Zamówienie obejmuje świadczenie usług polegających na wykonywaniu przeglądów okresowych oraz obsługi serwisowej następujących systemów i instalacji teletechnicznych w obiekcie Centrum Zarządzania Przeciwpowodziowego dla Wisły Środkowej w Warszawie ul. Zarzecze 13B:
- systemu sygnalizacji pożaru (SSP),
- dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO),
- systemu sygnalizacji włamania i kontroli dostępu (SSWiKD),
- systemu telewizji dozorowej (CCTV)
- instalacji RTV,
- instalacji multimedialnej na sali konferencyjnej.
- konserwacji instalacji alarmowych w Kancelarii Niejawnej
W celu określenia pracochłonności robót Wykonawca przeprowadzi wizję lokalną w obiekcie, podczas której zapozna się z dokumentacją i stanem faktycznym instalacji.
- Przeglądy okresowe
Wykaz podstawowych czynności do wykonania w czasie przeglądów podany jest w wykazie czynności przeglądowych . Poza wymienionymi czynnościami Wykonawca zobowiązany jest do wykonania innych czynności jeśli są one wymagane przez producenta systemu lub są niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania systemów i instalacji. W trakcie wykonywania przeglądu Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia stwierdzonych usterek systemów i instalacji o ile nie wymaga to wymiany urządzeń i/lub materiałów a pracochłonność usunięcia usterki nie przekracza 2 roboczogodzin. W przypadku stwierdzenia usterki, której usunięcie wymaga dokonania wymiany lub większej pracochłonności, Wykonawca każdorazowo opracowuje i przedstawia Zamawiającemu do akceptacji kosztorys usunięcia usterki.
Przegląd jest kwitowany każdorazowo protokółem zawierającym wykaz wykonanych czynności sprawdzających oraz ich rezultat.
Częstotliwość wykonywania przeglądów – 1 raz w miesiącu w terminach uzgodnionych z Zamawiającym.
- Usługi serwisowe.
Usługi serwisowe wykonywane są na wezwanie Zamawiającego przekazane Wykonawcy telefoniczne lub pocztą elektroniczną. Obejmują naprawy systemów i instalacji. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu kosztorysu naprawy z uwzględnieniem wszystkich elementów cenotwórczych.
Czas podjęcia działania od zgłoszenia przekazanego przez Zamawiającego drogą telefoniczną – max 3 godziny. Za czas reakcji rozumie się czas pomiędzy wezwaniem telefonicznym a przybyciem pracownika serwisu Wykonawcy do obiektu i przystąpieniem do czynności serwisowych.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu informacje o numerze telefonu do wezwań serwisowych w cyklu 24 godzinnym.
W ramach usług serwisowych Wykonawca będzie świadczył Zamawiającemu usługi polegające na drobnych modernizacjach systemów i instalacji wynikających z potrzeb Zamawiającego. Prace takie będą wykonywane na podstawie kosztorysu zaakceptowanego przez Zamawiającego.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Wykonawca musi zatrudniać w formie umowy o pracę co najmniej 4 pracowników posiadających kwalifikacje instalatora/pracownika serwisu systemów teletechnicznych
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykonawca, dla potwierdzenia doświadczenia w świadczeniu usług serwisu i przeglądów okresowych, musi się wykazać wykonywaniem takich usług w okresie ostatnich 3 lat dla co najmniej trzech podmiotów. Roczna wartość usług na rzecz każdego podmiotu nie mniejsza niż 20 000 zł netto
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Potwierdzenie uprawnień do obsługi urządzeń do 1 kV na stanowisku eksploatacji
Oświadczenie Wykonawcy, że posiada odpowiednie zaplecze techniczne i minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie usługi
Potwierdzenie znajomości pracownikówz obsługi systemów: SSP – Schrack, DSO – Ambient, SSWiKD – UTC Fire&Security (Aritech), CCTV - UTC Fire&Security (Aritech) i BCS, System multimedialny na sali konferencyjnej – Alnet (system rejestracji)
Potwierdzenie przez minimum 2 pracowników, którzy będą przeprowadzali konserwację instalacji alarmowych w Kancelarii Niejawnej posiadania aktualnych poświadczeń bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE oraz aktualne zaświadczenie o szkoleniu z zakresu informacji niejawnych oraz potwierdzenie posiadania przez firmę Wykonawcy trzeciego stopnia świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego – potwierdzającego zdolność przedsiębiorcy do ochrony tych informacji, z wyłączeniem możliwości ich przetwarzania w użytkowanych przez niego obiektach
Informacje dodatkowe
Wykonawca oświadcza, że udziela gwarancji na wykonane usługi i naprawy na okres 12 miesięcy