1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Sukcesywna dostawa mebli biurowych, foteli obrotowych i krzeseł na potrzeby jednostek organizacyjnych Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie.
2.Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1.1-1.9 do SWZ,
2) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załącznik nr 2.1-2.9 do SWZ,
3) Wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ
3.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, a zatem przedmiot zamówienia podzielony jest na 9 odrębnych części tj:
Część 1 Sukcesywna dostawa mebli biurowych, foteli obrotowych i krzeseł na potrzeby państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gdańsku
Część 2 Sukcesywna dostawa mebli biurowych, foteli obrotowych i krzeseł na potrzeby państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach
Część 3 Sukcesywna dostawa mebli biurowych, foteli obrotowych i krzeseł na potrzeby państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie
Część 4 Sukcesywna dostawa mebli biurowych, foteli obrotowych i krzeseł na potrzeby państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Lublinie
Część 5 Sukcesywna dostawa mebli biurowych, foteli obrotowych i krzeseł na potrzeby państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu
Część 6 Sukcesywna dostawa mebli biurowych, foteli obrotowych i krzeseł na potrzeby państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Rzeszowie
Część 7 Sukcesywna dostawa mebli biurowych, foteli obrotowych i krzeseł na potrzeby państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie
Część 8 Sukcesywna dostawa mebli biurowych, foteli obrotowych i krzeseł na potrzeby państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie
Część 9 Sukcesywna dostawa mebli biurowych, foteli obrotowych i krzeseł na potrzeby państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane części lecz nie dopuszcza możliwości składania ofert na dowolnie wybrane pozycje w danej części. W poszczególnych częściach musi być wyceniony pełen asortyment w ilościach podanych przez Zamawiającego.
Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danej części zostaną odrzucone
4. Klauzulę informacyjna wynikającą z treści art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/4 Zamawiający zamieścił w SWZ
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
1) W zakresie zadania nr 1: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 50 tys.zł brutto. Zamawiający poprzez wykonane zamówienie rozumie zamówienie, którego część zrealizowana na dzień składania ofert w zakresie określonym powyżej została wykonana na wartość brutto nie mniejszą niż 50 tys zł brutto.
2) W zakresie zadania nr 2: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 50 tys.zł brutto. Zamawiający poprzez wykonane zamówienie rozumie zamówienie, którego część zrealizowana na dzień składania ofert w zakresie określonym powyżej została wykonana na wartość brutto nie mniejszą niż 50 tys zł brutto.
3) W zakresie zadania nr 3: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 100 tys.zł brutto. Zamawiający poprzez wykonane zamówienie rozumie zamówienie, którego część zrealizowana na dzień składania ofert w zakresie określonym powyżej została wykonana na wartość brutto nie mniejszą niż 100 tys zł brutto.
4) W zakresie zadania nr 4: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 5 tys.zł brutto. Zamawiający poprzez wykonane zamówienie rozumie zamówienie, którego część zrealizowana na dzień składania ofert w zakresie określonym powyżej została wykonana na wartość brutto nie mniejszą niż 5 tys zł brutto.
5) W zakresie zadania nr 5: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 30 tys.zł brutto. Zamawiający poprzez wykonane zamówienie rozumie zamówienie, którego część zrealizowana na dzień składania ofert w zakresie określonym powyżej została wykonana na wartość brutto nie mniejszą niż 30 tys zł brutto.
6) W zakresie zadania nr 6: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 100 tys.zł brutto. Zamawiający poprzez wykonane zamówienie rozumie zamówienie, którego część zrealizowana na dzień składania ofert w zakresie określonym powyżej została wykonana na wartość brutto
7) W zakresie zadania nr 7: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 50 tys.zł brutto. Zamawiający poprzez wykonane zamówienie rozumie zamówienie, którego część zrealizowana na dzień składania ofert w zakresie określonym powyżej została wykonana na wartość brutto nie mniejszą niż 50 tys zł brutto.
8) W zakresie zadania nr 8: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 30 tys.zł brutto. Zamawiający poprzez wykonane zamówienie rozumie zamówienie, którego część zrealizowana na dzień składania ofert w zakresie określonym powyżej została wykonana na wartość brutto nie mniejszą niż 30 tys zł brutto.
9) W zakresie zadania nr 9: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 50 tys.zł brutto. Zamawiający poprzez wykonane zamówienie rozumie zamówienie, którego część zrealizowana na dzień składania ofert w zakresie określonym powyżej została wykonana na wartość brutto nie mniejszą niż 50 tys zł brutto.
Zapisy do pkt 1) -9):
a) W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski (PLN), ma obowiązek przeliczyć je na PLN, do przeliczenia należy zastosować średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu.
b) Mając na uwadze art. 117 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powyżej zostanie spełniony pod warunkiem, że jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże, że wykonał jedno zamówienie na kwotę i w zakresie określonym w pkt. 1)-9) powyżej.
c) Nie dopuszcza się sumowania doświadczenia między konsorcjantami.
d) Powyższe zasady dotyczą również sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp. Wykonawca może wykazać tylko jeden podmiot który zrealizował zamówienie w zakresie określonym w pkt. 1) -9) powyżej.
1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.
2. W przypadku, gdy Wykonawca posługiwać się będzie zasobami podmiotów na warunkach określonych w art. 118 ustawy Pzp, w celu potwierdzania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w sekcji VI.3 w pkt 3.1 niniejszego ogłoszenia.
3. W przypadku gdy Wykonawca w zakresie spełnienia warunków udziału w postepowaniu korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, zobowiązany jest do złożenia
wraz z ofertą zobowiązania podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby (załącznik nr 6 do SWZ), do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub innego podmiotowego
środka dowodowego potwierdzającego, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Warunki realizacji umowy
1. Warunki realizacji zawarte są we wzorze umowy, – załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 4 do SWZ. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2–4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Informacje dodatkowe
Dostawy mebli odbywać się będą sukcesywnie (dostawy częściowe) w okresie obowiązywania umowy. Termin dostawy sukcesywnej (dostawy częściowej) stanowi kryterium oceny ofert.
Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie według bieżących potrzeb Zamawiającego, w nie więcej niż trzech dostawach do jednej lokalizacji wskazanej w pkt 5.1 SWZ z danej części zamówienia
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w ramach wynagrodzenia umownego do lokalizacji wskazanych przez zamawiającego w pkt 5.1 SWZ. w godzinach wskazanych w załącznikach nr 1.1 – 1.9 do SWZ tj. Opis Przedmiotu Zamówienia (części nr 1 -9) .
Zamawiający może odmówić odbioru dostarczonych przez Wykonawcę mebli, jeśli ich dostawa nastąpi po godzinach wskazanych w załącznikach nr 1.1 – 1.9 do SWZ tj. Opis Przedmiotu Zamówienia (części nr 1 -9) niezależnie od zaistniałych przyczyn opóźnienia. Wykonawca poinformuje osoby odpowiedzialne za realizację umowy telefonicznie bądź drogą mailową o terminie dostawy sukcesywnej (częściowej) z minimum 3-dniowym wyprzedzeniem.
W ramach wynagrodzenia Wykonawca zobowiązuje się dokonać rozładunku wraz z wniesieniem mebli do miejsca wskazanego przez Zamawiającego