest zobowiązany przedstawić niezwłocznie po jej otrzymaniu.
  23. Zobowiązuje się Wykonawcę do zorganizowania i prowadzenia prac zgodnie z ogólnymi zasadami BHP i P. Poż., w sposób zapobiegający wypadkom i degradacji środowiska naturalnego.
  24. Zaleca się Wykonawcy, aby przed przystąpieniem do przetargu zapoznał się z projektem budowlanym na w/w zadanie oraz dokonał wizji w terenie w miejscu planowanych robót. 

Branże CPV

  • 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 26.08.2021 14:51:52
  • Michał Janocha

  • Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej

Informacja

Postępowanie zakończone

Wybór oferty

ZAKŁAD WODNO-MELIORACYJNY S.C. STANISŁAW CIEŚLIK,ŁUKASZ CIEŚLIK

Narcyzowa 41
42-224 Częstochowa

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry